1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

e3 dvd van de PU

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 18 jul 2003.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    echt??? wat is zijn naam dan?(nickname)

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn nickname is jjpu.

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je gvd dat bestel shit op hun site kan vinden ?? ( www.powerweb.nl) ze zeggen in de pu dat je het daar ook kan dan en dan in artikel 117.335. maar ik zie het gvd nergens staan.!

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja sorry was een beetje aangefikt :cool: ! Het wou maar niet lukken om een betere tijd neer te zetten op brno, maar het is toch gelukt om half 4 jahoe :) ! Maar ik blijf erbij dat ik had blad slecht vind, gamekings gaat nog maar dan is het ook gewoon om te kijken hoe dom ze nou weer gaan doen ;) ! Nee ik vind de PU mijn 3,20 onwaardig, ik vind dre trouwens wel een coole gozer.

5. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zo lekker kijken, hopen dat er veel xbox op staat.
    Alleen wel duur voor een dvd die je toch maar 1 keer kijkt

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Als abbonee word je gewoon gen***d. Ik had het blad ook gekeken al in de winkel (ik ben dus abbonee!) en ik vind het duz al belanchelijk dat ik hem in de winkel al kon inkijken, terwijl ie nog niet thuis op de deurmat ligt:mad: Donderdag in de winkel, zaterdag op de deurmat voor abbonees!:mad: Nee Pu, neem een voorbeeld aan XBM, daar krijg je hem tenminste 1 dag eerder als abbonee _O_

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Vroeger' was het altijd vrijdag binnen (nu nog steeds hier, ligt een de 'loper') en maandag in de winkels.. :{

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2

De link we've al been surching for

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoek de 4 fouten O-).

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij EDGE 125 zit ook een E3 DVD... De nieuwe EDGE komt er al aan, maar als je snel bent, kun je hem misschien nog kopen, dit is de content van het blad 125 en de DVD, ik citeer:

"Edge125

July
    On sale June 13
    £4

Unusually for Edge, you’ll find a gift on this month’s cover. It’s a DVD. A DVD of E3, to be precise – the Electronic Entertainment Expo that currently takes place in Los Angeles, where the entire videogame community gathers on a yearly basis to discover the latest games and developments in electronic entertainment. It’s an industry-only show but we’ve taken you along for the ride by capturing the major events, the dominant titles and the most influential developers and squeezing them into the covermounted disc.
    News: The majority of this section is dedicated to a comprehensive look at E3, with a detailed breakdown of the press conferences from Microsoft, Sony, Nintendo, Capcom, Konami and Nokia as well as the obligatory show report itself. Sony’s new ‘console’, the PSX, also makes an appearance.
    Previews: Vampire: The Masquerade (PC), True Crime: Streets of LA (PS2, Xbox), Mission: Impossible – Operation Surma (PS2, GC, Xbox), Terminator 3: Rise of the Machines (PS2, GC, Xbox), Resident Evil Outbreak (PS2), Gotcha Force (GC), Thief III (PC, Xbox), Deus Ex: Invisible War (PC, Xbox, PS2), Tomb Raider: Angel of Darkness (PS2, PC), Medal of Honor Rising Sun (PS2, Xbox, GC), The Sims 2 (PC), The Lord of the Rings, Return of the King (PS2, GC, Xbox), James Bond: Everything or Nothing (PS2, GC, Xbox), Castlevania (PS2), Boktai (GBA), MGS3: Snake Eater (PS2), Star Wars Knights of the Old Republic (Xbox, PC), Armed & Dangerous (Xbox, PC), Secret Weapons over Normandy (PS2, PC, Xbox), Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike (GC), Halo 2 (Xbox), Grabbed by the Ghoulies (Xbox), Fable (Xbox), I-Ninja (PS2), Mario Kart Double Dash!! (GC), Pac-Man (GC), Tetra Trackers (GC), Billy Hatcher & the Giant Egg (GC), Worms 3D (PC, PS2), Jak II: Renegade (PS2), Ghost Hunter (PS2), Gran Turismo 4 (PS2), Ninja Gaiden (Xbox), Full Spectrum Warrior (PS2, GC, Xbox, PC), S.t.a.l.k.e.r: Oblivion Lost (PC), Matrix Online (PC), Prince of Persia: The Sands of Time (PS2, GC, Xbox, PC), Half-Life 2 (PC), SWAT: Global Strike Team (Xbox, PS2), Men of Valor: Vietnam (PS2, Xbox, PC), and 96 E3 Prescreen Alphas (various).
    Features: TV Games – Edge is invited to witness the filming of ‘Game Stars’, The Most Controversial Videogame Programme Ever™; Collector’s Series: Commodore 64 – The Most Popular Computer of All Time™ is also one of the cheaper collectibles around.
    Reviews: Enter the Matrix (PS2, Xbox, GC, PC), Brute Force (Xbox), PlanetSide (PC), Rise of Nations (PC), IndyCar Series (PS2, Xbox, PC), Lost Kingdoms 2 (GC), Return to Castle Wolfenstein: Tides of War (Xbox), Castlevania: Aria of Sorrow (GBA), Wakeboarding Unleashed featuring Shaun Murray (PS2, Xbox, PC), Crazy Taxi: Catch a Ride (GBA), Lufia: The Ruins of Lore (GBA), MotoGP3 (PS2), Speed Kings (PS2, Xbox), SOCOM: US Navy SEALs (PS2), Midnight Club II (PS2, Xbox).
    The usual regulars complete the package. The making of… features Stunt Car Racer, Geoff Crammond’s early chef-d’œuvre, Retrotest sees Edge review Hired Guns while columns from ‘Trigger Happy’ writer Steven Poole, corrosive veteran journalist RedEye, and Mr Biffo, of 'Digitiser' fame, make their expected appearance and this month are joined by guest columnist and former Edge editor, Jason Brookes."

Bron: www.edge-online.com

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't Is toch logisch dat de abo's die DVD er niet bij krijgen? De PU met DVD kost in de winkel €9,95, als abo heb je een aantal nummers voor een reguliere PU betaald. Nogal logisch dat ze die DVD er dan niet zomaar bij doen, het is geen Sinterklaas.

En idd, voor abo's wordt het dan duurder, maar dat komt omdat je dan de verzendkosten moet betalen, niks aan te doen. Helaas.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Tja....Edge is zowiezo een véél beter blad dan PU...
    Vroeger had je nog een ander multi-console blad uit engeland/america....die ik altijd kocht, maar die is helaas gestopt ofzo. maar die was 100% perfect. We zijn net klaar met een verhuizing dus kan de naam niet ff snel opzoeken.

Bij PU heb je vaak de indruk dat het voornamelijk voor kleine kids is, want het is vaak erg kinderachtig en de recensies geven de impressie dat hets pel niet goed gespeelt is alvorens er een eindconclusie aan te geven (bijvoorbeeld bij Deathrow). Ik lees het blad nooit maarkreeg er een gratis op de megafestatie. de nieuwtjes sectie is dan wel weer erg interressant....de reviews, behalve die van Zelda, zijn meestal erg kort.

Ik vond het blad er ook erg rommelig uitzien ivm met de vele verschillende kleuren etc. Noem me maar een saaie ouwe lul, maar het liefst heb ik gewoon rustige stylvolle witte achtergronden of een erg rustige kleur, en daarop duidelijke tekst in volwassenen taal, en good-quality screenshots. gewoon veel NUTTIGE info over het spel in een taal die iets ge-avanceerder is dan die Breeza-sletjes spreken...
    Maar dat is in ieder geval nu al een stuk verbeterd in vergelijking met vroeger. Is nu allemaal toch wat duidelijker (met zoals ik al zei, rustige achtergronden en een rustig patroon in de tekst.)

De enige reden waarvoor ik PU zou aanschaffen, als die Siu Lie eens wat vaker op de foto stond, want die ziet er wel erg goed uit :D
    Chieuwkap hó lengleu!

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Bij andere magazines doen ze anders nooit zo moeilijk bij dit soort dingen....

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    vroeger vond ik de pu gewoon echt goed, lekkere stevige kaft, mooi layout enzo, maar de laatste jaren vind ik het niks, zoals bij meerdere mags, plaatjes worden vegroot/verkleind waardoor ze lelijker/mooier lijken, minnder goede reviews/beoordelingen (waar staat geluid bij pu, de laatste die ik heb is van een jaar terug ofzo en dat was gewoon een gare beoordelingsmodel)
    en dan nu dit, nee, voorlopig geen abbo op een gamesmag voor mij

15. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een agenda dumbass |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

Ik heb de dvd gezien gewoon in de winkel gekocht dus liggen er nu bij mij thuis 2 Pu's :D maar jah een heel groot deel was gewoon wat van dat er in gamekings geweest maar vooral op het laatst was het echt beelden die je nog niet had gezien en dat is amper van gamez ofzo gewoon hun die praten over babes en games enzo wel leuke dvd als ik beetje op de lijd had gelet duurdie volgens mij wel 2uur en 30 min dus was toch ff zitten :D

maar was cool :D _O_ _O_

16. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    die gasten van de pu
    yo check dit check dat, dope check die Dieteel (zo zegt ie het)
    haha maargoed het gaat natuurlijk om alles behalve die gasten :+

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    zeg is dit ook diee dvd waar JJ het over had dat er op het eind van die filmpies staan waarin dingen fout gingen enzo (bloopers dus :9)???

18. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe heb ik alleen gezien
    tofste game
    meest teleurstellende etc
    maar geen bloopers

hmm nou ik half life 2 heb gezien deels
    vind ik halo2 toch een stuk minder cool :p

19. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb de dvd nu ook gezien en ik vond hem errug cool.
    die gasten van de pu gingen gewoon over de E3 rondlopen en checkte daar allerlei games uit. op zich viel het aantal xboxgames me een beetje tegen...ze hadden het toch net iets meer over gc en ps2 maar de beelden die er waren van de xboxgames waren echt cool...Halo 2, doom 3, half-life 2(komt nu ook naar xbox), fable, project gotham racing 2... en natuurlijk nog een heleboel zooi die ook naar de andere consoles komt...
    het enige wat me tegenviel waren de beelden van half-life 2 en Halo 2...niet dat het lelijk was ofsow, integendeel maar het was gewoon veel te kort...:mad:
    van die games hadden ze wel meer beeldmateriaal mogen laten zien..
    verder echt een coole dvd met ook veel grappige stukjes..
    vooral het gedeelte dat ze zoveel mogelijk goodies proberen te krijgen is hilarisch8)
    maar als je deze dvd nog niet heb gekocht zou ik dat zeker doen want het is errug cool om te zien allemaal, en je kunt hem zeker wel meerdere keren bekiken omdat er zoveel info op staat..:p

20. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jepe i Idd whit the guy above me :D

ik heb die hele half life 2 e3 movie gezien omfg als ze alleen die hele movie op die dvd had gedaan was ik al SUPER tevrede omg wat is dat spel mooi en geweldig.

jammer dat het op de xbox ietjes lelijker word.

Deel Deze Pagina