1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ten eerste zeg ik niet dat ie 10x beter wordt en ten tweede geloof ik juist wel dat dit hem waarschijnlijk beter maakt. Ik heb vertrouwen in Nintendo voor deze zaak. Kijk bijvoorbeeld naar The Windwaker, die game was goed maar niet wat het moest zijn. Dit kwam omdat de game dus snel af moest en niet uit werd gesteld om verbeteringen aan te passen. Dit doen ze nu dus wel bij deze game en ik heb er volledig vertrouwen in
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Klein beetje nieuws:
    ...(dat is toch al goed voor nintendo...)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor Nintendo is dit goed nieuws ja.
    Ze kunnen nu weer eens zeggen dat een developer blijft in plaats van vertrekt.

    Maar tijdens de Nintendo persconferentie hebben ze verder weer helemaal niks over de Revolution bekend gemaakt.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, misschien een beetje op de TGS in september, maar zelfs daar vrees ik voor. Het zal nog een klein jaar wachten zijn tot de volgende E3...
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo stond toch nooit op de TGS?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow fuck ja ,dat is waar, dan moeten we zeker nog lang wachten... :'-(
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En het is volgens mij ook nog niet bekend of er een Space World komt. Dus je kan zeker een lange tijd wachten op info over de Revolution. :eek:
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Kwam net dit tegen. Geen idee of het officieel is.
     
  9. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, lijkt me logischer dat er eerst iets japans zou lekken ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Revolution onthuld...op 16 september?!

    Na de vele teleurstellingen van afgelopen week, omdat de Revo nog steeds niet onthuld is, lijkt het er op dat vandaag toch echt dé dag van de onthulling bekend is gemaakt. Lees snel verder voor meer details...

    Wanneer Iwata op 16 september aanstaande een toespraak houdt aan het begin van de Tokyo Game Show, zal hij tegelijkertijd de Revolution en de controller ervan onthullen. Daarnaast zullen ook allerlei spellen getoond worden, waar Mario 128 de grootste titel van zal zijn.

    Misschien is het wel goed om te vermelden dat de bron van dit exclusieve nieuws de altijd betrouwbare bron SPONG is. Hoewel de site in het verleden veel uit de duim zoog, lijkt het er wel op dat ze het deze keer juist zullen hebben. De site wist namelijk enkele dagen geleden ook al te vertellen dat het evenement in Londen (gisteren) geen Revo onthulling zou bevatten, hoewel dat wel werd beweerd.

    Wij kijken uit naar 16 september, en de Tokyo Game Show, jij ook?

    www.gameqube.nl

    Ik hoop dat het waar is, want ik ben eigenlijk toch wel een benieuwd wat nu zo revolutionair is.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Laten we hopen...:)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben altijd een grote Nintendo fan geweest, opgegroeid met de NES en SNES....jah ik behoor tot de groep mensen die vandaag de dag nog weleens een aantal NES classics speelt op zijn GBA, of andere SNES poorten zoals Zelda : A Link To The Past, pure nostalgie. Daarnaast nog een aantal, voor mij dan, zeer verslavende spelletjes zoals de Mega Man Zero serie.....kortom over de GBA ben ik best tevreden.

    Een N64 heb ik ook nog steeds in de kast staan, titels als Ocarina of Time en Perfect Dark vind ik ijzersterke titels....het hele Mario-gebeuren ben ik denk ik een beetje ontgroeid. Ookal had de N64 zijn goede titels die eruit sprongen, toch kon de PS1 mij toen al meer bekoren....

    Tja de Gamecube....mijn broertje heeft er een. Af en toe eens Smash Bros Melee is wel lachuh, maar dan houdt het ook echt op. Zelda The Windwaker vond ik totaal onaantrekkelijk vanwege zijn kinderlijke uitstraling, oke die Twilight Princess ziet er wel vet uit maar om voor 1 game nou een Cube aan te schaffen ? Nee....ow ja ik vergeet Resident Evil 4 bijna. Maar daarvan komt een uitgebreidere versie naar de PS2, dus hoef ik ookal geen Cube voor aan te schaffen....

    De Revolution....ik weet het niet hoor. Mijn broertje gaat um sowieso halen, dus als ik wil kan ik er altijd wel een graantje van meepikken als ik ff wil kijken wat je er nou dalijk precies mee gaat kunnen. Feit is echter wel dat de Revolution GEEN HDTV ondersteunt....en dat vind ik persoonlijk toch wel heel jammer.
    Niet dat het mij alleen om de graphics gaat hoor, maar ik heb van de week een HDTV besteld om straks optimaal van de X360 en PS3 graphics (die er bij mij sowieso wel gaan komen) te kunnen gaan genieten.....vind het erg jammer dat Nintendo hier niet aan meedoet.

    Revolutionaire gameplay hoeft van mij persoonlijk ook niet....ik vind het "gewone" gamen voor een TV met een controller in me klauwen vet genoeg, ik hoef geen nieuwe methodes om games te spelen. Ook een rede waarom de DS mij totaal niet heeft aangesproken overigens....en de PSP daarentegen weer wel.

    Ach ja Nintendo zal vast wel met een handjevol vette titels komen (Zelda is en blijft vet daar zul je me niet over horen klagen), maar het overgrote deel van de Nintendo games kunnen me vandaag de dag niet meer boeien....ik denk dat ik het meeste ontgroeid ben en het me gewoon allemaal niet meer interesseert.
    Oude games spelen op de Revolution klinkt wel vet omdat ik met veel NES en SNES titels ben opgegroeid, tis pure nostalgie, maar om daar een nieuwe console voor te kopen....nee.

    Na een lang verhaal kom ik dan ook tot de conclusie dat Nintendo mij in de loop van vooral de laatste jaren steeds minder is gaan interesseren, anders gezegd meer is gaan teleurstellen. En dat maken ze niet goed door oude klassieke games speelbaar te maken op een nieuwe console, dat trucje kennen we namelijk inmiddels wel. Ik respecteer iedereen met welke keuze dan ook, maar net als een Gamecube komt ook een Revolution bij mij niet op mijn kamer te staan....

    Sorry Nintendo, ik mag dan wel met jullie opgegroeid zijn.....maar mijn interesse in jullie nieuwe spul is bij mij grotendeels verdwenen. And that's just one gamer's opinion, de mijne dus. Ik ben geen overloper omdat ik wel sowieso voor een X360 en PS3 ga, want zoals ik al zei heb ik ook altijd Nintendo systemen gehad en heb nog regelmatig plezier op mijn GBA....maar deze generatie vind IK de PS2 en Xbox gewoon erg boven de Gamecube uitsteken, en ik ben bang dat dat de volgende generatie niet anders zal zijn.....
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kwam net het volgende plaatje tegen op het internet:

    [​IMG]

    Iemand claimt Zelda The Wind Waker draaiende te hebben op de Revolution.
    Hij lijkt me toch wel een beetje fake, maar wie weet.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me vrij weinig boeien, heb nu de Cube en die is op zich niet slecht maar voegt totaal niets toe. Ook zijn er veel te weinig games voor de cube. En de leuke spellen die ze hebben, zijn er ook op de Xbox. Ik ben geen fanboy voor 1 of andere console, maar Nintendo heeft me nogal teleurgesteld met de cube (en DS).
     
  15. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze gebruiken voor de Revolution vast de zelfde controllers als de cube |:- |:- |:-
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien gewoon dezelfde aansluiting, zodat je gewoon je oude controller kunt gebruiken.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Als je had opgelet wist je dat de Revolution Backwards COmpatible is met de Cube. Als je dan ook nog eens de screens van het apparaat hebt gezien, weet je dat in de zijkant extra poorten zitten voor gamecube controllers. De revolution controller zullen vast wel draadloos zijn.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Shigeru praat over Mario 128 en Zelda in interview!

    De legendarische Miyamoto wordt aan de tand gevoeld in een interview over o.a. Mario 128 en The Legend of Zelda! Check 't uit!

    Why wait so long to release a new installment of Mario? The wait is frustrating players everywhere...

    Mario is and always has been a concept title from his birth. We are always looking for new ways of playing with him, manipulating him, to create something new and unique. We're in the midst of preparing something special for his future, something never before seen. You'll understand when you see it that we can't quite release it right away. The new Mario game will surprise many people. Give us the benefit of the doubt. I think we'll present you with a new way to have fun. There's even a new character by his side.

    Mario 128 will be released for Revolution then?

    Yes, of course! It's no surprise, but of course we will rename it, obviously. That won't be the only surprise of next year though. We based the Revolution around this new type of game. Mario 128 played a large role in the Revolution's conception, much like Mario 64 in it's time. But we won't just be focusing on Mario. We're working on some very impressive games which push interactivity to the max. Games of a new era.

    The new Zelda, it's not really good news that...

    Please allow me to interrupt you by saying that you will have to be patient, really. This will be, without a doubt, the last Zelda game as you know it in its present form. I worked on it personally, moreso than Wind Waker! I haven't invested as much into any game as I have this one. Our goal was to make the best Zelda game ever. The most rich/satisfying and melancholy. We've really improved it in just a few months. Everything's coming together much quicker. We may have some last minute ideas...

    You're going to move it to Revolution?

    No, it is a Gamecube title.

    In any case, you want to preserve the air of mystery around Nintendo?

    We will be revealing many details soon. It's true, we do like surprises (laughs). While our gamers are sleeping, we're busy thinking up new ideas. But while they're playing - we're playing as well.

    Shigeru beantwoord een hoop vragen, maar creëert tevens een hoop nieuwe...


    Bron: Cube-Europe
    www.gameqube.nl

    Zelda komt dus toch nog op de Gamecube, maar Mario 128 komt dus op de Revolution en niet op de Gamecube.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    "Zelda komt dus toch nog op de Gamecube, maar Mario 128 komt dus op de Revolution en niet op de Gamecube."


    sorry maar is dit niet alllllllllllangggggggggg bekend?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is nooit officiel bevestigd.
    Er gingen namelijk geruchten dat de nieuwe Zelda zou doorschijven naar de revolution.
    Dat mario 128 niet meer op de gamecube verschijnt, dat was al een beetje verwacht, maar het is nu officiel.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina