RBS was echt vet! Nadeel dat je het wel echt met vrienden ofzo moet spelen of iig mensen waar je normaal mee kan communiceren.. Anders werkt het niet en 90% van de random mensen die je tegen komt online zijn mongools
The Division was awesome. Jammer dat we niet nog wat gameplay kregen zoals met AC die ook super was en mijn interesse weer wekt. Rainbow Six was cool. Maar dit soort gameplay zegt nog niet veel over de game en met vrienden spelen gaat belangrijk worden. Gunplay vond ik niet echt super. Zag geen recoil etc,
De manier hoe het huis stuk kon was voor mij wel best next-gen Tot nu toe voor mij 1. Ubi 2. MS 3. EA
Voor mij MS . . Ubi EA Tenzij ik bij MS niet de trailers van third party mee mag tellen, dan Ubi en MS omwisselen.
Ubi (vooral farcry 4 en rainbow six) Ms (komt in huis dankzij deze persconferentie) Ea (crap crap crap behalve battlefield.) Onderwater verstuurd van me xperia z2
Third party trailers moet je eigk ook niet mee tellen he. Voor mij is het ook: 1. Ubisoft 2. Microsoft 3. EA, Al die sport spellen...Doe ik echt niks mee.
Ubi was echt een goede persco, beste van vandaag. AC, Rainbow Six, Far Cry en The Division.. en uiteraard just dance
voor mij ook ubisoft again weer een mooie show en echt toffe games Nu wachten wat Sony gaat doen. Microsoft vond ik weinig aan
fucking indie troep, hopelijk laat Sony niet te veel van die zooi zien straks... Bij GT net ook weer zo een dodelijk saaie indie game. .