1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2014

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 10 mei 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een fanboy die graag een PS4 wilt hebben voor naast me PS3. Moet niet gekker worden. :+
    Sommige mensen roepen gewoon makkelijk dingen. Zegt dan meer over hen dan over mij. ;)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Waar was Quantic Dream. Fuck you E3.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Oeps verkeerd gelezen:+

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou ook graag een PS4 willen hebben. Al is het alleen maar voor een eventuele God of War en Uncharted :) M'n XBOX One blijft toch de main-console. Zo simpel is het.

Ach, trek je er niets van aan. Sommige kunnen nu eenmaal niet hebben dat Microsoft een (in mijn ogen) betere presentatie heeft gegeven. Vond de games van Sony nou niet echt overweldigend.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De Vita is trouwens ook officieus dood nu? Buiten Grim Fandango volgens mij niets aangekondigd voor dat ding? :+

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    vita is een magneet geworden voor obscure japanse rpg games

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dude, heb beide consoles dus voor mij is het alleen maar win-win als ze beide een goede show geven.
    MS had imo gewoon alleen maar uitgemolken games. Halo, Forza en Fable etc. Titels die al gemolken worden sinds de eerste xbox

@ hybrid: zo kom je op mij over man. Sorry dat ik je op je pik heb getrapt.. Het valt enorm op en niet alleen in dit forum. No offense verder

Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat is dat met dat "Powers" gisteravond bij Sony? wat een faal was dat zeg.
    Overigens moet Sony echt kappen met die TV rotzooi hoor, gewoon games! geen andere rotzooi laten zien.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja iedereen was het al zat. We wilden weer slapen.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt he, ik snap niet dat ze dat dan niet ff in een kwartier stoppen die meuk.
    Gelukkig begon het daarna wel weer redelijk met Mortal Kombat, Batman, GTA(kutgame) en Uncharted.

Ook mogen ze van mij wat minder aandacht geven aan Indies... die gasten worden ook steeds brutaler met meer tijd.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik mis het toch wel dat Nintendo geen conference meer doet. Zo'n stomme video is toch niet hetzelfde. :mad:

@ Hierboven: Indies zijn de nieuwe hype, dus dat zal nog wel even zo doorgaan.

12. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb nog niet de hele persconferentie van Sony gekeken maar ik lees niks over de vr bril?? Is hier nog niks van naar buiten gekomen?

Voor mij Is Sony wel de winnaar. Door deze E3 heb ik besloten een ps4 te kopen ipv de one. De games spreken mij meer aan en ik ben aardig teleurgesteld in Ms. Ieder jaar zien we weer hetzelfde verhaal op de E3. Sony heeft imo gewoon de betere exclusives en durven ook eens wat anders te tonen ipv de bestaande series uit te melken.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat wel duidelijk is geworden. Kevf heeft tenminste wat games te spelen eind van het jaar. :+

14. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Toch nu ik de lijstjes nog eens zo naast elkaar leg heeft de Xbox One in de rest van 2014 te tofste games. Ori, Master Chief Collection, Sunset Overdrive en Forza Horizon tegenover LBP3, TLOU en Driveclub?

2015 is Phantom Dust, Scalebound, Crackdown, Halo 5 en Fable tegenover the Order, Bloodborne, Uncharted 4, Grim Fandango, Ratchet and Clank Remake en die game van Suda51 (Let it Die toch?). Die gaat behoorlijk gelijk op, met Power als doorslaggevend argument voor Sony (:+)

Edit: Abzu vergeten, Sony 2015 winnaar :p

Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Inb4 Nintendo vanavond met Red Dead Revolution als exclusive komt. :+

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is driveclub ook dit jr nog?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Freakin' eindelijk! Hopelijk doet mijn PS4 het dan nog gezien de hoeveelheid stof die er dan op ligt :+

Ik heb nog geen trailers kunnen kijken maar vooralsnog lijken vooral de indies interessante titels te zijn. Ik zie verder echt de wereld aan bekende titels langs komen.

Heeft iemand een lijst met titels die ik dan eindelijk kan gaan aanschaffen? O-)

Verder is het weer ouderwetsch gezellig in deze thread. Lekker bekvechten over wie de beste show heeft en Modder emmert maar door over Nintendo :9

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Rustig maar ventje :): Gelukkig had Sony dat niet hé? Hier komen en dan jou mening opdringen op andere. Goed bezig :emo: Heeft weinig met fan-boy te maken.

Anyway ... nogmaals; ik vond de E3 van Microsoft stukken beter als die van vorig jaar. Wat mij betreft ook de winnaar. Ben benieuwd wat voor andere games we nog te zien gaan krijgen die staan opgesteld.

Hoop wel dat we nog iets van Battletoads zien of een Perfect Dark remake :+

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach, jij bent toch ook beetje een Xbox fanboy:+

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Fuck yeah! :+

Deel Deze Pagina