[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Nintendo deze E3 niets meer laat zien van de revolution. Ze willen eerst aandacht geven aan de micro gameboy en de DS.
    Op de Tokyo Game Show worden de specs enzo onthult. De volgende E3 2006 zal hij speelbaar zijn.

    Dat stereoscopisch beeld is denk ik wel waar. Er zullen misschien 20 games komen die dit ondersteunen. Das toch wel de moeite waard. Alleen hoop ik wel dat het niet alleen mario games worden. Metriod, Resident Evil dan is het interessant.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Revolution krachtiger dan xbox 360?

    Een persoon die zichzelf 'Aries' noemt heeft op het Internet enkele informatie laten lekken.


    Another thing I forgot to mention was on the backward compatibility; apparently the Nintendo’s new console will be able to play the games from past consoles such as GC, N64, SNES, and yes NES. I believe this feature shall intrigue many people out there and could possibly lead to what I call “New Classics” so look forward to that. For now I have to seriously catch some shut eye E3 will be here soon enough. You are going to see why Nintendo hasn’t just come out and said confirmed that the Revolution is going to be very powerful. You’re going to be punk’d by them in a couple weeks. Pay attention to the boards, especially Nintendo’s board. It’s much better than OurColony.
    Aries beweerd dat de Revolution zeer krachtig zou zijn en dat we de forums van Nintendo extra in de gaten zouden moeten houden. Als laatste wist Aries nog te melden dat de Nintendo-conferentie van gisteren niks was bij wat er morgen (19 mei) zal worden getoond op de E3-beurs over de Revolution.

    Aries is niet 'zomaar' iemand. Al weken voor de vertoning van de Revolution wist Aries te vermelden dat op de Revolution alle Nintendo-games speelbaar zouden zijn en dat er een Super Smash Brothers-titel bij de lancering van de Revolution zou zijn. Aries zegt dan ook zelf dat hij werkt voor een third-party ontwikkelaar. Tot nu toe heeft hij gelijk.

    Bijna tegelijkertijd post Johnny Nighttrain, een persfotograaf, ook enkele bijzondere geruchten. Nighttrain zou een demo hebben gezien van een spel van Retro Studios (bekend van onder andere Metroid Prime) die op zijn zachts gezegd indrukwekkend was. Volgens Nighttrain zou de Revolution vele malen krachtiger zijn dan de Xbox 360 en een zeer sterke 3rd party support hebben.

    Johnny Nighttrain is zeker niet onbetrouwbaar te noemen. Al eerder liet de fotograaf informatie lekken dat later waar bleek te zijn. Nintendo heeft bovenstaande geruchten nog niet bevestigd.

    www.insidegamer.nl
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt mij dikke BS, maar we zien het wel. :)
     
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lijkt mij ook.. het moet wel betaalbaar blijven.. en ik denk dat microsoft met de xbox 360 al aan de max zit.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er 1 console is met veel exclusieve titels is het wel de Xbox. Halo 1/2, Kotor 1, Ninja Gaiden, Fable, DoA: Ultimate, Sudeki, Unreal Championship 2, Jade Empire, Panzer Dragoon Orta. Op Animal Crossing na, heb ik al die titels die je noemt en zo 'classic' vind ik ze niet. Enkel Metroid Prime verdient die titel. En misschien de nieuwe Zelda. Die ziet er veelbelovend uit. Maar ieder zijn mening. Zo'n discussie valt toch niet te winnen.
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    uhm, fanboy alert... Nintendo maakt goede exclusives, uit eigen keuken!
     
  7. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Daardoor perfect de mogelijkheden van eigen console uitgebuit. Zou M$ ook moeten doen. O-)
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier bedoel ik dus mee, dat je nu alle nintendo games krijgt, die kun je d-loaden. Als ze daar nu voor de revolution wat nieuwe volwassenere games aan toeveogen (denk aan xbox/playstation games zoals killzone, halo, pgr, fable etc. etc.) dus niet die kiddie games, dan heb je een hele sterke console.
    Dan heb je nml de nintendo games, zoals mario, maar ook volwassen games die er goed uitzien.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, fanboy |:- Volgens mij heb ik een NES, SNES, N64 en een Gamecube, maar volgens mij is de magie van Nintendo weg. Slechts een mening. Ik vind de Xbox gewoon beter. Van mij mag je een Revolution kopen hoor. Ik houd je niet tegen. Maar als ik oude titels wil spelen, haal ik wel mijn atari uit de kast.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe gaan ze dat doen dan? Komen er misschien 'bonus disks' met die games erop want het lijkt me niet dat je die 'oude' cartridges in de Revolution kunt stoppen.

