1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat is echt man! Maarja microsoft zit nog niet zo lang in de game industrie als nintendo en sony(ze hebben meer ervaring met het online gebeuren, computer,...). Ze zullen in de toekomst wel niet meer zo fel blaken denk ik, want het was echt wel overdreven :confused: ,maarja. Als sony nu terug de strijd zou winnen dan zou het eigelijk wel afgang zijn voor microsoft, zo fel blaken en dan verliezen, mmm, maar we zullen zien he, ik koop toch een xbox 360, dus,... mijn broer koopt een ps3, mss koop ik er achteraf ook nog een ps3 bij,... maakt niet zo veel uit wat er gezegd word, als ze maar de kwaliteit en de games laten zien is het goed.(maar toch ,ik was verschoten van die uitleg :D )

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    Voor iedereen die zat te zeiken dat de revolution slechte specs zou krijgen en dat die metroid prime 3 helemaal niet zo mooi was:

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Revolution-controller bevat minder knoppen

Nintendo president Saturo Iwata heeft in de laatste editie van het Engelse magazine 'The Guardian' gesproken over de Nintendo Revolution en haar mysterieuze controller.

Iwata maakte duidelijk dat de Revolution een zo breed mogelijk publiek moet gaan aanspreken, waaronder mensen die niet gamen.
    Nintendo is very good at creating games that can appeal to the whole family, There have been a lot of games created around excessive violence in the past few years and it seems to be escalating. From the business point of view, it doesn't make sense for us to follow suit. We cherish our hardcore gamers, but we always try to attract as many people as possible and expand the existing gaming population.
    De voornaamste reden dat die mensen niet gamen is volgens Saturo Iwata omdat de controllers van tegenwoordig teveel knoppen hebben, waardoor non-gamers ontmoedigd worden.
    There are too many buttons and sticks on controllers for novice players, which is likely to discourage them from ever playing games at all, we want the Revolution's controller to be relevant to everybody and we really want people to feel like they want to touch and play with it.
    De Nintendo Revolution zal dan ook minder knoppen bevatten, deze zullen echter gecompenseerd worden door het 'revolutionaire gedeelte' van de controller, dat tot op heden nog niet onthuld is.
    bron: www.ign.com

4. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar: de revolution controller bevat veel knoppen, kijk maar! ;)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah cool!!! :p :p :p

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat zal wel heel erg fijn spelen. :p

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk toch dat ze iets met een touchscreen en een gyro-sensor gaan doen.
    Ik zou niet weten wat anders de revolutie zou moeten zijn voor de controller.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja het zal inderdaad wel iets heel speciaals worden.

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het Amerikaanse magazine Electronic Gaming Monthly heeft Shigeru Miyamoto van Nintendo enkele interessante details losgelaten.

Grafisch denkt Miyamoto dat de beelden van de Revolution niet onder doen voor die van de PlayStation 3 en Xbox 360. Bij Nintendo maakt men zich niet zo druk over grafische-kwaliteit en geavanceerde technologie. Bij Nintendo proberen ze de best gebalanceerde machine te maken die iedereen probeert aan te spreken. Verder vond Miyamoto dat The Legend of Zelda: Twilight Princess op de GameCube zich kan meten met wat Sony en Microsoft 'next-gen graphics' noemen.

Volgens Miyamoto zijn er belangerijkere zaken te doen dan de Revolution geschikt te maken voor high-definition television (HDTV). Een 480p ondersteuning standaard zijn bij de Revolution.

De Nintendo Revolution zal ook een optionele Digital Versatile Disk-speler krijgen (DVD-speler). Deze is optioneel volgens Miyamoto omdat de meeste huishoudens al een of twee DVD-spelers hebben. Bij Nintendo vind men het zonde als consumenten hun geld uitgeven aan een DVD-speler in een spelcomputer terwijl ze die thuis ook al hebben. De optionele DVD-speler voor de Revolution moet je in de Revolution doen, er zal dus van de buitenkant niets te zien zijn.

