1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ownage.nl/news/8899/
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier uit maak IK op dat 3 party developers die controller gewoon links laten liggen.
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha geniaal.

    "Oh kut, we moesten nog rekening houden met ontwikkelaars! Damn! Ik wist dat we wat vergeten waren... Goed we moeten die afstandsbediening wel houden voor de revolutie 'n stuff.. Hmm, kunnen we er anders niet gewoon een controller omheen bouwen??"

    "Ja goed plan! Doen we!"
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag de cube-controller met ingeschroven remote van de week al. :)
    Maar goed, zo kan je cube en poort games spelen als je geen cube (controller) hebt.
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zou wel een beetje cheap zijn als je toch weer een gewone controler krijgt. Aan de ander kant is het natuurlijk beter voor uitgevers die voor meerdere consoles werken.

    Ze moeten maar een manier verzinnen om ook de 3e party ontwikkelaars met de afstandsbediening (geen beledigen, ik vind het een mooi ding) te laten werken.
     
  6. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo is goed bezig! Eerst de DS en nu dit. _O_
    Mits goed uitgewerkt lijkt me dit super. Een mogelijkheid tot nieuwe soorten gameplay en imo dus echt revolutionair.
    Dat word een Xbox360 en een Revolution voor mij. :D
    Vooralsnog heb ik geen interesse in de ps3.
     
  7. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik ben het volledig me dendemen eens :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mario wordt launchtitel Revolution

    Al lang verwacht, maar nu ook bevestigd: Een van de launchgames voor de Revolution zal je favoriete loodgieter in de hoofdrol hebben!

    Niemand minder dan Shigeru Miyamoto heeft dit namelijk bevestigd tegenover de Duitse krant Spiegal Online. Informatie over de game is er echter nog niet, dus voorlopig zal het bij speculeren over de game blijven. Er is een mogelijkheid dat we te maken hebben met de Mario game die de ontwikkelnaam 'Super Mario 128' draagt, maar het is ook zeker niet uitgesloten dat Miyamoto en co hebben besloten om helemaal opnieuw te beginnen.

    Wel lijkt het zeker dat het dus om een pure Mario game lijkt te gaan á la Super Mario 64, en niet om een Mario Party, Kart, Tennis of Golf. Vooralsnog dus even afwachten, hoogstwaarschijnlijk zullen we uiterlijk op de E3 2006 meer informatie krijgen over deze mysterieuze titel.

    www.gameqube.nl
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat een apparaat zeg damn, die zal op z'n minst meer wegen als de oude xbox controller. ;) Nee geen slechte woorden of mijn oude zwarte controllers nee...
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hopen dat ze er een toffe Mario van kunnen maken. De laatste versies (Cube) vond ik toch wat minder geslaagd dan de NES en SNES versies.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Welke bedoel je? Sunshine of Paper Mario? Sunshine was idd wat minder, maar nog steeds goed, Paper mario was een pracht game :)
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Paper Mario voelde toch 'anders' aan. Niet als een echte Mario game, tenminste, dat vond ik.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Leuke creaties. :p
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet me meer denken aan SNES dan een next gen:9
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dit begint erop te lijken :D
    echt revolutionair (geen sarcasme dit hoor) (dit ook niet)
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft dat uitgebracht? Nintendo zelf?
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste 3d party developers de hele revolution links laten liggen
     
  18. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    maakt niet uit, nintendo maakt zelf toch de leipse shit, en de leipste gamez hebben ze al. Ooit gehoord van Super Mario Bros? iedereen vind dat spel nog steeds leuk, vooral mensen die niet veel gamez spelen zoals de meeste normale mensen. Pokemon zal het denk ik ook nog altijd goed doen, ook al weet ik niet waarom. Wat moet een klein kind strax ook met een Xbox360, ten eerste kan ie het niet betalen, ten tweede mag ie van zijn ouders toch geen GTA of ManHunt spelen, dus en Revolution met Mario Bros is zo gek nog niet, goedkope gamez, kindvriendelijk, simpel, ideaal voor iedereen behalve voor die-hard gamerz die niks met Nintendo hebben, oftewel, ik denk dat het the bomb wordt waar niemand aan gedacht had, ik kan nie wachten...8)

    3rd party hebben ze niet nodig wat mij betreft, daarvoor heb je toch een xbox/xbox360? of een PleeStation, of hoe je dat ding ook doorspoelt...
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt een beetje alsof je een fanboy bent :)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Flink fanboy. Zelfs fatsoenlijke typen lukt hem al niet meer (gamez ipv games).
    En men zegt dat Nintendo kiddy is, nu geef je echter zelf aan det het een kiddy-console is.
    En ja, kleintjes gaan geen GTA spelen. Diegene die het wel willen, en die zijn er al op 12 jarige leeftijd, hebben in het begin misschien niet genoeg geld voor een PS3 of Xbox360, maar ook grote kans dat de jongere gamers onder ons dat ook nog niet hebben voor een Revolution.
    Zie jij een tien-jarig jochie al 100 euro sparen? Dat komt dan toch echt vaak van de ouders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina