1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    had ik dat gezegt dan _0/ _O_ O-)
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoewel ik Nintendo een warm hart toe draag ben ik blij dat ze niet de show stalen. Na vanochtend die PS3 hype machine over me heen gekregen te hebben is het fijn (:eek:) dat Nintendo het heeft laten afweten. Ben wel benieuwd wat nou hun doelgroep is... Kinderen lijken me niet echt intresse te hebben in oude games. Misschien weer die dertigers generatie waar ze ook die NES classics op de GBA voor uitgebracht hebben?
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ dynamike: Je moet het maar zo zien: aan die grote heb je meer wat je kunt modden;)

    @ Gamer: Dit ding lijkt op eem modem man :+

    Ik vind het in elk geval niet echt wat... Maar dit is slechts een prototype. Zie wel waar ze uiteindelijk mee komen. Ben eigenlijk meer benieuwd naar de games, en de ingame beelden. En dan doel ik niet op Super Mario 2...
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nog geen plaatjes van de nieuwe controller?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ding zou ik niet aan durven raken, deze stijl wil ik juist bereiken...zo'n cleanheid! _O_
    En dat glanzend zwart met blauw licht past echt perfect naat mijn versterker :9 Jammer dat de xbox360 er niet zo uitziet... (neeeej niet gelijk gaan flamen O-) )

    Controller wordt toch niet bij E3 onthuld?
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is nou de revolutie? wat een shitzooi was dit zeg alleen wat leuke DS titels meer niet.
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ze hebben nog geen beelden van games laten zien. Er is eigenlijk niet zo veel bekend gemaakt over de revolution op de persconferentie.
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    *mening bij ingetrokken en bijgestelt

    Hij is in vergelijking met de PS3 super mooi.Hij ziet er strak uit en geen onnodige dingen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm.. dat 'logo' is er toch gewoon opgeplakt. Je ziet er duidelijk de pixels omheen en volgens mij is het niet eens recht |:-
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoeft niet.
    Plaatje kan (sterk) gecomprimeerd zijn, waardoor pixels ontstaan, zeker nadat er overheen gepaint is.

    Er zijn meer plaatsen waar jeflink wat pixels ziet.
    Het logo lijkt mij recht te staan, maar 'reset' juist niet. :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik snap niet waarom iedereen zo zit te zeuren, want er is nog nauwelijks iets bekend over het ding. Ik denk dat de echte revolutie er nog aan zit te komen. Waarom lieten ze geen controller zien? Waarom geen echte beelden? Misschien zit in die hoek wel de revolutie. We zullen gewoon moeten afwachten tot ze dit laten zien, wat hopelijk snel gebeurt.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is juist het probleem. Als je een console wilt verkopen, bv de revolution, dan was dat HET moment om hem te presenteren. Nintendo heeft gewoon NIKS en ik denk dat pas op de volgende E3 er een echte versie komt van de revo. EN dan zijn 360 en PS3 alang uit.

    Nintendo _0/
     
  13. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Het model is iig leuk, zeker met in het achterhoofd dat het een Nintendo apparaat is.

    De specs zijn niet bijzonder, en de games moeten we nog maar zien...ze zijn iig weer "anders"....

    Ik verwacht er tot wel het 1 en ander van...hoewel ik er met enige twijfel naar kijk schaf ik hem wel aan net zoals de andere consoles _O_
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Je kan gelijk hebben, maar ze kunnen ook veel slimmer zijn dan jou en pas op de laatste dag grote openbaringen doen en daarmee iedereen schokken en de hele show stelen. Niemand weet wat er gaat gebeuren. Vergeet niet dat er in augustus ook nog een Spaceworld is.

