weet ik veel , mssn eeft die net zoas cz een speciale key nodig ? gelukkig moest ik cz niet kope en kon ik hem door een bug met mijn hl key spele
je hebt half-life niet nodig tenzij je 1,5 gaat spelen..wat je WEL nodig hebt is de cd-key van half-life...marja...die kun je mssn ook ergens anders vastkrijge
nie moeilijk gewoon kopen key gebruiken terug brengen ander spel kiezen en klaar maar zo hoort het niet he donald ik kijk wel hoe ik het doe ik heb nog een hele aardige oom (die me deze key ook gaf voor nix )
nou geloof ik je maar half heee daar gaat deze topic nie over ik vond het wel irri dat hij hem aan de linker kant had ik vond die granaten ook nie zo goed verbeterd en die awm/awp is afgevallen (jezus zo slank )
Je hebt mijn erewoord Oke effe weer on topic. Die linkerkant is inderdaad heel irritant, waarom zouden ze dat gedaan hebben.
hou je nou eens een beetje aan het topic daar gaat deze hele topic niet over het gaat over die game niet hoe je hem krijgt ok ik vond da water relax alleen je hoort ze nu wel in het water hard aankomen lopen
volgensmij wordt dit geen cs, maar was het als voorbeeld voor een hl op source ter demonstratie. de echte cs zou er heel anders uit gaan zien...andere maps etc.
Dat was gewoon de aztec hoor... En wat betreft die linkerkant: dat kan je bij CS gewoon kiezen in je opties hoor, dus waarschijnlijk spelen ze met links om 'roet in het eten te gooien' Met dat water lijkt het wel farcry
Dat filmpje is een filmpje van de update van de 'originele' Counter-Strike. Deze Counter-Strike wordt een beetje geupdate met nieuwe dingetjes enzo, maar Counter-Strike 2 is een volledige nieuwe game die gebruik maakt van de Source Engine waar iedereen al over loopt te kwijlen bij de Half-Life 2 filmpjes
Begrijp ik iets verkeerd of.. Ik dacht dat dit Counter Strike: Source was (het word iig niet 2 genoemd) en dat dit het multiplayer deel van Half Life 2 word?
je bedoelt dus gewoon dat dit een update van steam is?? maar in counterstrike 2 (als dat een aparte game word )zouden er wel missies in zitten??
dit is counter strike 2 niet.. volgens mij is dit gewoon cs 1 maar dan met de source code van half life 2..