Ik heb nog steeds weinig vertrouwen in dat VR, maar ben er wel benieuwd naar. Over die onaangekondigde Platinum Games game... Nu denken mensen weer The Wonderful 102. Maar deze man mag graag trollen, lol.
Gaat wel doorontwikkeld worden. 3D was gewoon een gimmick. Dit is een compleet nieuwe manier van ervaren en ik voorspel dat het voor een verandering gaat zorgen zoals smartphones dat deden. Uiteindelijk zal het heel gewoon zijn.
Ugh, ik moet er niet aan denken. Wat moeten mijn buren wel niet denken als ze me zien spacen met zo'n ding op mijn hoofd!? Ik heb echt nul behoefte aan VR, terwijl ik wel een liefhebber ben van gadgets en technologische ontwikkelingen. Het hoeft van mij niet zo realistisch mogelijk zijn, het moet gewoon voor de fun zijn! Gamen moet geen sport gaan worden, gewoon een leuke hobby om een lange werkdag mee af te sluiten.
En wat is er beter dan volledig opgaan in een game? Dat gaat alleen maar beter op die manier. Die weerstand die mensen nu hebben, gaat na een tijd wel verdwijnen.
Mwha, het komt er sowieso wel, al vind ik momenteel het hele AR verhaal van MS ook wel weer interessant. Al ben ik wel erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen en hoe de consumenten markt erop gaat reageren.
Dat Kinect is toch ook een booming succes geworden? Ik gebruik het alleen voor de voice commands (en die gebruik ik dan ook elke dag), maar ze hadden net zo goed een kleine mic in de controller kunnen doen. Beetje dansen voor je Xbox, hah, stelletje gekken .
Nee dat is het niet en dat was de fout van MS zelf. Dit is een ander verhaal. Je hoeft mij niet te geloven, maar over een aantal jaar zal je denken "shit, die monkey had gewoon gelijk"
Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Nou ja, het mag wel een succes worden, maar laat er aub ook gewoon nog controller only games blijven komen. Je wil echt niet elke game in VR spelen, believe me.
Is het nou een remaster of niet? Heb zelf nog nooit Ratchet gespeeld, dus laat maar komen. Dat is voor mij persoonlijk wel het mooie aan remasters op de PS4: dit is mijn eerste Playstation, dus elke remaster van een PS exclusive is voor mij sowieso een nieuwe game.
Waarschijnlijk zullen daar ook gewoon al bekende titles tussen zitten. Zou me niets verbazen als ze straks gewoon Star Fox en Xenoblade Chronocles X zitten spelen.