1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup, dat is juist revelutionair man! 8)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind alle 3 de nieuwe consoles qwa looks best veel op elkaar lijken.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien bedoelen ze met revolution(/revolutie) dan je nu voortaan je Nintendo console òòk kan gebruiken voor multimedia toepassingen, zogehete DVD's..
    Jep revolutionair!

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    zo heet de press conference, volgens die mensen daar..

Ze hebben het nog over de handhelds, de GameBoy Micro.

9:18 am: Iwata takes tage. Introduces Revolution. Holds up the tiny, Mac Mini-sized unit. Crowd cheers. Says it's the smallest console Nintendo has ever manufactured. Says the final machine will be even smaller than the concept unit he's holding. Can stand horizontally or vertically. Revolution will play 12cm (DVD) discs (and GameCube software, too). Added attachment can be used to play movies and other DVD content. Machine has 512 MB of onboard flash memory for data storage.

9:20 am: "When you turn on Revolution and see the graphics, you will say 'wow!'" "Our competitors have detailed the power of their core processor and display. But the advantages of our technology will also have no bearing on gameplay. I know, this is one of those mysterious comments," he says.

9:24 am: For Revolution, "Miyamoto is challenging his teams to create something new." His new creation will debut with Revolution. Big franchises will of course be there -- including new versions of Mario and Zelda. Short Metroid Prime 3 clip showing Samus standing in front of her redesigned spaceship. "We expect strong third-party support in both hemisphere." For example, Square Enix is already working on Final Fantasy: Crystal Chronicle for Revolution.

9:27: Iwata: Convinced game development on Revolution will be easier and far less costly than for other machines. "Big idea can prevail over big budget." Revolution is a solution to help maximize creative freedom. Iwata then talks about backward compatibility. "Redefining term of backward compatability." It's a virtual console, able to download 20 years of Nintendo content.You will be able to Download NES, Super NES and N64 games. You can get every Nintendo game ever made. "Revolution shares a vision with DS. The machine is just a tool for software."

9:30 am: Next year, Revolution will fully serve core gamers. "We will attract casual gamers using consumer friendly content control and internet. And we will even draw non-gamers to our Revolution showing them how much fun there is and what we all do already. We call this 'all-access gaming.'"

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  6. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gezien hijs best wel mooi, het is die zwarte die pas is vertoond

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hier kan je hem live volgen. 20 jaar nintendo-spellen op de revolution, hoe top. Toch zijn die 3rd party spellen belangrijk |:-

8. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    die pers overdrijft daar wel, Dance Dance Revolution Mario Mix, hun helemaal gek worden en juichen :eek:

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar dat spel is natuurlijk wel erg vet 8) Het is dat ik Resident Evil 4 heb, anders had ik mijn Gamecube zo van 12 hoog naar beneden gegooid. Wat een crappy apparaat. Die Revolution komt mijn huis niet in. De Xbox 360 komt sowiezo en voor de PS3 maak ik ook graag wat ruimte vrij :)

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een Revolutie. Nintendo doet officieel niet meer mee in de strijd om de beste console.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een shit zooi zeg! Ze lieten alleen maar een prototype zien, en hebben verder geen reet verteld over het ding of ook maar een seconde van een game laten zien.
    Waardeloze pressconference. Alleen de Ds was interessant. De gameboy micro is gewoon geldklopperij.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WOOOOHOOEE!!!! NES GAMES!!!! Ik heb al een Game boy advance met nes classics, E-card reader en een NES NOTA BENE!!!

13. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had er meer van verwacht :eek:
    Ik denk dat ik nu toch maar ga voor de Xbox 360(stond al vast) en de PS3...

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Geen specs bekend gemaakt?????!!!1 Wat een crap. Afwachten wat de concurentie doet en dan verbeteren. Wat is Nintendo slecht beginnen ze over snes games die al op 1210 verschillende consoles zijn uitgekomen: GBA/GBA SP/NDS/GC/GameBoy/N64. Niks over online, net als sony, samengevat: bey bey nintendo.NRevolution is echt zo inspiratie loos qua design. En het is nog maar een prototype.

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen ;) . Nintendo loopt nu al achter de feiten aan. Terwijl ze juist sterk voor de dag moeten komen om hun achterstand goed te maken.

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er aardig uit

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat? Die presentatie???

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    nee het design :)

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dus jij vind modems ook erg mooi? :p

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zullen me mischien raar vinden maar ik vind de revolution de mooiste console van de plaatjes die ik tot nu toe heb gezien van de drie consoles. Zo mooi clean _O_ Jammer dat de specs (en waarschijnlijk de graphics) waarschijnlijk een beetje onderdoen voor de andere 2 consoles. Ik ben zeer benieuwd naar de controller!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina