Ben blij dat MS en Sony tegenwoordig van die half tamme shows zijn afgestapt. En gewoon doen wat mensen willen zien. Weinig gelul en gewoon games showen.
Alleen maar Sony die Microsoft kapot hebben gemaakt. Die hadden niet eens een nieuwe console nodig. Sony beste show BY FAR.
Overdrijven is ook een vak lol. Was een goede show met het hoogtepunt Kojima. Verder was het gameplay van games net zoals MS.
Dat kan idd. Maar dat is denk ik ook smaak. Sommige games van Sony liggen mij niet en voor andere is dat bij MS zo. Ze hadden beide gewoon goede shows imo. Goede pacing, weinig gelul, 1 of bombs en tijd vloog voorbij. EA was matig dit jaar. Al is het gerucht dat ze het wat rustiger hadden gemaakt door Orlando. Maar BF1 en Titanfall waren oke. Al was de stream na de show het meest intressant. Ubi was degelijk. Show duurde te lang. Southpark was grappig, Watchdogs ik weet het niet. Wildlands leek zo fake en die nieuwe IP waren ze meestal bombs mee droppen was ook meh.
Dankzij de leaks niet echt veel bijzonders, MS & Sony hadden prima shows en beide hebben genoeg games om een tijdje mee vooruit te kunnen. Chillste voor mij is toch dat alle Xbox (exclusives) onder Play anywhere vallen, ik wou m'n pc al een upgrade geven maar dat is zeker de moeite waard op deze manier. Daarnaast game ik ook nog wel vaak op m'n pc, dan is dit zeker een fijne toevoeging. Oe dat is ook wel nice: http://www.ign.com/articles/2016/06...t-re-revealed?abthid=575f4964f0a94b265800001d
Steep ziet er wel geinig uit. Vraag me alleen af hoe lang dat leuk blijft en of het de full price waard is.
Holy poep wat is hier ineens veel geluld. Ik ga zo maar de streams ff kijken, maar wat ik hier las was het allemaal wel tof.
Ach ieder jaar toch hetzelfde hier, de ene zegt a en de ander zegt b. Is inmiddels wel bekend wie a en wie b zegt
Hehe Nog niets van Sony gezien, ga ik vanavond wel doen.Al heb ik zelf eigenlijk altijd weinig met de exclusieve Sony IP dus hoop dat het van het nieuwe spul wel wat voor mij is.