Was een grapje, de Kinect is gelukkig wel dood. Maar die PR praat, major nelson lult ook alles recht wat krom is. Lijkt me logisch dat je met de E3 tenminste wel 1 holy shit moment wilt hebben, anders heb je gewoon een waardeloze persconferentie.
Die Mario Amiibo preorder ik direct! Die gaat sowieso Limited zijn. Misschien zal die in de Limited Edition van Mario Maker zitten.
Shenmue.com is recent geupdate naar AWS en de Director Third Party Relations van Sony volgt nu opeens Yu Suzuki. De laatste keer dat hij iemand volgde was het Ono, de maker van Street Fighter. En jullie weten welke exclusive er toen naar boven kwam. Als Shenmue aangekondigd zou worden (ik geloof er zelf nog steeds niets van), dan is het bij Sony. Stel je voor dat Sony zowel Shenmue 3 als The Last Guardian aankondigd. Ik denk dat het internet down gaat.
Ik blijf waarschijnlijk wakker want er is ook nog de Nintendo World Championship dat ik wil checken, maar het ligt er totaal aan hoe wakker ik nog ben na de World Championship stream.
Het zou huge zijn, maar het zou ook veel meer moeten zijn dan alleen een deel 3 met verder exact alles hetzelfde als de eerste twee delen. Ook blijft de vraag hoe relevant Shenmue nog echt is. De deal voor Street Fighter V was begrijpelijk, want dat is zeker weten gegarandeerd voor profijt. Maar Shenmue ook? Hoe dan ook....not getting my hopes up. Zelfde met The Last Guardian. Het is elk jaar hetzelfde. Straks heb je die Treehouse en daarna die Nintendo championship. Men verwacht dat ze een trailer van iets gaan tonen tijdens Treehouse las ik?
Dit is toch echt de mooiste tijd als het gaat om games. Ben echt zo benieuwd naar Sony. Ik verwacht 0,0, anderzijds moeten ze wel met iets komen naast Uncharted, Ratchet en Until Dawn. Ik hoop dan ook echt op The Last Guardian en Shenmue...