1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goh jij bent wel snel verkocht he? Na al die dingen die Nintendo bekend heeft gemaakt enzo, al die fantastische games die op de revo komen al die kracht en revelutionaire dingen die het apparaat eruit gaat persen.

    Man je ziet gewoon een plaatje van een afstandsbediening.

    Als je er een kabel aandoet heb je nog een apparaat met een thumbstick. Als ik de huidige controller in 2-en breek (en hij zou nog werken) heb ik dat ook. 8)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het maar niets.
    Afstandsbediening (gejat van icd).
    Richten met je 'controller' (gejat van de alreeds bestaande guns, bijv. in arcadehallen en duckhunt).
    Beetje bewegingen maken (gejat van EyeToy, maar dan met iets in je hand in plaats van een camera).
    Die 4 ledjes (gejat van de Xbox360).
    En damn wat zitten al die fanboys erop te geilen.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel cool,maar is totaal niets voor mij, ik ga niet met mijn controller zitten zwaaien en weet ik veel wat nog allemaal, maarja, voor degene die het echt aanspreekt kan het natuurlijk wel iets zijn:).
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er best gaaf uit, maar ik heb er meteen het idee bij dat het gewoon een uit de hand gelopen gimmick is... Ik hoop dat ik het mis heb en dat er echt goede games omheen worden gebouwd.
     
  5. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet allemaal lopen te mekkeren. het is goed dat Nintendo voor een andere weg kiest. Misschien dat de markt zich dan echt in 3 deelgebieden op kan splitsen en elke aanbieder zijn loyale schare fans weet te winnen.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Nee dat bedoelde ik niet. Ik wilde duidelijk maken dat al die functies van die speciale controller straks alleen maar benut worden door Nintendo zelf. De inbreng van 3rd party zal wel -net zoals met de DS tot nu toe- minimaal zijn. Dat verwacht ik tenminste. Hun titels zijn voornamenlijk multiplatform en dan ga je geen games ontwerpen die op andere consoles gewoonweg niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk vind ik het absoluut geen slecht idee om het gamen vanuit een ander perspectief te benaderen. Met de komst van de Xbox360 en de PS3 zijn we weer een stap dichterbij het fotorealisme terecht gekomen. Door de steeds krachtiger wordende hardware, kan men de gameplay ook steeds verder uitbreiden. Ik vind het een goede zet van Nintendo om nu de manier waarop we games spelen opnieuw te benaderen.

    Maar toch denk ik dat het niet voor alle genres ideaal zou zijn. En of ook alle developers er gebruik van maken?

    Ik ben opgegroeid met Nintendo, maar de Nintendo 64 en de GameCube zijn voor mij een flop. Beiden erg veelbelovend, en een goede start met een sterk aanbod aan games. Naar mijn mening sloeg dit erg snel om, te snel....

    Weer verwacht ik veel van de nieuwe Nintendo, zeker met deze controller. Maar tegelijkertijd ben ik ook weer bang dat het uiteindelijk na een mooie kick-off alleen maar weer gebruikt gaat worden in Mario Tennis, Golf, Party, Kart etc....

    Ik hoop dat het dit keer wel goed uitpakt voor mij met de nieuwe Nintendo :).
     
  8. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm dat duckhunt is wel van nintendo, en die arcade halle spellen met die guns kwamme erna, en als het nou geen afstandbediening was, dan was het vast een gewone controller, is die dan ook niet gejat, en het hele game wereld van xbox en playtroep is zowat gejat, dus ik zie hier geen probleem in, wel mooi gejat trouwens
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken meer mensen die de Xbox 360 of de Ps3 willen, ik ken GEEN mensen die de Revo willen.
    Ik vind Nitendo zlf al niks.
     
  10. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn de mensen die de filmpjes nog niet hebben bekeken en de potentie nog niet beseffen... Die mensen zien het dus gewoon als een afstandbediening...

    lijkt mij wel tof, écht zwaardvechten, écht honkballen. Dat zou toch zon beetje iedere gamer moeten aanspreken. Hoe dan ook, dit wordt zeker de standaard in de toekomst, als het een beetje goed werkt... Want DAMN dit heeft potentie...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het wel een beetje weg hebben van een soort dokters instrument, het lijkt mij persoonlijk niet echt lekker spelen maar wacht het wel af. In iedergeval heeeeel origineel dat moet ik ze na geven.
     
  12. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Der zitten net genoeg knoppen op om die oude spellen mee te spelen. Voor nieuwe spellen zijn er veel meer knoppen nodig want we zijn nu eenmaal uit het 'simpele' gametijdperk gestapt. Kben benieuwd of het aanslaat. Ik denk zelf dat het einde van Nintendo nadert en nu niet komen met dreigbrieven ofzo. Ze zullen wel massaal nieuwe handhelds maken ( 2 nieuwe per jaar, zie micro onzin ) want die dingen lopen als een tiet. IK HEB GEEN ZIN IN SPELLEN VAN 10 JAAR OUD. LAAT DIE DIKKE MELKKOE EENS INSLAPEN NINTENDO. Duckhunt werd zoveel jaar geleden gespeeld, tis tijd voor een revolutie.