In tegenstelling tot de spelcomputers van Sony en Microsoft heeft de Nintendo Revolution geen ethernet-ingang voor een Internet-verbinding waarmee je bijvoorbeeld online kunt spelen. De Revolution zal alleen een draadloze online verbinding hebben. Echter, via de Universal Serial Bus-ingang (USB-poort) in de Revolution kun je een ethernet-adapter aansluiten, die je wel in staat stelt om via een ethernetkabel online te spelen. De reden dat Nintendo niet voor een ethernet-ingang heeft gekozen is omdat de Revolution voornamelijk in de huiskamer zal staan, en dat het voor vele consumenten lastig is om dan kabels aan te gaan sluiten aan de Revolution. Men overweegt bij Nintendo om te zorgen dat je via de Revolution ook met de Nintendo DS online kunt spelen. Nintendo brengt wel een USB-adapter op de markt die je in de USB-ingang van je PC of router moet stoppen zodat het een draadloos Internet signaal uitzend. Hierdoor kun je met de Revolution en Nintendo DS online spelen.

Bij Nintendo wordt gedacht over een eventuele versie van Super Smash Brothers voor de Nintendo DS. Daarnaast wist Miyamoto te melden dat de director van Luigi's Mansion, dat op de GameCube verscheen, graag een vervolg zou zien. Miyamoto wil Luigi zelf ook nog een keer gaan gebruiken in een spel. Op dit moment denkt men bij Nintendo ook niet aan een nieuw deel in de Pikmin-serie. Al vindt Miyamoto wel dat de interface van de Revolution goed bij Pikmin zou passen. Over Stage Debut, de technologie die spelers in staat stelt hun eigen gezicht in spelpersonages te gebruiken, wist Miyamoto te vertellen dat men er nog 'iets' mee wil gaan doen.

Nintendo is intern aan het discussiƫren of men het mogelijk gaat maken om de downloadbare games op de Revolution ook een online-mogelijkheid mee te geven. Zo zou je wellicht Mario Party op de Nintendo 64 online kunnen spelen.

www.insidegamer.nl

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal wel cool, maar ik ben belange nog niet overtuigd, maarja, ik weet wel dat Nintendo enorm fel werkt om terug te komen. Op de volgende E3 zullen we zien hoe cool de revolution is. Daarvoor zullen we natuurlijk ook nog veel te weten komen, door presentaties die Nintendo houdt, intervieuws,...
    Bye de way, ik kan al niet meer wachten op de volgende E3 :D, de speelbare games op de ps3! Nog een hele hoop games van microsoft, en dan de revolution met alles erbij,...Het blijft maar groter worden==> Games is de toekomst :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aonuma bevestigd Zelda voor Revolution

Eiji Aonuma heeft bevestigd te werken aan een The Legend of Zelda-spel voor de Nintendo Revolution.

''Mr Iwata has assigned me with the task of doing a Zelda game for the upcoming platform''.

Eiji Aonuma is de man die de leiding heeft over de ontwikkeling van The Legend of Zelda: Twilight Princess. Hij bevestigde bovenstaande in een interview met de Zuid-Amerikaanse versie van het Nintendo Official Magazine (NOM). Details en beeldmateriaal van dit spel zijn nog niet vrijgegeven.

www.insidegamer.nl

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet waar ik dit moest plaatsen, maar lijkt me slecht nieuws. Mischien een perfect dark '2'. Mischien is dit dus die revolution zelda:9

14. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh ben je gek, dat gaat NINTENDO echt niet doen!!!

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    haha rikkel toch dude, die smiley aan het einde voorspeld niet veel goeds :D

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel het is officieel, behalve als je bedoelt dat deze titel op de revolution komt..

http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit geintje gaat Nintendo veel kosten.
    2005 is qua games al zeer ruk voor de Cube en dan stellen ze Zelda ook nog eens uit.
    Vooral zo door blijven gaan.

18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is de enige titel die ik nog ga halen voor de Gamecube. Maar het is wel jammer voor de mensen met alleen een Gamecube, want er komt bar weinig uit voor dat ding. Op zich is het wel jammer dat ze het uitstellen, maar ik kan er niet wakker van liggen.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    Ik ook niet.

Men moet het gewoon van de zonnige kant bekijken: Zo wordt de game gewoon nog veel beter dan wat we er nu vna gezien hebben :9

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dast hoeft niet perse. Uitstel betekent niet dat het meteen 10x beter wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina