1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    GODVERDOMME! :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gamekings is heerlijk om naar te kijken. Bakken met content en slap geouwehoer van Boris dik prima om m'n dag mee door te komen.

    Prima confo van MS, Halo en Gears deel.zove maar WHO GIVES. Stel MS zou nu 5 nieuwe IP's aankondigen dan wordt nog steeds niemand laaiend enthousiast. Immers die shit heeft zich nog niet bewezen.

    Bakken met nieuwe toffe en bestaande games, allemaal multiplats maar caaare. Sony heeft nu wel iets op te vullen lijkt me want ze kunnen moeilijk dezelfde multiplats gaan tonen. Wss hebben zij AC van Ubi, Red Dead 2 en een Battlefield Royale, die al getoond zou moeten worden bij MS? Vanwaar al die vele consoles dan?

    Nieuwe Halo ziet er erg nice uit, gives the CE vibes. Teren op nostalgie altijd goed he.

    Metro ziet er slick uit, JC4 wordt weer een leuke game voor 20eu uit de budgetbak, Gears boeit me niet meer.

    Dé game van de persconfo was wel met dat ene jochie. Geweldig MS. Well done. HYYPPEEE
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gamekings is toch voor 16-jarigen en jonger? Kan me niet eens meer herinneren dat ik voor het laatst iets over PU of Gamekings gehoord heb :+ Volg het zelf via Giantbomb.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911


    Had liever, zoals iedereen, een aankondiging van Skate 4 gezien.
    Maar deze gaan we volgen.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Psychisch ben ik nog 15
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Laat de nieuwe Gears maar komen, zag er superdik uit! Halo boeit me niet zo eigenlijk, maar leuk voor de fans van die franchise. Division 2 lijkt me ook een topper te worden.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :+

    Wat was er mis met de conferentie van Microsoft? Vrij weinig, toch? Dat bepaalde games je niet boeien, prima...
    Gears of War 5, Halo 6 en nog wat andere games.

    Verder heb je de komende dagen nog genoeg nieuws over Battlefield 5, Call of Duty, Anthem en noem zo maar op. Geen van allen zijn console gebonden.

    Sony komt met HZD2 en God of War : Kut Kratos DLC1 aan en iedereen is om. Zal ook beter ontvangen worden dan dat van MS, omdat dit al bewezen IP's zijn.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kregen jullie ook Dead Space vibes bij het laatste stukje van Gears 5 ?
    Ben niet zo'n fan van de MS exclusives. Maar vond het wel een hele toffe show.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    God Of War krijgt geen dlc. Komen sws met rdr2 gameplay
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2018
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij praat Boris na van GK. Xbox is 50 dollar omlaag in de VS. Waarom zouden ze dat doen en daarna nog eens droppen
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... nog niet inderdaad.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ze zeiden al direct no dlc, this is it
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sony gaat helemaal niks winnen imo tenzij er een exclusive van From Software komt. Met Cyberpunk en die nieuwe FS IP heb ik al de games gezien waar ik het meest naar uitkeek.

    Microsoft deed nu ook weinig met praten on stage gelukkig. Die gamepass kut was al erg genoeg :+

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan ik ook beide op mijn PS4 spelen :+.
    Heb nog steeds niks bijzonders op exclusive gebied gezien bij Microsoft.

    Forza Horizon 3882
    Halo Infinite (lol)
    Gears 392.289

    Pas volgend jaar of jaar daarna gaat Microsoft weer flink toeslaan.
    Ze zijn in ieder geval flink met geld aan het smijten om goede first party developers te krijgen.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Laten we nou eens ophouden met winnen... MS was dope en laten we hopen dat Sony net zo tof wordt. Kinderachtige gedoe altijd. Voor vette games hebben we concurrentie nodig dus hou meer hoor beter.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    MS heeft wel interessante Indie exclusives de laatste tijd. Ori gaat ook genieten worden.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar volgens mij begint Microsoft nu pas door te krijgen dat ze niet alleen maar Gears Halo en Forza kunnen brengen. Dus tot die tijd gaan ze voor kwantiteit aan games
     
    Daz vindt dit leuk.
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daar ben ik echt héél benieuwd naar!
    Tuurlijk gaat het wel om wie de E3 wint. Sony? Microsoft? Nintendo? Feit is gewoon dat Microsoft een dikke presentatie heeft neergezet. Weinig gelul, een groot scala aan games, nieuwe studio's, en exclusive onthullingen. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd wat Sony ons gaat brengen. Gameplay van Death Stranding, The Last of Us II en Ghost of Tsushima? Welke nieuwe games worden aangekondigd.. etc. Gelukkig heb ik die hele leak lijst niet bekeken, dus voor mij is het een verrassing. Ongeacht lijstje zal er toch wel wat tussen zitten wat niemand verwacht.
     

Deel Deze Pagina