Awesome. Dit is een voorbeeld van een nieuwe IP waar ik op wacht. Rot op met je remasters, voor deze game heb ik een PS4 gekocht. Heavenly Sword vond ik ook briljant en Hellblade ademt dezelfde sfeer uit. En Ninja Theory is nog beter in het genre geworden, dus dit gaat ongetwijfeld een topper worden.
Vanwege Windows 10? Ik zie dat niet echt gebeuren. Beetje veranderingen hier en daar, maar geen nieuwe dash. Kwam deze gif tegen, is bedoeld voor de mensen die juist NIET willen dat Retro Studios met een Donkey/Diddy Kong game komt, om hen te trollen...LMAO. Die gifs toch ook altijd, haha.
Ik denk ieder jaar dat The Last Guardian komt. Ik heb de hoop daarop inmiddels wel verloren, maar voor Sony zou het hun E3 kunnen redden. In Morpheus geloof ik niet zo, maar dat is meer omdat ik niet op zo'n manier wil gamen. Ik ben nu compleet onrealistisch aan het dromen, maar het zou wat zijn als TLG hun onverwachte najaarsklapper wordt. Gaat never gebeuren, maar een mens mag dromen
Haha idd. Maar sowieso, wat is die Shia een vreemde dude geworden zeg. Die Platinum Games game zal hier worden aangekondigd.... http://www.dualshockers.com/2015/06/11/youtube-will-host-exclusive-reveal-of-platinums-new-game/
Daaaamnnnnn...mooi prijsje! Nee, geen remaster; een échte remake. Basis verhaal zal redelijk overheen komen, maar meer diepgang, betere gameplay ivm ervaring uit de Future trilogie. Als je nog nooit een R&C game hebt gespeeld is dit een must have. Geweldige serie.
MUST-FUCKING HAVE! Hier koop je een next-gen console voor! @Fiasco @Reckuuza @Yellow 13 @Jorrie @Lenny-t @OniRyo @BigKabuto @Hybrid @Iedereen HYPE!
Ja, met de meest gay feature aller tijden. Je kunt dus met Oculus in een virtuele kamer de game streamen op een virtuele televisie.
Ik ga ervan uit dat er wel meer gaat komen dan dit MS heeft AR en bied op deze manier ook VR mogelijkheden.