Download de marketplace leeg op je smartphone en je hebt 1001 van dit soort simpele (f2p) spelletjes. Games als deze zijn in mijn ogen juist een belediging voor next-gen, een nokia 3310 kan dit nog bijna afspelen.
Het zou kunnen tijdens hun E3 show, maar denk eerlijk gezegd dat we alleen AR gaan krijgen daar, HoloLens dus. Microsoft zei onlangs nog dat zij nog geen vertrouwen in VR hadden, of dat het te vroeg was of whatever. Maar dat zegt niets, een samenwerking met Oculus zou wel kunnen op zich. Dat zou hun antwoord voor Morpheus kunnen zijn. Ik moet dat AR en VR allemaal nog maar zien hoor.
Geen Scalebound, Crackdown en Quantum Break bij E3, gaan allemaal naar Gamescom. Kut...wilde Scalebound nou echt eens zien. http://www.dualshockers.com/2015/06...-and-quantum-break-will-skip-e3-for-gamescom/
Erg jammer dat ze het een en ander doorschuiven, Quantum Break was bekend, maar wel erg jammer van Crackdown.
Zou Nintendo eindelijk door hebben dat ze wat beter om moeten gaan met third parties? Zal uiteindelijk wel tegenvallen, maar wie weet.
"E3 is just the beginning. Over the next few weeks and months, we’ll be sharing many more of our plans for 2015 and beyond. Having a jam-packed lineup of games to show at E3 means that there simply isn’t enough time to give each of our upcoming titles its well-deserved time in the spotlight. We’ve decided to save some of our most eagerly-awaited future titles for gamescom in August. Rest assured that titles like Crackdown, Quantum Break and Scalebound will be front and center at gamescom along with new game reveals for both Xbox One and Windows 10."
Artwork ziet er interessant uit. Ben benieuwd wat ze gaan aankondigen. Als dit vet is en ze kondigen The Last Guardian opnieuw aan, dan is Sony al mijn winnaar. Ondanks het crappy najaar, maar daarvoor heb ik Battlefront al als vervanger.
Ziet er vet uit @BigKabuto, zo heeft Sony 2 jaar lang niets leuks voor mij en ineens worden er 3 games aangekondigd waarvan ik baal dat ik geen PS4 heb. Ik wil geen 2 consoles, maar Street Fighter, Star Ocean en zoiets brengen me wel aan het twijfelen.
Ben wel benieuwd waar Nintendo mee gaat komen eigenlijk. De nieuwe Retro game lijkt me zeker, maar wat is het? Enige kans op een proper 3D Mario? Er gingen verhalen dat Ninty toch nog een stukje van Zelda ging tonen. Zou heel mooi zijn, maar daar ga ik niet meer van uit. What the fuck er nu gaat gebeuren met Zelda is allemaal maar afwachten.
Dragon's Dogma Online hoop ik wat van te zien op de E3. Had liever een echt nieuw deel gezien in stijl van het eerste deel met de pawns i.p.v. online shit.
Donkey Kong game natuurlijk. En 3D Mario hoef je niet te verwachten. Super Mario 3D World was al een proper 3D Mario game en ik denk dat we de volgende pas tijdens E3 2016 gaan zien, waarschijnlijk als launch title voor de NX.
3d World was gewoon 3D Land en had voor de 3DS moeten zijn Vond World geinig, leuk tussendoor maar in de verste verte geen Galaxy game. Alweer een DK game zou wat zijn zeg, iets te snel eerlijk gezegd ook. Nah doe maar een Metroid of iets heel nieuws.