    PS: FF discussie starten, hou ik van :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2005
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik dacht dat een van de fijnere dingen van gamen was dat je er fysiek niet moe van moet worden :confused: (mentaal is weer een heel ander verhaal :9)....als ik echt wil zwaardvechten, maak ik wel een zwaard van een stuk hout en eentje voor een maat van me en dan gaan we staan schermen. Als ik echt wil honkballen meldt ik me wel aan bij een honkbalploeg :)

    Mijn punt is : als je een activiteit wil doen waarbij je veel in beweging bent en/of een lamme arm krijgt moet je gaan sporten. Gamen is (in mijn ogen) een relaxte bezigheid en dat moet het blijven, gewoon lekker op de bank of vanuit je luie stoel met een "gewone" controller gamen. Eventueel met je maten erbij, of online.
    Dus niet na een uur last krijgen van je arm en het gamen moeten staken omdat je net bij een of andere eindbaas een half uur met je zwaard/controller heb moeten staan zwaaien :mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Duckhunt is van hun uiteraard en misschien niet meer zozeer gejat, maar had het beter als onorigineel kunnen omschrijven. Alsof iemand het wiel opnieuw uitvindt, maar dan weer beter.
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me echt een controller met veel potentie
    er zouden toffe dingen mee gedaan kunnen worden, maar zoals altijd blijft de vraag bestaan:

    Zullen er wel games zijn die die potentie werkelijk gebruiken...
     
  16. Zo, lekker intellectuele post. Hoe originele zijnd e Xbox 360 joypads? Zo origineel als de kanariepiet van ome jells na vier maanden ongesteldheid! Het is juist zo dat fanboys van de PS3 en Xbox dit afzeiken. Ik ben dol op mijn Xbox maar ik besef dat Nintendo iets doet wat iets toevoegd, meer mogelijkheden biedt dan een analoge pad, en iets dat op langere termijn zeker meerwaarde kan bieden. Dit systeem werkt overigens wel even anders dan die pistolen. Doet een bedrijf eens echt iets nieuws, krijgen we dit gezever van Xbox en PS3 fanboys.

    Ik heb mijn 360 al gereserveerd, maar ik denk dat de Revolution er bij komt :)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk precies zo :) !!
    Het is idd gewoon zo, dat ik liever gewoon met mijn controller in de hande een game speel en niet door de kamer wil gaan springen.

    Ook ben ik NU wel benieuwd hoe je met zo'n controller, spellen als Splinter Cell wil spelen :eek: !
    Vind het er nogal raar uitzien allemaal.

    Tuurlijk kan het iets moois worden, als je er maar van houdt. Maar ik houd het gewoon bij een controller waarmee je gewoon kan gamen :+
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal er aan liggen of ze genoeg games kunnen maken die er optimaal gebruik van maken. De meeste multiplatform games zullen er waarschijnlijk niet meer opkomen dus het is de vraag of ze genoeg eigen spul te bieden hebben.
    Als dat zo is denk ik dat het wel eens een vette hit zou kunnen worden :cool:
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had heven al mijn posts doorgeleverd om een goed beeld te krijgen over hoe ik er over denk.
    Ik ben geen fanboy en haat fanboys. Het zijn juist de fanboys die niet tegen kritiek kunnen, omdat er mensen niet zo positief over zijn.
    Het is anders en daar hebben ze groot gelijk in, maar de hype omdat het zo revolutionair is vind ik gewoon overdreven.
    En misschien koop ik hem ook wel, maar daarvoor wil ik wel eerst wat gamebeelden zien en niet een vaag filmpje.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57

    Whaha, wat ben jij een hater, niet normaal :+ Moet je eens kijken wat MS heeft gejat, alles behalve de HD zo'n beetje. Sorry, maar wat je nu zegt is echt de reinste onzin.

    Dit kan werkelijkwaar fantastisch uitpakken. Wellicht dat ik dan weer een Nintendo game begin te spelen, want ik heb mn cube al een half jaar niet meer aangeraakt. Je kunt zo bijvoorbeeld zelf precies bepalen hoe je je combo wilt hebben in een fightgame zonder dat je voorgeprogrammeerde attackshoeft uit te voeren. Je kunt een tegenstander aanvallen alsof hij voor je staat. Dit is toch ook gewoon weer een grote stap naar voren in de trand van realisme. Niet alleen graphics kunnen dat.

    EDIT: En Donscorpion, verwijder aub MIJN avatar, ik ben er niet blij mee als mensen hem zomaar gebruiken zonder mijn weten. IK heb hem gemaakt, niemand anders. :{

    Het zwaaien van een stukje plastic door de lucht kost je geen kracht.

    EDIT: En Donscorpion, verwijder aub MIJN avatar, ik ben er niet blij mee als mensen hem zomaar gebruiken zonder mijn weten. IK heb hem gemaakt, niemand anders. :{
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina