1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat klopt. Iedereen jat van elkaar. Maar daardoor is het niet nodig om het revolutionaar te noemen. En ja, ik laat mijn mennig duidelijk weten. De fanboys negeren al het negatieve.
    En nu hebben ze een afbeelding met de remote in een cube controller. Erg leuk en aardig, maar betekend dat, dat sommige spellen geen gebruik van de 'originele' revo controller gaan maken? En dan zeggen ze dat dat ook vernieuwend is.
    Sommigen lijken wel gewoon verblind.
    Durf te wedden dat als Nintendo met de Gizmondo kwa, de meeste N-fans er onder de indruk van waren, terwijl nu een hoop mensen hem als lelijk beschouwen.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je bent misschien geen fanboy, maar zo te lezen wel "tegen" Nintendo. Moet jij weten natuurlijk, maar ik vind het zelf een beetje kortzichtig. Ik vind het wel revolutionair omdat ik nog nooit heb gehoord van een dergelijke game zoals ik die beschrijf in mn vorige post, die kan nu werkelijkheid worden. Je kunt een controller(waarschijnlijk ook nog je cube controller) straks via een verloopstukje oid bevestigen aan je revo controller. Is juist handig en noodzakelijk omdat multiplatvorm games nu gewoon nog steeds gespeeld kunnen worden.(met het huidige concept van een controller) In die games word toch niet gebruik gemaakt van die functies(van de revo controller) omdat de xbox 360 en de ps3 die functies niet ondersteunen. Het moet dan wel op deze manier dat je alsnog op zn "ouderwets" kunt gamen met een "normale" controller in je handen.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Duckhunt was van Nintendo, jatten van jezelf is ook revolutionair of niet? 8)
    Eye toy? Nintendo was al bezig met de ontwikkeling van de Revolution controller.
    4ledjes? wat bedoel je?

    De Xbox controller is sowieso van de Dreamcast gejat, alleen een zwarte versie met een extra analog stick.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het nou of een controler gejat is of niet. Het gaat mij er om wie er de origineelste mee kan doen. Met sommige dingen moet je gewoon niet te origineel doen omdat het gewoon prima is zoals het is.
    En dingen van anderen jatten en zo samenvoegen tot iets geniaals heb ik ook niks op tegen :)
     
  5. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    WAUW, die controller zou me bijna van mijn xbox360 idee afbrengen,
    moe worden ervan? dat is onzin. Er staat nergens dat je met je controller moet gaan zwaaien, er staat draaien met je pols, en met zo'n kleine controller is dat lichter dan de controller van de xbox in de lucht houden. Het is gewoon een erg mooi idee van nintendo, helaas spreken hun spellen mij niet aan en is er te weinig bekent over de revolution.

    Want wees even eerlijk, wat zijn de PS3 en Xbox360 nou behalve een grafische update? Voor sommigen mischien genoeg, maar ik vind dit soort ideeën erg mooi, en hoop dat Nintendo nog lang mag doorgaan want als je kijkt wat op de consolemarkt allemaal van hun komt :confused: De rest van de partijen komt eigenlijk alleen maar met grafische updates.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die 4 ledjes onder op de controller geven aan welke player je bent, wat Xbox360 ook heeft.
    Helemaal tegen Nintendo ben ik ook niet, al vind ik Nintendo de laatste jaren jammer genoeg afzwakken.
    Ik had gewoon iets anders verwacht van de controller, iets echt revolutionairs en hou gewoon niet zo van mensen die niet tegen kritiek kunnen.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen Nintendo-hater of een Sony of Microsoft fanboy, absoluut niet zelfs. Ben zelf opgegroeid met de NES en SNES waar ik altijd vele uren speelplezier op heb gehad....heb bijna alle Game Boys ook al wel gehad, en speel nu nog regelmatig op mijn GBA Advance SP :) Ook de Nintendo 64 heb ik nog in mijn bezit.

    Ik vind alleen dat Nintendo met de Gamecube is gaan afzwakken, heb dan ook bewust geen Gamecube meer gekocht. Het hele idee van games gaan spelen op een nieuwe "revolutionaire" manier spreekt mij ook niet aan, dus de Revolution kan me nagenoeg niet genoeg boeien om um in huis te halen....
    Ze zullen echtwel met wat leuke ideeen komen dat zeg ik ook niet, en sommige games zullen misschien best vet zijn om op zo'n manier te spelen....alleen ik denk dat het er maar een paar zullen zijn (en dan idd van Nintendo zelf) die deze functie volledig benutten. Beetje zelfde verhaal als met de Gamecube : sommige titels blinken echt uit en daar zou je haast een Gamecube voor willen aanschaffen, de rest is beduidend minder of multi-platform.

    Ach ja, we zullen het gaan zien. Ik gun Nintendo het beste en voor de mensen hier die sowieso een Revolution halen hoop ik dat het een console wordt die aan hun wensen voldoet. Mijn broertje haalt de Revolution toch wel hem kennende, en aangezien ik de X360 en de PS3 haal hebben we ze straks toch weer alle 3 in huis :9 Dat is nu ook zo, ik heb een Xbox en PS2, hij een Gamecube ;)

    Dus ik kan straks van de Revolution toch wel een graantje meepikken, dan wel niet op me eigen kamer maar toch :9 En dan daarna kan ik misschien mijn mening bijstellen over de nieuwe wijze van spelen ! :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  8. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje van ign is egt uber. Mij lijkt de revo wel vet worde. Weet nog nie of ik em ga hale.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij graaft Nintendo zijn eigen graf. Wat een lachertje zeg, die Revolution. Misschien wel origineel, maar mislukken gaat het. Voor mij alleen de 360 en de PS3
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het is nu tussen PS3 en Xbox360 en Nintendo neemt een andere weg. Met de huidige generatie ging het nog om een 'gevecht' tussen de drie consoles.
    Multiplatform-titels zal ik denk niet snel zien, of het moet met die cube-controller te spelen zijn. Nu moet men echt enkel voor de Revolution een game maken en eruit halen wat eruit te halen valt en dat zal niet mee vallen.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat tegenwoordig ook al tussen Ps2 en Xbox.
     
  13. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1

    Mensen als jij snappen de potentie geloof ik niet helemaal. Dit is echt een revolutie. Hoe kan je nou beter gamen dan dit. Echt met je controller slaan als je zwaardvecht; elke game(soort) beter, realistischer en accurater gamen. Waarom zou je dat niet willen. Dit is iig beter dan een xbox 1,5 met alleen maar betere graphics..... Kan je toch net zo goed fmv's gaan kijken als je op graphics geilt 8)
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Revolutie??? Beetje met je armen zwaaien:confused: IS niet echt baan brekend voor mij. Zie jij jezelf al 5 uur zwaaien voor je tv? Ik inieder geval niet. Geef mij maar liever de 360 controller die echt origineel is! Voor mij is nintedo oude koek, het is nu echt alleen maar ps3 en 360. Want ps3 heeft tenminste nog goede games, zoals mg4 die mij best aanspreekt.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik geil niet op gfx maar op gameplay. Zo speel ik nog steeds graag GTA 2 en Carmageddon 2 (al is daar de laatste tijd niets van gekomen).
    En de Revolution afkraken doe ik zeker niet.
    Het kan best een leuk ding zijn en met de cube-achtige controller waar je je remote inschuift kan ik lekker poorts en cubegames spellen wat nu nog niet gaat, aangezien ik geen cube heb en mn snes dood is. :)
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Ja idd, het lijkt me ongelooflijk vet om zelf te slaan inplaats van op de X en Y knop te rammen, maar zo gaat dat niet lukken. Je moet dan de controller ook zo maken dat je ook kan vechten zonder dat mensen je vreemd zie zwaaien met je armen. Innovatief idee, het was er al eerder en langer, maar Nintendo is de eerste die het doet. We zullen zien...
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het klinkt idd geweldig allemaal. Maar als ik aan Eye toy en gba spellen met tilt er in denk, dan vond ik het in het begin altijd supervet, maar was ik het toch zo zat. De diepgang van spellen met zulke mogelijkheden is meestal beperkt. En aangezien Nintendo nu bezig is om games voor 'iedereen' te maken, ben ik bang dat het nu weer zo gaat lopen.

    Maar ja, Nintendo krijgt bij mij altijd de voordeel van de twijfel, dus ik wacht af. Smash Bros zou wel eens supervet kunnen worden met deze controllers.
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dan ben je 1 van de weinige die dit ding gaat kopen. Ik ga niet met bijvoorbeeld een fightinggame een beetje met mn armen zwaaien. Ik wil gewoon combo's maken met een normale controller. De meeste grote bedrijven laten de Revolution heus wel links leggen. Ze gaan geen veel geld stoppen in een spel voor de Revolution die echt niet zoveel gaat verkopen als de nieuwe Xbox en Playstation. De Nintendo console wordt een leuke gimmick voor de liefhebbers. Maar de console-oorlog gaat verder tussen Microsoft en Sony. Nintendo gaat uiteindelijk dezelfde kant op als Sega. Maar Nintendo kan nog wel wat blunders maken, ze verdienen genoeg aan de gameboy
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Welk bedrijf is het enige bedrijf dat geld verdiend aan zn console gebeuren?
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschrikkelijke controller, dit gamed toch niet lekker. Typisch die Nintendo drang, het streven naar vernieuwing en revolutionaire producten, wat een onzin zeg....

    Daarnaast moet iemand maar eens proberen een afstandsbediening voor 1 uur vast te houden, kijken hoe snel je kramp hebt. Echt waar, dit ding is alles behalve slim ontworpen. Mensen moeten toch comfortabel gamen, niet revolutionair? Als het beide kan is het mooi meegenomen, maar het (comfortabel) moet niet lijden onder Nintendo's drang naar originaliteit en vernieuwing.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina