1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat krijg je eigenlijk als funder? En ergens best wel vreemd om het podium van de E3 te gebruiken voor de start van en crowdfunding.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat dus. Wat doet iemand die "smeekt" om geld op zo'n podium? Snap het vanuit Sony wel ... want je creëert een enorme hype. Aan de andere kant snap ik het totaal niet. Waarom "fund" Sony hun niet?

Ach, ben blij voor de mensen die hun vervolg eindelijk krijgen. Had alleen wat grotere titels verwacht van Sony. In mijn ogen heeft Microsoft dat toch beter aangepakt. Een God of War of Gran Turismo hadden mijn interesse zeker gehad ...

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond het de beste E3 in jaren van zowel Microsoft als Sony. Microsoft deed eigenlijk precies waar je hoopte, waardoor je een minder wow-gevoel kreeg. Sony kwam met titels waar iedereen al jaren op hoopte en elk jaar werd verwacht, dus de hoop werd al een beetje opgegeven. Komen ze met 3 titels tegelijk in 1 conference (TLG, FF7 Remake & Shenmue). Tering Sony, wat lekker was dat zeg.

Ik weet echt niet waar ik al dat geld vandaan moet gaan halen. Nog nooit kwamen er zoveel toffe titels achter elkaar uit. En dan moet Nintendo nog komen....

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    De game :+

Misschien is het voor een animo check.

Rampage vindt dit leuk.
  5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Volgens mij is het puur marketing. Op de een of andere manier voel je jezelf meer verbonden met een studio bij crowdfunding terwijl de meeste eigenlijk niks anders doen dan de game pre orderen.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanmorgen de Persco gekeken, en Sony heeft de E3 echt weggeblazen qua games! MS heeft daar niet aan kunnen tippen imo.
    Maar die Hololens was echt te ziek bij MS.

The Last Guardian! eindelijk! episch!
    Horizon Zero Dawn zag er super geweldig uit! voor mij toch wel de game van E3 (maar goed het is Guerilla en die maken games met weinig diepgang werd er van de week gezegd)
    Final Fantasy 7 en uiteraard Shenmue 3, al verwacht ik dat Sony ook gaat helpen met die laatste titel.

Destiny top! Hitman top!

Geweldige E3 van Sony.

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Alle games die sony heeft laten zien kunnen me niet echt boeien, heb nooit z'n feeling gehad bij shenmue etc. Voor mij ook geen reden om over te stappen.

JJNL77 vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Jezus die nieuwe Uncharted...zoiets qua graphics gaan we NOOIT zien op een Xbox One.
    PS4 = Next gen
    XONE = 1,5 Next gen

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo even wat geslapen. Vond Sony beter qua presentatie dan Microsoft. Qua games ook meer voor mij. Nu alle trailers nog maar even terug kijken.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Omdat iedereen wint.
    De fans krijgen eindelijk de kans om door backen Shenmue 3 tot waarheid te maken.
    Sony krijgt dankzij Shenmue 3 nog een megaton voor hun conference, zonder er zelf in te hoeven investeren (alhoewel ze vast wel iets met een investering te maken zullen hebben).
    Yu Suzuki krijgt door dit podium enorm veel PR voor de kickstarter -> succes.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zul je zien dat het spel keihard zuigt als het eenmaal klaar is :+. In je herinnering maak je alles altijd 10x mooier.

Afijn, op naar PGR5 op de E3 van 2020!!! Begin the Hype!

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik support nu PGR5!

Metal Mark vindt dit leuk.
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Echt belachelijk wat een nieuws ik heb gemist. Zo kom ik toch niet aan werken toe? :+

14. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Enige boeinde was Shenmue 3 en de nieuwe ip.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... #neverforget

Allemaal mooi die pre-rendered zooi ja.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

BC hadden ze gelijk bij de release moeten doen, ik zou niet weten welke games ik nog moet spelen op de 360.
    Komt bij dat ik nog een gigantische backlog heb.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Prima show verder van Sony. Geen wow iets ofzo maar alles was solide.
    Horizon en Destiny waren voor mij de hoogtepunten. En Uncharted was Uncharted. Last Guardian heeft ook zijn wow factor verloren. Zat er naar te kijken en dacht steeds is dit het nou?
    Shenmue ook wel grappig voor de echte fans na al die jaren. Jammer dat het alleen kickstarter is.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    OVERLOPER! DESERTER! En wat een schooiers zeg, op de grootste gaming show van de wereld beginnen over een kickstarter campaign.

Hee, waarom konden wij je van de week niet horen in onze party!? Als we weer BF aan het doen zijn ben je welkom hoor :)!

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Waar de fuck zie ik de hele persconf van MS en EA en Ubi enzo terug dan, ik kan t nergens vinden

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina