Zou eigenlijk wel belachelijk zijn. Komen ze hiermee (of het moet echt allemaal remade zijn, dan is het natuurlijk wel geweldig) en een enorm early stage van een nieuw project. Waar zijn ze dan al die jaren mee bezig geweest?
Dude, take a chill pill.. Wil je niet antwoorden dan niet. Hoeft niet zo te reageren. In al die woorden die je typte had je net zo goed 18:30 kunnen zetten. Jij klaar ik blij
Allemaal gemaakt in project Spark! Tsja, allemaal leuk en aardig die remakes/remasters/ports wat dan ook, maar ik wil gewoon een nieuw spel. (vervolg/wat dan ook) En gifjes!
Het zou wel gaan om een hele uitgebreide collectie volgens mij he? Dus ook de echt oude games. Tja idd...als het gewoon Banjo 1 (onder andere) betreft in HD, meh...dat hadden we al op 360. Volledig remade zie ik eigenlijk niet gebeuren. Nou ja....twee uurtjes nog. Nightbringer,.....Project Spark? Ik lees niets in dat stuk over Spark.....gelukkig.
Nee eigenlijk niet tbh. Klik altijd de laatste pagina's aan omdat daar het meest recente nieuws staat. Zal de volgende x de opening post checken. Had in dit geval idd logisch geweest
Begin er nu ook wel heel erg veel zin in te krijgen! Gelukkig was de aanloop dit jaar vrij kort en hoeven we niet zo lang te wachten. Met de announcement van Fallout is de E3 in mijn ogen al geslaagd, alles wat we nu nog krijgen is bonus! Hopen op nieuwe IPs!