    Mensen willen altijd alles meteen en willen grote hypes etc... Hoe komt het ook alweer dat de meesten Halo 2 tegen vonden vallen? Ohja, een hype. Ik heb vertrouwen in Nintendo, aangezien ze al 20 jaar meedraaien in dit wereldje, wat Sony en Microsoft niet kunnen zeggen. Zelfs andere bedrijven kunnen dat niet zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar Nintendo zwakt de laatste jaren wel af.
    Hoeveel vreesden niet voor een ondergang voor een Cube?
    Heb tijd terug ergens gelezen dat Nintendo niets zou laten zien op de E3, verwacht dan ook niets van hun, zeker niet ergens op een stand, terwijl de persconferentie al voorbij is. Het kan, maar ik verwacht het niet.
    Verwacht dat ze niet met monstertitels aankomen die de strijd met ps3 en xbox360 aan kunnen gaan, maar innovatieve gameplay, net als bij de DS het geval is. Met een zooi mario games (desnoods met gfx van voorgaande generaties) en ze hebben weer een line-up die de fans aanspreekt.
     
  16. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    jah....de N64 had een mager games aanbod en de NGC deed het iets beter maar nog niet veel. Nadeel is dat ik niet van elk blij kleuren spel houdt maar titels als Res Evil 4 en dergelijke wel iets meer mogen verschijnen op de cube....iets wat ze met de revolution hopelijk wel gaan doen
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    en het leuke is dat enkele van de beste en meest klassieke games ooit op de N64 zijn uitgekomen. Ocarina Of Time staat nog steeds op nr 1 bij gamerankings.com en is een van de weinige games met een perfect cijfer in Famitsu. Dit is maar een klein voorbeeld. In mijn ogen is Nintendo zijn glans nog lang niet verloren. De massa wil alleen wat anders, namelijk shooters met veel geweld en racing games met de geweldigste graphics. Nou ben ik hier zelf ook niet vies van, maar als ik dan een Nintendo fisrt party game speel vergeet ik die hele racegame of wat dan ook, omdat deze gewoonweg geweldig zijn. Ze mogen misschien wat minder third party developers hebben, wat in ogen van de massa erg slecht is en de console een beetje een flop maakt. Maar zelf heb ik alle vier consoles van de huidige generatie (gehad)... ja, zelfs de dreamcast. En ik vind eerlijk gezegd de dreamcast en de gamecube de beste consoles van deze generatie. Shenmue en Metroid Prime zijn in mijn ogen gewoon de beste games van deze generatie.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De Nintendo heeft ijzersterke games inderdaad. Games als MarioKart blijven subliem. De NDS vind ik 10x niets, maar ik zit zo nu en dan alsnog te twijfelen aan de cube, mede omdat mn snes is overleden en ik van een potje MarioKart of MarioGolf best kan genieten. Met een stuk of 10 mario games heb je toch al weer een kleine collectie, een paar exclusieve titels erbij en het is een aanschaf waard. Echter komt het vaak voor dat het enkel een grafische oppoetser is en verder niet echt vernieuwend is. Het is de vraag hoe lang ze dat vol kunnen houden.
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat alle oude games speelbaar zijn vind ik ontzettend gaaf. WCW vs NWO revenge bijv. is een spel waar je echt veel lol aan kan beleven. Must have op mijn revolution :) En laten we nou niet meteen nintendo doorzagen. Ze hebben nog niets laten zien zoals al aangekondigd voor de E3, en de specs( als ze kloppen ), zijn voor nintendo uitstekend!

    Als ze dan ook nog met stereoscopische beelden in iedere game komen op hdtv resoluties dan snap ik niet wat iedereen zeurt. Nintendo is altijd degene met innovaties en iedereen doet niks anders dan klagen. Ben blij dat er nog een hardwaremanufacturer is die wel nog originele dingen qua hardware probeert te maken. Ik heb nog steeds vertrouwen in nintendo. Ook al koopt niemand het, ze maken inhoudelijke familievriendelijke leuke games en daar heeft xbox en playstation er toch te weinig van. Xbox vind ik alleen leuk voor de mooie plaatjes, shooters en racers. Een goede rpg heb ik nog nooit kunnen ontdekken ( op jade empire na )... Het idee van 20 jaar nintendo in 1 kastje vind ik prachtig!
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het enigste voorbeeld:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina