1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

e3 dvd van de PU

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 18 jul 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    heb het id dat er al veel van gezien is op gamekings, goodiehunt en halo 2 enzo, kijk nog wel of ik m nog ga halen
     
  2. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit niet veel nieuws op de DVD als je allen Gamekings afleveringen van E3 heb gezien.:mad:
    Maar als er geen genoeg van greeg KOPEN:)
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    o, dan mot je gewoon ff "e3 dvd" invullen in het zoek blakje links *)
     
  4. lijpo

    lijpo Guest

    Heb hem vandaag met een maat zitten kijken, ongeveer de helft. echt soms lachuh man en super veel info. Top prestatie van de gamekings mannen!_O_
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoelang het duurt voordat je je bestelde DVD binnen krijgt?
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zet dat er dan bij :D
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Op zich is de PU wel een vermakelijk blad, wat me alleen opvalt is dat met elk nummer de ego's van de redactieleden groter worden. Bijvoorbeeld bij de Tomb raider review:

    Sommige Journalisten hadden de nieuwe tomb raider al afgebrand voor 'm uberhaupt gespeeld te hebben, anderen gaven de game alleen om de naam al een topcijfer. Hoogste tijd dus dat de PU er zijn onbevooroordeelde licht over laat schijnen.

    En bij de Wario review (bij een screenshot van een kleine Wario op een grote bloem)

    Dat zeggen onze concurrenten ook altijd: " zijn wij nu zo klein of is de PU zo groot?"

    Sorry maar daar zakt mijn broek van af. Een beetje zelftvertrouwen is goed, maar dit neigt heel erg naar zelfverheerlijking, en ik lees geen tijdschrift om stoer gebrag van de makers te horen...
    O ja, de DVD is leuk, vooral de niet game gerelateerde dingen (de partys en babes enzo) maar veel heb ik al gezien op Gamekings. Niet echt 6.50 waard, maar ook niet weggegooid geld.
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat had ik gedaan als ik de link ff gecontroleerd had. Dat ben ik dus vergeten te doen:+
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, da's ironisch/sarcastisch/whatever, da's niet serieus. Duh |:-.

    Als dat onderschrift op een forum was zou er een ";)" smiley achter gestaan kunnen hebben.
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Als jullie de PU niks aan vinden...waarom koop je hem dan? Of waarom maak je zelf dan niet een tijdschrift? Net of het Xbox magazine goed is.....laat me niet lachen zeg.
     
  11. Ajax

    Ajax Guest

    die e3 dvd is gewoon de speciale 3 e3 afleveringen van Gamekings

    leuk voor de mensen die geen The box hebben maar ik heb em allang gezien op tv
     
  12. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    jepe klopt ajax maar ik vond bloopers allemaal wel leuk :D ik vind echt PU echt een top blad ik weet niet waarom iedereen zeurt ik zit altijd te w8 tot ie weer in me bus komt valu :D
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben het eens met MoJoo. Ik dig de PU wel, juist om die lauwe shit en dat *zeggen de tegenstanders* zogenaamd kinderachtige gedoe...

    Ach ja, ben abbo. vanaf 1996 en blijf het nog wel een tijdje..
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt met kopen omdat ik het zulke sukkels vind. wat mr spungebob (NOSH_JSRF) ook al zei. De grote ego van hun is nog niets vergeken bij Britney Spears.

    En de reviews worden met de dag slechter. net alsof ze elke maand een andere console hebben als favoriet. elke maand een andere console slechtere cijfers geven. beter ben je gewoon eerlijk :mad:

    Een tijd geleden vond ik het nog wel leuk. toen begon het weer eentonig te worden.

    Ik ben ermee gestopt toen Dave Mirra op de GC een 7 ofzoiets kreeg en op de XBox een 4. toen begon ik me af te vragen waarom ik ze nog zou moeten geloven.

    Nu lees ik af en toe nog wel eens een PU in me pauze als ik alleen zit. Gewoon het plastic eraf scheuren. We houden de laatste tijd toch al zoveel van die bladen over. (niet alleen PU ook QC ofzoiets)
     
  15. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me voorstellen dat je vaak alleen zit met zoon ego die allus afkraakt :D
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan valt het dus wel mee want Britney Spears is erger :p
    Ik vind ze wel goed en dat van hun ego doen ze gewoon voor de grap, sjonge :)
     
  17. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks is grooter als de ego van die homo van een JIM jesus hij denkt nu dat ie zo geweldig is dat hij niks meer wilt doen wat hij vroeger wilt doen hij wilt zelfs geen handtekeningen utidelen...

    dat is pas een scheitkind
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Kweet niet, maar ik ben gestopt met het lezen van de PU. Het was altijd een vermakelijk blad maar op een of andere manier is het nivo nogal gedaald. Ik bedoel, Yager kreeg een belachelijke review. Een filosofisch stuk van die Nintendo dude over characters in games waarbij ik zoiets had van, tja...whatever. Het is leuk dat je een universitaire opleiding doet en dat wil laten blijken maar als je dit presenteert als zijnde een soort van wetenschappelijk stuk??? Sorry hoor, maar zijn conclusies zijn zo overduidelijk dat het een gemiddeld MBO werk niet overstijgt.
    Tevens werkt het trucje van zeiken zeiken zeiken niet meer. Normaal super, maar op een of andere manier, nee, laat ook maar. Misschien moet ik gewoon een volwassenen tijdschrift gaan lezen...
     
  19. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe dat lied heet bij dat filmpje van DOOMIII
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het blad echt goed, maar die lame domme mannetjes die het maken kan ik echt niet hebben. de onderschriften zijn wel grappig ,maar soms té ,altijd hetzelfde gezeik over die ed z'n wagen en inkomen,etc... maar voor de rest een van de betere games bladen (beter als jaja..Xbox Magazine,maar das m'n eigen mening)
     

Deel Deze Pagina