1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Boomshakalaka!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt klopt, maar het is nog maar de vraag of we een echte kijk krijgen op Gears 4 of gewoon een weinigzeggende CG teaser. Gears 1 remaster gameplay geloof ik gerust. Maar ik wil hyped raken door een ziek uitziende Gears 4. ;0
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wordt hier nog iets mee gedaan?


    En ik kom net dit tegen. Denk je wauw dit kan wat worden.. tot je de gameplay ziet.. :mad:


    Nog een nieuwe game


    Trailer van SOMA


    Trailer Kingdome Come
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik wil Rayman.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Start op dan. 1v1 me
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gaat over die nieuwe game van Guerrilla Games. Als dit allemaal waar is, kan het toch interessant worden.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op basis van die art kan je helemaal niet concluderen dat de roodharige vrouw de hoofdrol speelt en dat de game een 3rd person open world is. Maar goed, het heeft wel mijn interesse gewekt voor de Sony persconferentie.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal Shinobi wel gezegd hebben in de thread.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben toch wel erg benieuwd wat Guerilla gaat laten zien, hopelijk niet een nietszeggende teaser.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hopelijk niet een nietszeggende game bedoel je. Killzone is goed in wat het doet maar niet bepaald een diepgaande game of zo.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit is dan ook geen Killzone :)
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar wel de zelfde studio. Als ze Killzone interessante hadden willen of kunnen maken hadden ze dat wel gedaan.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk is alles wel tof aan Killzone alleen heeft die game voor de rest niet echt een gezicht waar jij mee speelt voor m'n gevoel. Daarnaast leunde Killzone ook altijd meer op hoe prachtig die game eruit zag en dat ging vaak ten koste van de rest.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom was die post ook interessant die mensen die erbij komen om van de nieuwe game wat te maken.
    Nogmaals het is geen Killzone.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Killzone heeft geen ziel, geen bindende factor waarmee je een game enthousiast maakt voor de characters, wereld en/of game.

    Het ziet er altijd prachtig uit, speelt best lekker, maar ik geef geen fuck om de characters en/of verhaal waardoor ik heel snel afhaak en niet het uiterste uit de game en mezelf wil halen.

    Het is net een hele mooie pop. Prachtig, terwijl het staat, maar het leeft gewoon niet.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb die games altijd typische "launchgames" gevonden. Want niet altijd zo was natuurlijk.
    Maar weinig ziel idd maar wel mooie graphics wat het voor zorgde dat het nog goed verkocht.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aah precies, dat is dus precies het gene wat ik miste in Killzone. Overigens vind ik de hellgasten wel weer heel tof... ma'ja je mist toch wel weer wat.

    Opvallend dat op Neogaf er heel veel gezeurd wordt over de nieuwe beelden van Halo 5, ze zien er top uit en zijn 60fps... ma'ja de resolutie.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeurgaf?

    Tja, what else is new.... ;-)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    NeoGAF is sowieso behoorlijk negatief over anything Microsoft. Er zijn uiteraard ook mensen die gewoon normaal doen, maar ook genoeg die er gewoon van genieten als er slecht Xbox One nieuws is. Of die elk potentieel positief Xbox nieuwtje meteen naar beneden willen halen. Onlangs kwam die Rise of the Tomb Raider covert art uit. Iemand besloot het op een PS4 doosje te maken en toen kwamen er een paar reacties voorbij als: Ah much better en this is more like it. Gewoon nogal triest eigenlijk. :)

    Maar het is wel de plek voor nieuwtjes. Zelf ben ik helemaal geen Twitter persoon, dus ik mis die interessante nieuwtjes vaak. NeoGAF is daar echter altijd zeer snel bij. Ook heb je daar van die insiders die heel vaak gelijk hebben gehad. Soms cool, soms minder omdat zowat de hele E3 al is verklapt. Over Halo 5 kan ik deels begrijpen, want mensen hadden duidelijk gehoopt op een Halo 3 naar Halo 4 verschil in graphics, maar dat ging echt niet gebeuren. We hebben op dit momen alleen screenshots en dan zie je dat het echt veel op Halo 4 lijkt, wel betere details op de characters maar qua lighting geen hele grote verschillen.

    Uiteraard hebben we nog geen gameplay gezien en wie weet komen ze wel met zeer indrukwekkende dingen die Halo 4 niet had. Stinkles/Frankie van 343i heeft daar laten weten dat zij nooit hebben gezegd dat de game 1080p/60fps ging worden, dus daarmee hebben we wat mij betreft bevestiging dat het dan ook sowieso niet die resolutie zal hebben. Uiteraard zegt dit natuurlijk nog niets, wie weet wat ze nog voor elkaar kunnen krijgen. 900p/60fps zou prima zijn, zeker wel jammer dat de console gewoon 1080p(wellicht) niet gaat halen, maar het is wat het is.

    Ook niet heel erg handig dat de screenshots die zijn vrijgegeven van zulke hoge kwailteit zijn, veeeeel hogere resolutie dan Xbox One ook. Zo geef je mensen wel de verkeerde indruk. Maar what else is new, bullshots zijn absoluut niets nieuws.
     

Deel Deze Pagina