Damn, wil fear vandaag, neem m'n 360 zo mee naar m'n nieuwe kamer waar het draadloze internet minder snel is als hier, als m'n 360 em al pakt... Wil de demo alvast erop zetten:
oow! ik wil die fear demo ook zo graag. dan doe ik de koptelefoon op, de lichten uit, etc.!!! ik heb fear nog nooit op high gespeeld... en dat zegt veel, want ik heb en speel fear al vanaf okt.
Stond gewoon in een lijst. Alles wat op die lijst stond is tot nu toe true geweest. Alleen stond Fear voor vandaag ipv Test drive, hebben ze die maybe omgewisseld.
Ik hoop het, maar we hebben geen nieuwe trailers op de Marketplace gekregen gisteren (die ze wel hebben beloofd volgens het lijstje)
Da's waar. Maar waar is F.E.A.R. dan? Nee, ik denk dat de lijst deels klopte en deels uit een duim kwam. Forza 2 is natuurlijk haast onmogelijk, die maakte de lijst al ongeloofwaardig. Maar goed, we hebben nog even.
ik zie niet in waarom FEAR niet? Is al verschenen bij een OXM demo, en de demo is te spelen op de GC in Leipzig. Forza 2 en Pro Evo 6 valt te bezien, maar FEAR is niet onwaarschijnlijk.
Blijf hoop hebben op die lieve mensen van Microsoft. Misschien zullen ze toch zo aardig zijn dat ze de demo er vanavond opzetten. U weet maar nooit.
men zegt 12.00 easern time. dat is hier dus om 18.00... we zullen snel weten of het gezwets is of niet