1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt. Die controllers waren echt snel kapot, maar het zijn wel de voorlopers van de controllers die we nu hebben. Als je bv. naar de Dreamcast controller kijkt kon je daar bv. geen 3D shooters mee spelen. (kon wel maar je hoefde alleen in de richting te schieten en niet omhoog of omlaag)
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft nintendo helemaal niet zo goede graphix nodig voor hun eigen spellen. Zien jullie al een mario rondlopen waarvan je de spijkerstof kunt onderschijden in de actie? Deze games moeten het van hun goede gameplay (heb ik gehoord) hebben.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziet er best goed uit. Ik had stukken minder verwacht.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nah ik vind het er niet echt mooi uit zien. Natuurlijk is het ook niet ingame maar met dit loop ik niet warm.
     
  7. shizzle.be

    shizzle.be Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto's van (en meer info over) het afgewerkte design, of de zoveelste 'hoax'?
    Check het hier.
    Het lijkt mij fake, maar wel 'realistisch-fake', en dus niet niet 'ver-the-top-fake', if you catch my drift ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ontwikkelaars hebben revolution controller al gezien??


    Donderdag 30 juni 2005 | Volgens Reggie Fils-Aime, de man achter de marketing en verkoop van Nintendo of America (NOA), hebben ontwikkelaars de controller van de Nintendo Revolution al gezien. Reggie Fils-Aime vertelde dit als volgt:
    Because you and your fans haven't seen the controller doesn't mean that no one else has. The thing that I always find surprising, and certainly in the last year I've had wonderful opportunities to spend quality time with a number of our key third-party publishers, is when you sit down and share the innovation with them, just how excited they get. I saw it firsthand with DS, we're seeing it now with Revolution.
    Bovenstaande heeft Fils-Aime bevestigd in het Amerikaanse-magazine Electronic Gaming Monthly.

    Vervolgens vertelde Reggie ook nog wat over de controller zelf. Omdat je op de Revolution spellen van de NES, SNES en N64 kunt spelen, moet de controller ze op een manier allemaal kunnen spelen, en dat kan hij, aldus Fils-Aime.
    If you just think about it, we're going to have the ability through wireless internet to download all your great games from NES, SNES, N64," he said.
    "Think about it - each of those controllers are different. How are you gonna play? That captured some of the imagination of what our controller needs to be able to do, and certainly as you get into the meat of that type of innovation with the developers, their eyes truly light up because they start to imagine what's possible with that kind of configuration, which is vastly different than a sheer horsepower kind of game.
    Opvallend; Reggie Fils-Aime sprak ook over de prijs van de Revolution. Deze zal volgens hem zeker weten lager zijn als de Xbox 360 en PlayStation 3. Nintendo zal meer informatie vrijgegeven in augustus. - Lauran Beers
    Site: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6857
    Bron: Electronic Gaming Monthly
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel iets met een iets met een touchscreen zijn?! Nu wachten tot dat iemand er foto's van maakt:D
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, inderdaad, als iemand daar foto's van maakt, zou wel cool zijn!
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nooit in deze thread dus weet niet ofzo iets dergelijks al eens gepost is maar ik zat gister te denken dat ze zeiden ja je kan alle 1000-en oude nintendo spellen spelen.
    En dat klonk een beetje als hun ''hoofddoel''.
    Maar je koopt toch een nieuwe console om nieuwe spellen te spelen of ben ik nou gek?

    Ja ik ben gek dat weet ik ook wel
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vind het persoonlijk heel belachelijk!!! Nintendo zat zo stoer er over te doen op de E3,maar je kan het al jaren op je pc, en ik denk dat iedereen een pc heeft, gewoon eventje downloaden welke game je wil spelen van de nintendo vroeger en hupla, je hebt het , nu komen zij terug af met dit, tsss, heel laag vind ik het persoonlijk maarja, ik begrijp wel dat sommige mensen dit cool zou vinden,daar heb ik alle begrip voor, maar is het iets voor mij, no way!
    ==> Ik wil die console zien, de kracht ervan,de games,... dat interresseert me!
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo heeft zich erg diep in de nesten gewerkt. Ze hebben denk ik nog bijna niks, behalve het uiterlijk van de console. Die controller zou wel een 'wannabee' redmiddel zijn, wat toch gaat floppen. Het lijkt net of die controller wordt gecreeërd voor de oude games en niet de nieuwe.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe weet je nou dat ze zich diep in de nesten hebben gewerkt? Niemand weet iets over de Revolution, dus niemand kan er nog wat over zeggen. Hij kan heel erg vet zijn, maar ook heel erg kut. Is een kwestie van afwachten. Je kan dus eigenlijk niks over de Revolution zeggen, simpelweg omdat er niks bekend is, op een paar kleine dingen na.

    Die downloadfunctie van oude games is juist erg vet. Er zijn aardig wat games die ik op NES en SNES niet heb, en heel graag zou willen spelen. Deze spellen zijn nergens meer te koop en nu kun je ze gewoon downloaden en spelen. Het is juist een hele toffe feature, en het is een reden waardoor ik de Revolution zowiezo al koop. Het is een feature waar de Nintendo gamers echt op zitten te wachten, denk ik. De Xbox 360 koop ik ook zowiezo, de PS3 weet ik nog niet. Ik heb nog niet iets gezien wat met heeft overtuigd, dat komt ook omdat de spelen niet echt waren en alleen het uiterlijk maar is gepresenteerd.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  16. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een bullshit, wil niet moeilijk doen maar de enigste die zichzelf een beetje belachelijk maakte @ e3 was MS met de 360... |:-
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kevin, een product te proberen verkopen is gaat wel wat dieper dan 'praten'. Op s'werelds grootste beurs moet je juist laten zien wat je hebt aan te bieden, en e3 was HET moment. Als je dat niet doet dan creeer je een negatieve sfeer. iedereen was teleurgesteld op nintendo. En m$ heeft het super goed gedaan op de beurs. vooral gears of war heeft iedereen de mond dubbel dicht gesnoerd.

    Dat is het nou juist, door te lang wachten kan dat wel hun val zijn.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft het super goed gedaan??? Mmm in mijn ogen lieten ze een dubbel gevoel achter, aan de éne kant waren ze heel goed, met goede games, de online mogelijkheden,maar aan de andere kant, hebben ze zoveel bullshit verkocht he, wat zeiden ze allemaal:
    -wij gaan 1 miljard mensen veroveren!!!????(wtf???)
    euhm ik weet niet,maar dat is onmogelijk, ps2 heeft 88miljoen,en dat is enorm, ENORM!!!, zit microsoft daar efkes te blaken en achteraf zeggen ze van,ja we bedoelden iedereen die in aanraking komt met de xbox 360(dus ik koop een xbox 360, en mijn broer zit er soms ook bij, dus die hoort ook met die "1 miljard mensen,...) Nee, dat vond ik heel spijtig van microsoft ,wat ze allemaal gezegd hadden,maarja.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ boss - Ik vind het ook echt verschrikkelijk. ik bedoel 1 miljard mensen, tjongejonge. Ik zou bijna mijn xbox verkopen om een ps2 te gaan kopen.
     
  20. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan bijna niet anders dan dat je er moet voor betalen. Stel je voor dat het gratis is. Dan wil toch iedereen zoveel mogelijk games laden?? Aangezien de games maar een paar mb zijn.... Het zou het netwerk aanzienlijk vertragen denk ik. Er zou misbruik van gemaakt worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina