Oh jah, ik zat naar dat schema te kijken en daar stond zondag. Vond het al vreemd, maar de Nederlandse tijden staan er vlak boven
Oe, de hype begint al Vraag me af of het de moeite waard is om morgen vroeg die persconf te gaan checken... hmm, tempting.
Moet ik de wekker zetten zal m'n vriendin leuk vinden. Maar om in de E3 spirit te komen is het eigenlijk wel de moeite waard.
Ja ach het is maar een keer in het jaar, ik ga het wel checken Twijfel of ik opblijf tot het begint of dat ik ga slapen tot het begint
Ik twijfel alleen of ik wakker moet blijven voor Sony. Bethesda heeft nog nooit een game gemaakt die ik leuk vind. Door de hype heb ik wel Skyrim gekocht, wat een miskoop was dat.
Ik ga lekker slapen en kijk ze de volgende dag wel na me werk. Die 1 of 2 games die nog niet gelekt zijn kan ik ook wel dag langer op wachten.
Sony skip ik waarschijnlijk wel, dinsdag moet ik weer aan het werk, lijkt me niet echt verstandig dan, daarnaast heb ik geen Ps4 dus'ja.
Is het mogelijk om de stream van gametrailers te kijken via de browser van de ps4? Anders hang ik de laptop wel aan de tv