1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je miste echt die klapper bij Microsoft. Die game die je niet zag aankomen, zoals een Conker, Banjo, Perfect Dark, TimeSplitters, Beyond Good & Evil, Ninja Gaiden, PGR. Noem het maar op.

Metal Mark vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die Colllection is gekke shit eigenlijk. Ik ga veel daarvan weer spelen. Maar is alles naar 1080p gezet?

Oh wacht even..........

Gamen......never a dull moment man. :D

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Graphics van The Last Guardian zijn niet super. Maar heyyy.....ICO en Shadow of the Colossus zijn geniale games. Maar ook die zijn grafisch niet hoogstaand. Dus eerlijk gezegd had ik dat ook niet verwacht.... de art style is practig. En als je ICO vet vond koop je The Last Guardians op day one (ongeacht de graphics)

Nu nog Rime nog....kom op Sony.

Voor de rest één van de beste E3 conference die ik in jaren heb gezien (misschien wel de beste).

Blijft wel jammer dat de PS VITA nu officieel dood verklaard kan worden.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Het dashboard vind ik altijd één grote drama. In het huidige dashboard loop ik ook al helemaal vast met de homeknop en pins, etc. Laten ze gewoon een tab maken met al je games in één overzichtelijk vlak. Maar ik zie dit in het nieuwe dashboard ook niet zo 1 2 3 terug komen: Home, Community en Store. Pleur daar gewoon Games tussen :'). Neen, die moet je weer ergens onderin een menu gaan zoeken onder het kopje pins.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Net Sony conference kunnen kijken. Damn wat gruwelijk _O_ Echt een geniale E3 voor mij dit jaar :)

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    En wat betreft de 2015 exclusives van beide consoles:

Blijft jammer dat Uncharted is uitgesteld. Maar die komt in het eerste kwartaal van 2016 uit. Dus maak me eigenlijk niet zo druk. Komen eind dit jaar nog genoeg multi-platform titels uit.

Halo 5 en Forza zijn natuurlijk vet.

Maar tja, Rise of the Tomb Raider. Ik ben fan van Tomb Raider heb de oude games op de PS1 en PS2 gespeeld. En de Reboot op de last-gen was vet. Maar vergeleken met de gameplay demo van Uncharted 4 lijkt Rise of The Tomb Raider ineens niet meer zo heel speciaal hehe. Dan wacht ik toch liever een paar maanden tot Uncharted uit komt..

Sony heeft dit jaar Bloodborne en The Order 1886 uitgebracht. Bloodborne is keihard, The Order 1886 viel tegen (ondanks de zieke graphics). Daarnaast komen Until Dawn (waar ik als Heavy Rain fan erg naar uitkijk) en The Uncharted Collection nog uit dit jaar. Ik had ook liever een vette exclusive gewild rond kerst. Maar ik denk dat het wel mee valt hoor.

De PS4 zal ook in de resterende maanden van het jaar goed blijven verkopen.

Je kan het ook andersom bekijken. X1 heeft meer exclusives aan het eind van dit jaar. Maar Sony begint het jaar meteen goed met Uncharted en Ratchet. Het is maar hoe je het wil bekijken.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het is dan wel niet de allermooiste game ooit, maar ik krijg hier toch wel een harde plasser van:

WinterBase vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je merkt de verschillen qua hardware nu toch wel echt, het is dat...en/of de ontwikkelaars. De grote teleurstelling voor mij als Xbox dude, ik prefereer dat ding gewoon, simpel zat, is dat Microsoft niet de big guns toont qua gestoorde graphics, verre van zelfs. Het is wat het is, ik ga echt wel genieten van al die games, dat sowieso. Scalebound en Crackdown hadden achteraf gewoon in de show gemoeten. Maar...nu kunnen we naar Gamescom uitkijken daarvoor. Eind van de dag...wie wint er? De gamers. :)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Oh, deze is trouwens ook nog aangekondigd voor een losse limited winkelrelease ergens in de komende maanden. Ik heb nog geen ps4, maar koop deze sowieso. _O_

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    IEMAND ONE RUILEN VOOR EEN PS4 #reckamode

Sent from my iPad using Tapatalk

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar Hitman kan dus mogelijk in december uitkomen? Damn zeg.

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Doet me denken aan de Playstation 3 interface.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op het laatste plaatje gaat het beestje dood? :eek:

15. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Huh Tony Hawk getoond of wat? Ik heb dat helemaal gemist dan.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Verschillen? Je bedoeld video's van games? Zonder echte gameplay? Pre-rendered? Ontwikkelaars die jaren de tijd krijgen om een game te maken weten een game net weer even wat mooier te maken. Vooralsnog vind ik de verschillen nog steeds minimaal. Watch-Dogs. Prachtig spel wat er getoond werd. Kijk wat daar van over is. Killzone. Zag er op release toch net weer minder uit. Is al jaren dat er op de E3 vaak pre-rendered footage getoond word. Geld zowel voor de PS4 als XBONE.

Dat de PS4 de iets-betere hardware heeft is duidelijk, mag ook gezegd worden. Alleen grote grafische verschillen? Nah. Die komen pas op het moment dat ontwikkelaars geen games meer hoeven te maken voor de PS360. Pas als DAT gebeurd kan de focus echt 100% op de One/PS4. Ik wacht lekker op een nieuwe God of War. Dan staat de PS4 netjes naast de XBONE.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    MODS, BAN DEZE VROUW!

18. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Sony aan het kijken nu wat beginnen ze al super kut zeg ben blij dat ik naar bed ben gegaan.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarschijnlijk geen geld meer na het kopen van de COD-DLC rechten en het verlengen van hun Destiny meuk :+

Juunanagou vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp je man, maar dit is zoals ik het nu zie he. Wie weet val ik van mijn stoel over een jaar wanneer ze een bijna gefinishte Gears 4 tonen. Maar ze hadden gerust Recore mogen tonen, laat zien wat het gaat worden en wat we kunnen verwachten. Halo 5 was nice, zeker wel, mooier dan Halo 4 maar helaas niet zo mooi als een Killzone Shadow Fall. Ik heb al die tijd echt lopen hopen dat een Halo 5 dat soort graphics ging krijgen. Dan heb je Forza 6, tjah. De Rare game....nice dat ze met iets non-Kinects komen, maar het deed me nog maar weinig.

Ik moet het echt met je oneens zijn man....Horizon vind ik er echt ongelooflijk insane uit zien. Die gebieden, die beesten, alles beweegt, soepel. Om nog maar te zwijgen over Uncharted 4 man. Ok ik geef je geen ongelijk over mooiere footage tonen dan het echt is. Maar Uncharted 4 geloof ik wel. Horizon duurt nog heel lang maar er stond wel captured on PS4 toch? Als die game straks echt zo uit ziet op mijn PS4 in 2016......petje af. Maar jij vind het geen grote verschillen? Vergeleken met welke X1 game precies dan? Want afgezien van Ryse is er niet heel veel aan echt grafisch geweld op de One....nog niet.

Deel Deze Pagina