1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    En die 95% zijn dan duidelijk geen echte gamers. :+

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik las iets over Nintendo conferentie. Dit word niet zo groots aangepakt zoals Microsoft/Sony? Is het wel live te volgen of dat niet? :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel een beetje lame dat Sony niet even 2 miljoen kan ophoesten maar ze wel op het podium laten om te vragen voor 2 miljoen aan de gamers.
    Ondertussen wel meeliften met de hype ervan.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    De Kickstarter is waarschijnlijk ook puur om interesse te wekken en te peilen hoe het zit met de huidige interesse. Waarschijnlijk backt Sony gewoon de rest van de kosten.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Misschien wil Sony eerst zien hoeveel vraag er naar is ?

Denk dat de game uiteindelijk wel meer dan 2 mil gaat kosten.

Dus de fans betalen 2 mil en Sony de rest....

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het wel mee eens inderdaad. Een crowdfunding voor deze titel is wel raar.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    De Nintendo conference wordt gewoon weer een Direct, dus een video met daarin trailers en gameplay etc. van een uur. Is ook gewoon te volgen via Twitch, Nintendo, youtube en andere kanalen. Blijf het jammer vinden dat Nintendo geen conference meer doet. :mad:

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Onzin natuurlijk, het is een ontzettende niche game die op een nogal niche console uitkwam. :+

Ik heb er helemaal niks mee iig maar snap wel dat fans van de serie hierop zitten te wachten, denk alleen dat het er niet heel veel zullen zijn.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb je geen kickstarter voor nodig. De game heeft al jaren hype. Ieder gerucht was huge etc.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Wordt veel vaker gedaan dan je denkt, hoor.
    Meer van Kickstarter projecten leveren uiteindelijk maar 10% van de developmentkosten terwijl een publisher de rest inlegt. Puur als een soort peiling of mensen ook daadwerkelijk geld eraan zouden uitgeven of puur met de hype meedoen voor de lol. Ik verzin het zelf ook niet, maar het gebeurt vaker. :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan. Maar toch voelt het wat raar. Zeker om ze ook nog op het podium te laten om te vragen om het eerste geld.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Horizon: OMG!!!

The Last Guardian: OMG!!!

Final Fantasy VII Remake: OMG!!!

Star Wars Battlefront gameplay: OMG!!!

Uncharted 4 gameplay: OMG!!!

By far de beste E3 die ik ooit heb meegemaakt. Wat een heerlijke games om naar uit te kijken.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Meh. Laat dan maar zitten. Ik bekijk de trailers wel die er uit voortvloeien.

14. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee, SRT wordt (nog) niet ondersteund.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik begrijp sommige reacties hier ook niet helemaal. Ik ga er maar van uit dat veel ervan enthousiasme is en ook trollerij. Ik ben het er 100000000% mee eens dat Sony verreweg de betere show had. Ik had The Last Guardian en Shenmue 3 niet verwacht. Horizon absoluut wel en Uncharted 4 uiteraard ook. FF7 is een ''first on PS4'' game, dus komt uiteindelijk naar Xbox ook. Het was pas immens geweest voor Sony als dat echt 100% exclusive was. Terugkomend op The Last Guardian, geniaal dat de game het levenslicht zal zien en de reactie van Sony's Shuhei Yoshida was mooi en duidelijk oprecht, vond ik gaaf. De game is echter wel overduidelijk een verbeterde PS3 game, hele mooie fur effecten van het beest maar dit lijkt echt op die PS3 footage. erg? Oh hell no.

Horizon was.....tja....ziek. Gewoon mooier dan gebieden in The Witcher 3 en toen de gameplay begon was ik gewoon stil. Ik zal het wederom zeggen, vind het jammer dat er niet zo'n dev is voor Xbox One. Let's be honest, weinig op 360 kwam in de buurt grafisch gezien van Uncharted 2 en 3 en ook Killzone 3 was prachtig en clean. En nu weer toont GG aan dat het tech wizards zijn, als je dit echt zo straks speelt op PS4....godverdikke zeg. Ik hou van mooie graphics en ik wachtte nog altijd op die games waarvan je zegt....''jeeeeeeeezus....dit is toch echt wel ECHT next gen.'' Sony brengt dit aan alle kanten met Horizon en Uncharted 4. Shenmue 3 was ook super natuurlijk, ineens die muziek en toen Yu Suzuki. De game komt pas in 2017 , maar die game gaat er dus komen. Beetje onwerkelijk was het allemaal effe. Als gamer maakte Sony mij met dit alles erg blij. Verder was er toch veel wat ook naar de X1 uiteindelijk zal komen.

Dat gezegd te hebben....Microsoft kan inpakken, Xbox is dood? Nou nee hoor. Xbox gamers gaan erg nice feestdagen tegemoet met IMO veelbelovende titels en dat is weer iets wat Sony niet kan zeggen. 2016 wordt Sony's jaar zo te zien. Wel vind ik het zeer nice dat Sony gameplay toont van projecten die nog lang niet klaar zijn, Horizon dus. MS doet dit te weinig. Had verdomme gewoon gameplay getoond van Recore in het begin. Ik ben nu vooral benieuwd naar Scalebound en Crackdown. QB moet nu maar gewoon uitkomen.

Long story short...Sony laat keiharde next gen graphics zien en Microsoft niet bepaald, WEL krijgen we veelbelovende games uit beide stallen. 2016 een PS4 in huis = The best of both worlds.

Op naar Nintendo en Square Enix. Ik wil Hitmayne zien.

God en wat was CoD crap na al dat moois gezien te hebben. Ik ook ben heel blij dat we van CoD af zijn tijdens MS E3 shows. Halo 5 zag er mooi uit, kijk hier erg naar uit. Tomb Raider ook. De Rare collection ga ik halen, maar die nieuwe game....ik ga het niet ontkennen.....WHY geen Banjo 3? Ah man. Gears 4 zag er mooi maar zeer onaf uit en ik verwacht dat ie echt sweet eruit zal zien over een jaartje. Maar er waren te weinig verrassingen bij MS. Toch ook weer teveel CG trailers kap daar eens mee MS. :)

Mallakai vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die gifs in dit topic! :lol:

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kinect valt dus buiten de boot. Jammer hoor :+

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @BigKabuto: ps4 en xbox vanaf het begin in huis. Teveel om te spelen!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Fijn dat ze zeggen dat de focus op "fast" hebben. Ziet er ook snel uit. Dat is het voornaamste.

GstNick vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina