Ook als je $10 hebt gedoneerd? Iedereen krijgt de game toch als hij uitkomt? Ik vind het maar een vreemde ontwikkeling hoor, een kickstarter campagne bij een langverwachte AAA(?) titel. Er zijn maar weinig mensen die er beter van worden.
Voor die mensen komt Shenmue 3 eindelijk uit. Genoeg mensen die er beter van worden. Het is grappig om te zien, maar juist de Shenmue fans, de mensen die deze kickstarter backen, zijn allemaal enorm positief over de Sony deal en voelen zich totaal niet genaaid. Alle mensen die totaal niets met Shenmue hebben zijn vol verontwaardiging over de Sony-ontwikkeling. De fans willen juist betrokken zijn bij de development en de game steunen door dik en dun. Deze mensen leggen 100 euro per persoon neer om in de credits te komen, wat misschien een van de beste momenten in hun gamingleven zal zijn: Eindelijk het derde deel in hun favoriete serie kunnen spelen na bijna 20 jaar en daarnaast met je naam vereeuwigd zijn in je favoriete gameserie en een stuk game geschiedenis. Maar goed, je moet blijkbaar 14 jaar met passie op iets wachten om zoiets te begrijpen. En vreemd is het niet. Zowel Bloodstained als Yooka Laylee en vele andere bekende Kickstarters zijn ook onderdeel van zo'n zelfde deal, maar daar wordt het niet op een gaming stream openbaar gemaakt. En daarnaast kun je je pledge gewoon weer terugtrekken voordat de kickstarter stopt.
Hmm Beyond Two Souls en Heavy Rain naar de PS4. Toch best nice want heb ze nooit heel goed gespeeld. Damn ik had helemaal geen PS3 nodig gehad nu alles wat ik wilde spelen ook naar de PS4 komt hahaha.
Ooh wauw de conference is een uur delayed. Ach je kan ook niks anders verwachten in de game-industrie.
Modder-eter en ik hebben wel een goede reden(en er zijn er volgens mij wel meer op XBW). Ik denk niet dat veel mensen het snappen maar Shenmue was en (imo) IS nog steeds zo episch, maar dat we eindelijk een aankondiging krijgen na 14 jaar, dat gevoel zullen niet veel meemaken. We zien het spel eindelijk verder na gewoon 14 "JAAR" wachten, dat is een grote opluchting!