    Ik heb juist een tegenovergestelde mening. Ik moet wel toegeven dat de vroegere games echte 'master pieces' waren, maar ik vind de gemiddelde NGC titel nog altijd stukken beter als de XBox titels.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfff, ff deze thread doorgelezen...
    Wat een bullshit zeg over die oude games....
    Natuurlijk koop je een nieuwe console om oude games te spelen. 8)

    Ten eerste: als je zo graag oude games wilt spelen, koop een 2de hands nes of snes! Dat is pas retro. (Of nee, geef het goede voorbeeld... en zeg dat je al die klassiekers op rom hebt. |:- )

    Ten tweede: er wordt gedaan alsof dit de ultieme kans is om die klassiekers te spelen. Maar Nintendo heeft die oude spellen al tot het oneindige uitgemolken. Op de snes kon je nes spellen spelen, op de gba kan je nes en snes spellen spelen, op de Cube kan je snes en nes spellen spelen....

    Maar Nintendo is wel innovatief. Nu hebben ze weer Mario Baseball en een Mario voetbalspel aangekondigd.. ;)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die oude games kan je downloaden via het online gebeuren met de Revolution.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat valt ook reuze mee hoor. Zo veel titels zijn dat nou ook weer niet. Een paar op de NGC waarvan de meeste ook nog eens in Animal Crossing zitten. En de GBA heeft dan wat games gepoort, maar de echte toptitels heb ik nog steeds niet gezien!
     
  14. someguy

    someguy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. Je koopt een nieuwe console om een selectie van oude games te spelen, die games waarvan MS vindt dat het doe moeite is.

    Dat, mijn beste noem ik een revolution: selectieve backwards compatibility!
     
  15. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej GForce, ze worden downloadbaar gemaakt en belanden dan (neem ik aan) op je hardeschijf.

    Ik vind het wel grappig al die reacties hier. Het is wel te merken dat Nintendo zwaar onderschat wordt. Was zelfs iemand die zei dat NES games voor 30ers zijn :) Daar dacht ik vroeger als 8-jarige toch anders over *).

    Nintendo is echt niet zo dom om iets lulligs als een touchscreen revolutionair te noemen. Ik zou zeggen, laten we het lekker afwachten.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh dat zou wel cool zijn. Waar dan zal het wel veel gaan kosten. Ook zullen 'collectors' flink balen. Toen de Zelda bonus disk kwam had ik snel daarvoor mijn complete Zelda 1 en 2 voor de NES nog weten te verkopen voor €60 p/s. Toen de bonus disk uitkwam waren de games nog geen €15 p/s meer waard :mad:

    En NES voor 30ers |:- Ik ga dan wel richting 30 maar toen ik 5 was speelde ik ook al met de NES.
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, backwards compatibility voor de xbox is toch al onzin. Met je savefile op je oude Xbox kan je je spellen lekker opnieuw gaan spelen. Maar ze hebben het er niet voor mij in gedaan, maar voor die jankerds die zo'n punt van dat backwards compatibility gemaakt hebben...
     
  18. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is backwards compatibility belangrijk. Die Xbox neemt behoorlijk wat ruimte in. Zou fijn zijn als je die ergens op een zolder kan dumpen om na 20jaar je nostalgische hoogtepunt te kunnen beleven. Niet dat ik denk dat de Xbox zoiets teweeg brengt.. Daar had het toch een 4bit console voor moeten zijn :)
     
  19. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor de nintendo-fanboys (die ik eerder ook was) dat de Revo niet alleen Mariospellen zal voortbrengen, want die beginnen mij echt de strot uit te hangen....
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol nou het was weer feest bij de nintendo presentatie, ''dit is de Revolution, wij weten wat we er mee gaan doen, wat ie kan, en welke games we er voor gaan uitbrengen, maar we zeggen het lekker niet'' Gelukkig kunnen de die-hard nintendo fans hun lol weer op want: we kunnen straks gaan voetballen met mario, dansen met mario, honkballen met mario, voor de 7e keer feesten met mario etc

    ja het is wel duidelijk dat nintendo precies weet waar ze mee bezig zijn, sony en microsft opgepast.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina