DAmn, echt vette show van Sony...tijd vloog voorbij! Sony walst echt over de MS show heen, no contest.
Damn Sony .... Enige minpunten voor mij: wanneer komt Rime ?...bestaat de PS Vita nog ? Verder erg genoten...
Geen Rime idd. Dat is wel jammer. Echt genoten zojuist. Show kakte wat in met playstation tv, disney infinity en cod
Uncharted 4 was ook gestoord gewoon man. Een ding wordt mij hier wel duidelijk, was natuurlijk al een beetje het geval met PS3, maar Sony's devs weten wat ze doen. Ik moet gewoon zeggen dat we nog niet zoiets als Uncharted 4 en Horizon op Xbox One hebben gezien. Dit is wel gewoon echte next-gen te noemen. Verschrikkelijk mooi gewoon. Op deze manier had ik vebaasd willen zijn over Gears 4. Na Bethesda (puur om Fallout 4 voor mij) wint Sony hier wel aan alle kanten, man man.
Minpunt is dan weer wel dat de meeste games die we vanavond hebben gezien pas in 2016 uitkomen. En MS heeft een hoop exclusives die dit jaar nog gaan uitkomen. Maar goed, Vond de PS4 exclusives sowieso veel vetter dan die van de X1. Komen dit jaar toch nog genoeg vette third party games uit. Ben ook erg benieuwd naar Until Dawn en de Uncharted Collection gaat er ook komen (ook al heb ik alle 3 delen al kapot gespeeld op de last gen).
Haha, wat? TLG, Shenmue, FF7 remake, Horizon, No mans sky, street fighter v 'Nah, doe mij maar Rime.'
Supernice show gewoon, simpel zat. Maar kom op folks, het is nu niet gelijk doom & gloom voor Microsoft. We gaan nog gameplay van Scalebound en Crackdown krijgen en QB tijdens Gamescom. MS heeft nog niet al hun grote geweren laten zien. Maar het is een feit....Sony geeft hun devs zo te zien meer vrijheid, kijk naar Guerilla en zie waar ze mee komen. Insane.
Jup Rime en Uncharted 4 de rest niet mijn smaak, Last Guardian kan altijd nog als ze meer laten zien.
Ms is fucked in the butt gewoon. Klaar. Over. Uit. Prima show verder, maar compleet rekt door Sony. GG. 19/10 show dit.
Haha, heb er ook last van. Vlak voor sony kon ik m'n ogen amper openhouden en nu heb ik geen centje slaap.