Had eigenlijk TLOU verwacht hier met die tekst van een echte Playstation exclusive... Zullen vast mensen helemaal geil hiervan worden, maar doet mij 0,0
SOTC lijkt mij na the last guardian wel interessant. Detroit en God of war zagen eruit als insta buys. De rest was meh (Destiny kan echt doodvallen met hun exclusive bs) Uiteindelijk liet Sony ook best wel wat matige dingen zien of het waren de trailers die te kort waren.. Wel lekker vlot!
Spidey ziet er uber vet uit Uncharted, Detroit, SotC, Uncharted, God of War zien er ook goed uit. Helaas geen echte grote verrassingen Daarnaast viel ik bijna in slaap bij die VR games. Vond hem ook vrij kort... een uurtje ? Al bij al wel een prima conferentie.
Bij mij is days gone wel hoger op mijn radar gekomen. Vond het er voorheen maar saai uitzien, maar na vannacht heeft het mijn interesse.
Blij dat ik ben gaan slapen. Monster Hunter en SOTC zijn leuk. Nieuwe God of War stijl trekt me echt helemaal niet. Grootste teleurstelling: geen FromSoftware. Zullen ze dan straks een Nintendo exclusive aankondigen?