Alle multiplat games die er beter uitzien... Maja crackdown, ac en shadow of war gaan sowieso leuk worden. Die one x komt er wel.
Ik haal de Xbox One X puur vanwege de zieke specs en true 4k 60fps. Plus je kan 4k blurays afspelen, iets wat bij de bedenker van bluray niet mogelijk is op de ps4 pro. Ik hou van techniek en een Early adaptor te zijn. Crackdown en Forza 7 ga ik van genieten. Mogelijk andere multiplats die ik normaal voor de ps4 zou kopen, haal ik dan mogelijk op de Xbox. Wat een machine die X. Prachtig.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik verwacht sowieso weinig van games op 4k die daar niet specifiek voor zijn ontwikkeld. Dat je meer pixels ziet op dezelfde ongedetailleerde textures maakt een game niet mooier. Het zijn de native 4k titels waar de pixeltellers hun heil zullen moeten zoeken.
Ben je dronken? Laatste posts van jou waren vrij negatief over Xbox/Microsoft voor mijn gevoel Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Dat is toch wel bijna een zekerheid? Naast Wolvenstein heb ik geen idee wat we uberhaupt zouden kunnen gaan zien.
Nope niet dronken. Realistisch was niet negatief, ik gaf alleen aan dat MS bar weinig aanbod heeft naast de usual suspects als Forza, Gears en Halo. Plus mijn laatste post zei ik nog... IK HOOP DAT MS GAAT KNALLEN.
Die gewone (geluks)controller erbij kan echt niet... Piece of shit Beter komt er een versie met de elite controller