1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 16 feb 2017.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deels geef ik hem wel gelijk.

    Hoeveel mensen hebben nou daadwerkelijk een 4K TV ?

    En ik moet nog maar eens zien of games op de One X er echt zoveel mooier gaan uitzien dan op een Pro.

    Als de Pro in prijs daalt is MS fucked up.

    Ik vind die One X er wel fucking slick uitzien. Had niet verwacht dat hij zo klein zou zijn. Props voor het designteam van MS

    Maar ga hem zelf niet halen (puur vanwege het game aanbod).
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die aparte lobby shit is altijd een drama.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mwha zoveel geks zegt hij niet toch.. Pro en X zijn gewoon extra, kijk maar naar de Pro, het is de opvolger van de meest succesvolle console ooit.. maar de verkopen zijn maar 1 op 5, wat wilt MS gaan doen met een console die ook nog eens 100 euro duurder is..
    Tevens vind ik zijn prijsmopmerking ook niet gek, denk ook dat Sony echt flink gaat zakken met de release van de Xbox one X, 300 zou MS echt pijn doen, 329/349 zou ik logischer vinden.. dan heb je een sterkere console dan een PS4 en de Xbox One en 150 euro goedkoper dan de Xbox One X..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie het echt niet 100 euro zakken binnen 8 maanden.
    Ging me ook meer om dat die zei dat die niet weet wat 4k isen "and i am smart about this shit"

    Vind het verder ook een vervelende man. Die volgens mij nog nooit gelijk heeft gehad. Dus snap niet echt waarom die altijd wordt uitgenodigd.
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zal wel 5 tientjes afgaan van de Pro, net voor de release van de Xbox One X.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je gisteren met 399,- was gekomen was je binnen no-time weer marktleider.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    50 euro of 75 euro gaat het wel worden, en eventueel met een game..het voordeel is dat Sony niets hoeft.
    Ze zitten in een zetel.
    Ik vraag me serieus af of de Xbox One X echt gaat verkopen..

    @Rampage denk ook dat niet, je hebt wel meer nodig dan de meest krachtigste console.. de naam van Xbox is behoorlijk beschadigd.. laat ze eerst maar eens een hele legio aan games uitbrengen, zorgen dat je het vertrouwen wint van de consumer.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Microsoft is nu hard op weg naar eer herstel. Absoluut.

    Tijdens de aankondiging van de PS4 en XBOX One zat je al met het prijs verschil. 100 euro voor een console die minder kan. Als Microsoft dezelfde prijs had gehanteerd had hun toekomst er nu anders uitgezien.

    Hoe dan ook vraag ik me ook af of de XBOX ONE X storm gaat lopen kwa verkoop.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nee man. Pro en X zijn misschien 10% van alles consoles die verkocht worden.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Haha wat een onzin.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Joh.

    Ja? Ja.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze zijn op weg, maar naar wat precies? Prima dat je een hele sterke console uitbrengt voor een prijs wat nog best prijzig is..Maar goed de hardware is top.
    Maar waar is Microsoft gebleven met hun games, de tijden van 360 waarin ze de ene exclusief uitpoepte na de andere, ze maken naar mijn mening ook gewoon weinig gebruik van hun eigen studio's, ze kunnen zoveel meer..

    Playstation had toen een goede zet gedaan door 100 euro goedkoper, maar vergeet niet dat de laatste jaren van tijdperk X360/PS3 hierin Sony al mega stappen aan het zetten was, hierin kwamen ze met de ene na de andere waanzinnige titel.. Dat heeft ze zoveel verkopen opgeleverd.
    En dat is eigenlijk gewoon doorgegaan..ze waren een tank en die is nooit meer gestopt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar ik hier nog niks over heb gelezen, maar wat ik wel belangrijk vind is dat Microsoft crossplay wel toestaat en ook de exclusives op de PC tegenwoordig uit brengt. Daartegenover staat Sony met hun ouderwetse visie nog..

    Crossplay is echt noodzakelijk voor kleinere games en om multiplayer games aantrekkelijker te maken voor studio's. Zelfs nintendo begint dit te snappen met crossplay Minecraft :+ (en het zal mij niks verbazen als rocket league ook op de switch komt met crossplay). Zo creëert Sony alleen maar afstand.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat is Sony. Sony wil op zichzelf staan terwijl Microsoft al vaker heeft aangegeven open te staan voor cross-play. Zeker met de multiplatforms komt dat een community alleen maar ten goede.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ms en Nintendo hebben het nodig. Sony met hun opgebouwde install base niet.

    Tevens zit het in de plannen van Ms mbt alles digitaal en Windows 10 pushen. Vandaar ook de backwards compatibility mogelijkheid.

    Sony ziet hier geen brood in.
     
    fredfenster en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bijvoorbeeld ook met shooters ofzo? want dan ken ik net zo goed mijn controller neerleggen. ;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee shooters natuurlijk niet droplul...

    @AnubisNefer dat heet arrogantie en gaat uiteindelijk tegenzitten ;) Sony kan maar moeilijk met de tijd meegaan lijkt het er steeds meer op. Het is waar dat het nu niet hoeft, maar Spencer heeft dat wel beter in de gaten heb ik het gevoel.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja doeiii!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Shooters kan ook. Als het een optie is. Bijvoorbeeld Gears 4 heeft nu Ranked crossplay zelfs. Maar moet je het als Xbox gebruiker wel eerst aanzetten.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk maar naar Gwent van CDPR nu, Crossplay tussen PC en xbox was er al. Nu kwam de ps4 versie, maar die willen dan geen crossplay met de xbox en dan alleen met de PC :') ondertussen komt er als de game gereleased is de "play anywhere" tag op die game en kan je met jouw account zowel op PC en xbox spelen. Dat trekt gewoon spelers aan eerder voor die versie te kiezen dan voor een andere.

    Of al die MMO games met kleine installbases, daar is het toch gewoon top voor als je kan switchen tussen consoles.

    Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat het daar niet per se nodig/een geschenk voor is.
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina