1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hoopte eigenlijk op een doom easter egg, maar nog niets tegengekomen.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Slapen jij!

3. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Maar de dwellers rekenen op me. Iemand moet ze binnen laten.

Hahaha, jahoor, de eerste vrouw is al zwanger.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer te slapen maar ben gvd over mijn slaap heen. Ah well.

Hoe gaaf gedaan ook, dat 1-1-1 wat toen naar de releasedatum veranderde. Man wat een show. E3 kan nu al niet meer stuk. Ik weet nog dat we niet zo lang geleden nog baalden dat er maar geen nieuws was, ineens wordt ie aangekondigd. Geruchten over een 2015 release en ja hoor....hoppa. Zo fucking bruut gewoon.

Sick jaar qua gaming. Ten eerste The Witcher 3 en Fallout 4 in hetzelfde jaar en daarnaast nog zoveel ander moois. Ben benieuwd of er games nu verplaatst gaan worden. F4 is geen kleine jongen.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.976
    Oei, nieuwe Doom. Hyped. Alles kapotgespeeld in die serie. Jammer dat ie nogal COD invloeden heeft zie ik, maja fuck it. Looking good.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Deze game, day 1. _O_ Nintendo World Championship was trouwens classic! zeker nog een keer doen, en over de hele range wat betere gamers regelen. :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2015
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las op NeoGAF trouwens dat Quantic Dream schijnbaar Shenmue maakt samen met Yu Suzuki. Uiteraard...als al deze verhalen kloppen. Feit blijft wel dat die Sony dude ineens Yu Suzuki volgt, domeinnaam update zoals al eerder gezegd, heftruck plaatje tijdens E3 van Yu Suzuki en ook Geoff Keighley die nu Yu Suzuki volgt.

QD als ontwikkelaar zou niet eens verkeerd zijn eerlijk gezegd. Ik zie die gasten daar nog wel een hele nice game van maken. Afwachten maar, het is iig duidelijk dat we een hele gruwelijke E3 (wellicht) tegemoet gaan voor MS en Sony. Hopelijk Nintendo ook. Och wat zeg ik nou, de E3 is al super sweet door Bethesda. Hoe zat het eigenlijk met The Last Guardian, puur dat gerucht van krant The Guardian of was er nog meer?

Over MS gesproken. Geoff Keighley loopt de MS show flink te hypen, lijkt erop dat MS met nice shizzle gaat komen.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Vond je Bethesda echt zo tof dan? Vond het wel meevallen. Als ze Fallout 4 pas hier hadden aangekondigd en DIshonored 2 niet gelekt was, dan had ik het begrepen. De trailers/videos die ik terug heb gekeken waren gewoon ok imo.

De Nintendo World Championships even was echter een perfecte start voor de E3. _O_

10. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ga toch weg met je nintendo crap

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Vraag het aan de andere members die er vannacht naar hebben gekeken. ;)

@vanDulken @Remcom00 @OniRyo

Het was gewoon een enorm fun evenement om te kijken, met hier en daar een klein misstapje, zoals dat kutkind tijdens Splatoon.

OniRyo en RemcoM vinden dit leuk.
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo volle bak. :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Hier niet nee. :+
    Youtube en Twitch hadden wel honderdduizenden viewers.

Hybrid vindt dit leuk.
  14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh shit! Vandaag is de E3 al :eek:. Whoop!!!!!!

Bummer, heb om 7 uur afspraak staan. Mocht er PGR5 nieuws zijn, tag mij :D

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Het lijkt erop dat Shenmue 3 toch eerst komt. :+

Metal Mark vindt dit leuk.
  16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nintendo dan maar ffkes terug kijken dan :D, Fallout 4 ziet er zeker tof uit en fijn dat nu alles ingesproken is.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond Bethesda geweldig. Qua content en hoe het gepresenteerd werd. Wel met je eens over dat ze de Fallout 4 reveal trailer nooit hadden moeten doen. Dan was dat moment toen Pete Hines zei ''Ok that's it for the show...we've had all games..'' nog nicer geweest. Ik heb genoten van Doom gameplay, Dishonored 2 had een erg toffe trailer, maar betwijfel of daar gameplay stukken in zaten. Battlecry is niet mijn ding denk ik en tja...Fallout 4 vond ik gewoon geweldig. Maar ik ben dan ook echt een huge Fallout fan.

Wat ik in die video's zag is ECHT Fallout, het ziet er goed genoeg uit al zal het niemand van hun stoel blazen qua graphics, maar goed genoeg. Mooier dan de reveal trailer en dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Ben op dit moment gigantisch hyped voor de game. Beter krijgt de game geen delay, want dan zit ik in november te genieten in die woestenij. ;)

Mij deden de Nintendo dingen weer niets. Gaaf dat fans zo blij worden om Earthbound maar dat is allemaal niet voor mij. Wel zeer benieuwd naar hun echte digital event morgen.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.736
    Dat ging ook niet om de reveals, die waren ook gewoon matig. Het ging meer om het toernooi zelf. Lees nu op Neogaf nog even terug omdat ik meer gifjes aan het zoeken ben, maar zoveel mensen waren positief verrast door het toernooi. Ik had ook totaal niet verwacht dat het toch zo fun zou zijn. Ik zou om uiterlijk half 1 gaan slapen, maar uiteindelijk was het opeens half 4. :+

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Laat het los. :+

Metal Mark vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Ik probeerde te maffen toen die championships net iets van 15 aan de gang waren, maar ik was klaarwakker. Toen ging de wekker om 03:45 en was ik dus net aan het wegdoezelen, lol. Bethesda afgelopen, proberen te slapen...vergeet het maar, klaarwakker. God wat zal ik goed maffen na Sony dinsdagochtend. :D

Hopelijk gaat Ninty morgen ownen. Ik denk het wel, want het feit dat ze een speciale losse Smash Bros presentatie deden zegt wel wat. Dat krijgen we morgen niet meer. Alleen maar nieuwe shizzle morgen. Hopelijk heeft Ninty zich bedacht en tonen ze toch even hoe Zelda er nu uit ziet. Zal wel niet. Wat verwacht jij bij Ninty morgen?

Deel Deze Pagina