1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wellicht wel ja, maar goldeneye, perfect dark, legend of zelda: oot, zelda: a link to the past zijn stuk voor stuk spellen die zo geniaal zijn dat ik die niet zo snel zie verdwijnen. Dat komt omdat het daar niet om de gfx gaat maar om sfeer, gameplay, muziekjes, duurheid.

    Ik hou van mooie shooters en al die gfx maar ik moet toch zeggen dat het gevoel wat ik bij een spel heb veel minder is dan in de "nintendotijd". Ik haal in ieder geval een revolution in huis en ik hoop dat velen volgen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    kijk, met jou kan ik praten. :)

    @rikkel: Heb jij ooit een andere console gehad dan een xbox? Zoniet... dan moet je nu gewoon je mond houden of een verder kijken dan je neus lang is. Misschien is daarom de Revolution wel iets voor jou, dan kan je die oude games eens spelen en eens zien dat ze een voor een klassiekers zijn met geweldige gameplay en sfeer.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad :) Maar ik denk dat als iemand als rikkel(?) is ingestapt met de psx of ps2 of de xbox, je niet zo goed snapt wat het speciale is aan die oude games. Ik kan alleen maar zeggen, ga ze spelen. Jammere eraan is alleen dat je nu zo gewend bent aan al die 3d rendering toestanden dat 2d vaak al snel als saai beoordeeld wordt. Dan neem ik de n64 even niet mee, maar ook die console had een paar mooie games. Ik kan het zelf niet uitleggen, maar als ik castlevania, the adams family, mario kart etc. erin stop krijg je toch zo'n sfeer die je met al die gebumpmapte halo's, pgr's niet krijgt. Het ging toen ook niet om de online functies maar puur om singleplayer. Graphics kenden ze niet echt, dus het moest met inhoud, verhaal, sfeer, muziek gebeuren. En een 256 bit sound channel is toch niet altijd beter dan de 8 bit geluidjes van nintendo :D

    Ik ga in ieder geval weer lekker retrogamen... wanneer komt de revolution uit trouwens? Is daar al iets over bekend?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik speel nu nog steeds onwijs vaak Super Mario Bros 3 en dat ga ik op de Revolution zeker ook doen! Geweldige game en de beste 2D-Platformer ooit!
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut! Super mario all stars ( met alle mario bros games (1,2,3, legend add-on) voor de mensen die het niet weten ) is hardstikke tof. Dat soort platformers is een uitgestorven genre. Dat bestaat niet meer volgens mij. Terwijl Kirby en zo supervet waren altijd. Moddereter, je moet ook terranigma downloaden dan. Die is ook heel gaaf, alleen niet zo bekend toen. Dat is een zelda achtig spel. En starfox FX *zwijmelt en heeft spijt dat ie zijn snes verkocht heeft toen ie 11 of zo was *
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Terranigma ken ik ja, maar ik vond hem niet heel geweldig. Illusion Of Gaia daarentegen (ik geloof van hetzelfde team) vond ik echt veel beter. Maarja, ik denk dat we het weer eens over de revolution moeten hebben. De echte revolutie zit hem denk ik toch in de controller.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet, volgens mij heeft dat ding alleen gyroscopische controls. Dat je em scheefhoudt en dat dat dan beweegt. En misschien een touchscreen erin of zo. Zou wel in de lijn van de DS zijn.

    Zal dat spel eens downloaden btw :) alhoewel een ROM toch altijd minder is dan op een nintendo zelf. Uiteraard maar voor 24 uur ... ik zou natuurlijk niks illegaals willen bespreken op dit forum *)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    moet je wel flink doorgamen, wil je hem binnen die 24 uur uitspelen :p
    Lufia 2 is ook een aanrader, als je die nog nooit hebt gespeeld, maar die ken je vast wel.

    Toch wacht ik nog steeds op een remake of een sequel op Chrono Trigger (ik weet het... Chrono Cross is er ook) op de Revolution. Super Smash Brothers Online is in ieder geval geweldig.
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb beneden iets van 1000 roms of zo ( voor 24 uur O-) ) op de andere computer zal zo eens kijken of ze er tussen staan. SNES had nog veel spellen, ik heb er maar 150 gespeeld denk ik dus wie weet wat ik allemaal nog gemist heb :)

    Ik hoop nog steeds op een remake van WCW vs NWO revenge voor de N64 met dezelfde muziek :) : Dus allemaal hard gaan zeuren bij nintendo mensen!

    Maar ja ff back on topic :) Komen er nog E3 spellenpresentaties van de NR? Of een releasedate van de console?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  10. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    verraad je jezelf :cool:

    [offtopic] ik kan geen smileys zien maar dat zal wel aan mij liggen :/
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [ook offtopic]

     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vroeger waren de graphix niet echt gewelidig dus moesten de games het van de gameplay hebben. Als je wel eens kijkt naar de 'beste game ever' competities winnen daar heel vaak SNES games (Secret of Mana, Chrono Trigger).

    Wat betreft de GameCube. Als ik zou moeten kiezen tussen PS2, XBox en NGC zou ik als ik nu kijk naar het aanbod aan spellen toch zeker voor de NGC gaan. XBox komt bij mij als laatste omdat het maar heel weinig games heeft waarvan ik later kan zeggen dat was een klassieker. Bij de NGC zeg ik nu: Metroid Prime 1/2, Mario Kart: Double Dash, Zelda the Windwaker, Super Smash Bros, Animal Crossing....etc. XBox heeft vooral multiplatform games en de exclusives halen het vaak niet bij andere games. Mijn NGC games zou ik nooit weg ruilen terwijl ik nog geen enkele XBox game heb gehad die ik niet weg zou doen....
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zo vreemd is, is dat met de nieuwe consoles ook de oude soort spellen gewoon verdwenen zijn. Waarom zou je geen 2d platformer mogen maken op bijv. een revolution?
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een goed idee van nintendo om 20 jaar nintendo in de revolution te stoppen, als ze daar nu wat nieuwe mooie, iets volwassenere spellen aan toevoegen heb je een hele sterke console in mijn ogen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn toch ook 2d platformers op de huidige consoles.

    Wat bedoel je? Dat oudere games weer in een re-make terug komen ofzo?
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss die revolution lijkt gewoon op een moderne PS2 ....:/
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen ff een tikkie kleiner
    ze hebben btw wel weer de kleinste console gemaakt.
    zijn die geruchten ook waar dat je bijv. met een race spel, je controller kan gebruiken als stuur.
     
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een tijdje terug een filmpje gedownload over de nintendo on... zal wel nep zijn maar het idee vond ik wel "revolutionair" er zou een headset bij zitten waarmee je dus een soort van virtual reality verkrijgt en dmv van naar voren bewegen kan je lopen etc.... dat idee vond ik boeiender dan wat ze nu hebben laten zien bij nintendo...
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    ze hebben de controller niet geshowed, dus daar is niks over bekend. Ik denk dat dit pas op Spaceworld wordt getoond

    edit: Wat lees ik nou op gameqube.nl?
    Volgens de laatste geruchten bewaart Nintendo het beste voor het laatst, en zal hun nieuwe console pas op 19 mei echt aan de wereld gepresenteerd worden.

    Het lijkt erop dat ik toch gelijk ga hebben en de mensen die zeiden dat ze dom waren nu heel stil gaan worden. Maarja, het zijn natuurlijk geruchten
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina