1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja idd weinig nieuws onder de zon, die hele lijst is al lang hier uit. En kan ik spelen op mijn N64,snes en nes. Ach ja ik snap niet dat iedereen dat BC zo belangrijk vind. Het gaat mij om de next gen games. Niet om de classics, die ik ook op al mijn Sega's,Nintendo's en Ps/Xbox al kan spelen....maar ook hier zullen mensen vast heeeel blij van worden.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet slecht al mis ik toch een paar belangrijke titels die ik zelf wel op cartridge heb!
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Lijkt me idd niet de hoofdreden om een Revolution te kopen.

    De hoofdreden is het aantal games en de kwaliteit ervan. En om eerlijk te zijn verwacht ik he_le_maal niks van de Revolution. Op de N64 was de aanwas van games al ronduit beroerd en de GameCube doet daar nog een negatief schepje bovenuit. Ondanks dat nintendo destijds van de daken schreeuwde dat de GameCube voorzien zou worden van een ruim en gevarieerd spelaanbod. Niets van dat alles. Loop een FRS binnen en je begint spontaan te lachen als je het rek met GameCube games ziet.

    Ik zie niet zo snel een aanknopingspunt waaruit blijkt dat de Revolution het beter gaan doen. Vooral niet omdat Microsoft en Sony met enorme bedragen smijten om maar zoveel mogelijk 1st en 2nd party support te krijgen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    N64 beroerd? Het bracht wel de beste spellen ooit uit.....
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is allemaal heel persoonlijk, al moet ik zeggen dat de N64 best wat toppers had/heeft [GoldenEye,Turok, Perfect Dark enz.]. Maar goed ik vind het net wat GoodFella ook al zei met de komst van de Cube dat Nintendo er nou niet echt op vooruit gegaan is. Voor mij persoonlijk vind ik zelf dat Nintendo erg achteruit is gegaan, met het spelaanbod voorop gesteld. Maar vooral ook omdat Nintendo zeker een hele eigen style heeft opgebouwd [die is in grotendeels elk spel terug komt], en die style kan je leuk vinden of die kan je gewoon niks vinden, oftewel heel persoonlijk is dat. Maar idd voor dat BC zou ik absoluut niet een Revo kopen, alleen al omdat ik zelf al die Nintendo's al in me bezit heb. En ik echt geen geld ga betalen voor spelen downloaden die ik voor rond de 3/4 euro in origineel cartridge formaat bij de Cash Converters kan kopen. Nee voor mij is het al duidelijk genoeg, geen Revo voor mij.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die downloadbare games worden dus gratis als het goed is, dat heeft dacht ik Miamoto in een of ander interview verteld.
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat is jouw mening. De meerderheid van de mensen vond dat de Playstation de betere spellen uitbracht.

    Over de GameCube hoef je denk niet eens te discussieren, want die doet het gewoonweg beduidend minder dan de concurrentie. Verder dan RE en een nieuwe Zelda komt nintendo niet. Een aflopende zaak.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Golden Eye, Perfect Dark en Ocarina of Time.... dat is denk ik wel meer dan een mening.....wat betfreft de GameCube daar heb ik me van de 3 consoles van het moment waarschijnlijk het meeste mee vermaakt.
     
  9. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn idd topgames maar kun je er nog veel meer opnoemen? Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk..
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel meer niet nee. Majora's Mask en de Mario games waren ook goed. Alleen voor die games was ik al zeer content over de N64, maar voor de rest heb je gelijk. Het spellen aanbod en de graphix waren niet goed.
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De FF reeks, Gran Turismo, Soul Blade en Metal Gear Solid...ook wel meer dan een mening lijkt me.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel je de PS1?
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Yups. Als tegenhanger van de N64. ;)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok dan is het duidelijk. Ik had in die tijd gewoon beide consoles. Mij gaat het om de goede spellen en de consoles boeien me niet. Hoe slecht ze ook mogen zijn of hoe lelijk. Als ik een game echt goed vind haal ik die console. Nu heb ik ook een NGC, XBox en PS2 en speel op alle 3 ongeveer evenveel.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mario 64 en Banjo Kazooie waren ook topgames. Pilot Wing, Wave Race en Starfox vond ik ook erg tof. De N64 had dan niet de meeste games, maar wel games die wat betekend hebben in de gameswereld en van ongekende kwaliteit zijn en tot de top behoren. Mario 64, Zelda Ocarina of Time en GoldenEye. Deze drie behoren voor mij tot de top!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei ;)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de mensen die roepen dat de N64 een flop was, dat valt nog best mee:

    Europese cijfertjes

    Wat is nou eigenlijk de bestverkochte console in Europa? En is de markt in Europa al verzadigd? Lees het hier.

    Al jaren worden er cijfers geraporteerd vanuit de gamesbiz. De ene keer verkoopcijfers van games, dan weer van consoles, maar over het algemeen betreft het Japan dan wel Amerika. Nu hebben we voor de verandering eens Europese cijfers, en we beginnen met de installed base, oftewel het totaal aantal verkochte consoles in Europa. Deze werden overigens gemeten op 31 maart jl.


    1. PlayStation: 29,2 Miljoen

    2. PlayStation 2: 25,1 Miljoen

    3. Game Boy Advance: 8,0 Miljoen

    4. Game Boy Advance SP: 7,4 Miljoen

    5. Nintendo 64: 5,9 Miljoen

    6. Xbox: 5,2 Miljoen

    7. GameCube: 3,9 Miljoen

    8. DreamCast: 1,6 Miljoen

    9. Nintendo DS: 0,3 Miljoen

    www.gameqube.nl

    Wel een geinig lijstje. Klopt alleen niet veel van. PS2 zit inmiddels al op 32 miljoen en de DS heeft binnen een week na de lauch dik 500.000 exemplaren verkocht, dus hoe ze op 300.000 komen na ruim 2,5 week.

    Kwam daar ook het volgende interessante bericht tegen:

    Dan moet je wel betalen voor retro op je Revolution, en dan weer niet. Tja, wat is het nu Big N? President Iwata vertelt ons meer erover...

    Gisteren vertelde onze Willem nog dat Nintendo 221 old skool games geplanned heeft staan als downloadable content voor de Revolution. Volgens NoA President George Harrison zal het downloaden van een retro game als Super Mario Kart op de Revolution gratis zijn, maar big chief Satoru Iwata denkt daar blijkbaar anders over.

    In een recent interview met Famitsu liet de baas van Nintendo weten dat het downloaden van retro games niet gratis zal zijn. Daarentegen zal het wel mogelijk zijn dat, wanneer je een nieuwe Revolution game koopt, je de mogelijkheid hebt om enkele retro games gratis te downloaden. Een voorbeeld hiervan is dat je Mario Kart op de Revolution koopt, en dan de eerste twee delen gratis en voor niets kan downloaden.

    Dus wordt het nu wel of niet gratis, dat downloaden van toffe retro spullen. Aankomende weken zullen we er vast nog wel meer over horen, we hoefden vandaag immers nog geen 24 uur te wachten of er was alweer een nieuwtje over '20 jaar Nintendo op de Revolution'.

    Beetje vaag allemaal.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Donkey Kong 64 is ook zeker een topper... en wat dacht je van Mario Party 1?

    De Mario Party serie is tegenwoordig uitmelkerij, maar je moet toegeven dat de eerste origineel en geweldig was

    edit: en natuurlijk super smash brothers ook
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar als je Mario party 1 een paar keer gespeeld had moest je wel een nieuwe controller kopen :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Dat kwam door dat klotepookje op die n64 controller. In Perfect Dark ging ie bij mij op den duur gewoon vanzelf lopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina