Beste game van E3 by far! Spoiler Wat is het nut van deze game? Lijkt niet eens gameplay in te zitten behalve over het bord lopen en tekstjes lezen.
Maareh....Deus Ex begin 2016? AIIIIIGHT!!!! Oh en Star Fox. De Star Fox easter egg in Bayonetta 2 VREET de fucking game zelf op....man man.
Vond alle persconferenties best wel meh, gelukkig toonden de meeste wel nieuwe gameplay beelden. Vond die ridders game van ubi soft best wel tof.
Met Siege,The Division,AC, For Honor en de nieuwe Ghost Recon hadden ze voor mij persoonlijk op het papier de meeste titels
Meeste titels...wil nog niet zeggen dat ze goed zijn. Vond persoonlijk alleen Ghost Recon er goed uit zien. En die Just Dance crap hoef ik niet elk jaar te zien hoor.
Van wat ik zo gezien heb is mij lijstje qua games die ik ga kopen dit. Eind van jet jaar. Destiny DLC en Star Wars En dan begin volgend jaar Mirrors Edge en The Division.
Geen Fallout of Rainbow Six? Ik ga Star Wars nog even afwacht hoe alles werkt enzo op de launch. Kijk sowieso het meeste uit naar Fallout 4!
Bethesda Sony MS EA Square Enix Ubi Nintendo Bethesda zette een top show neer qua zowel presentatie als games. Tof hoe ze met het publiek omgingen. Doom zag er super mooi uit. Dishonored 2 nog geen gameplay, maar trailer zag er nice uit. Fallout 4 presentatie was erg gaaf, kreeg me echt hyped voor de game en de releasedatum maakte die shit af. Heerlijk. Sony kwam met alles waar geruchten over waren. Hoe gruwelijk dat The Last Guardian in 2016 komt, Horizon die er te sick uit ziet en me echt tof lijkt. Shenmue 3 krijgt een kans en Uncharted 4 was....tja...gekkenwerk. Microsoft had een prima show met backwards compatibility wat niemand zag aankomen, een nieuwe IP waar ik benieuwd naar ben, jammer geen gameplay. Halo 5 was tof, al was het een vrij standaard campaign stukje, maar dat is altijd zo met shooters tijdens een E3. Rare collection gaaf, nieuwe Rare game.....niet heel hyped voor nog. Gears beta aankondiging dat ie te downloaden was, was nice. Gears 4 nice, maar niet OMGWTFBBQ ofzo. EA toonde vier games die er boeiend uitzagen. Battlefront, Unravel, NFS en Mirror's Edge Catalyst. Square Enix vond ik Deus Ex en Kingdom Hearts 3 tof. Hitman helaas wat....mja. Ubi....heb ik me alleen maar lopen ergeren aan die Aisha chick. Ik vond haar dit keer echt vervelend. Games deden me allemaal weinig, behalve die Ghost Recon die misschien wel wat kan worden. Nintendo....................
Mijn lijstje Batman Arkham Knight (23-06-2015) God of War 3: Remastered (15-07-2015) Until Dawn (26-08-2015) Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (01-09-2015) Uncharted The Nathan Drake Collection (09-10-2015) Fallout 4 (10-11-2015) Misschien dat ik God of War en Uncharted pas later haal (hangt van mijn portemonnee af ) . Maar de rest is day one voor mij Genoeg te spelen tot Uncharted 4 en Ratchet uitkomen.