1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het een slimme zet is van nintendo.. door alle media hyp rond om de xbox 360 en de ps3 kiest nintendo er voor om op een later tijdstip hun console bekend te maken.. (met specs)...

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie deze mooie kleurtjes al gezien? _O_
    Wat een schoonheden he...

Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  3. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
    Het is eruit. We krijgen niets meer te horen van de Revolution!!! NOooooooooooo. Ze weten me wel nieuwsgierig te maken zeg. Heb nog nooit zo erg op informatie over een console geaast. Moet wel heel bijzonder worden.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jij weet duidelijk niet in te schatten hoe goed deze zet van nintendo is. Inplaats van Sony en microsoft legt Nintendo de nadruk op games en niet op specs. Inplaats van met een stel apples als vervanging toch nog een showtje maken (puur om de Xbox te hypen) of een stel filpmjes te laten zien (zonder herkomst) en een stapel loze specs te noemen doet Nintendo iets wat Sony en Microsoft niet doen:

Ze geven gamers een goede game in de vorm van Zelda, op een oud platform. En ze nemen de tijd om de gamers straks een goed systeem te brengen, met games als uitgangspunt.....

En, tja, dat Mario uitbuiten zuigt, mara goed, echte Zelda en Mariogames schoppen de bilnaad van andere platformers en RPG's aan gort.

5. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een onwijs slimme zet, maar ik wordt er verdomd nieuwsgierig van |:-

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Even een leuk citaatje waaruit blijkt dat Nintendo realistisch en gericht op games is:

"We could throw out a bunch of numbers, too, but what we're going to do is wait until our chips are done and we're going to find out how everything in the game is running, what its peak performance is, and those are the numbers that we're going to release because those are the numbers that really count.

I do think it's very irresponsible for people to say, "This is what we're running on. This is the power of our machine," when they're not even running on final boards. I think the professional's job is to not believe those numbers. "

Wijs gesproken door miyamoto!

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    Ik hoop voor jou dat je in de toekomst eindelijk het Nederlands beheerst. ;)

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo wil voorkomen dat hun ideeen niet worden over genomen door Sony en MS. Dit vind ik echter raar, want de ideeen zijn waarschijnlijk al boven water gekomen. In het filmpje van de zogenaamde nintendofans.

De controllers

Wat zou er anders zo revolutionair zijn aan de besturing van een spel?

Verder wil Shigeru Miyamoto erg weinig loslaten over mario 128. Dit komt, omdat dit spel ook genoemd wordt in het filmpje. Als hij zou bevestigen, dat mario 128 op de NGC uit komt, dan zou hij het filmpje ook bevestigen.

De NRS wil niet te veel spellen van hetzelfde genre. Dit schrikt mij toch wel af. Ik houd wel van veel verschillende genres. Het maakt alleen de keuze heel erg beperkt. Verder spreekt hij zich wel erg tegen met games met dezelfde characters te beperken. Mario verkoopt te goed om geen of minder vervolgen te maken.

Maargoed vooral als het stereoscopisch beeld gerucht waar is, vind ik het de moeite waard om een NRS te kopen. Ook al zijn er niet zoveel spellen beschikbaar. Naruto 5, Resident Evil 5, Metroid 3 zijn voor mij een goede reden om de NRS te kopen, MITS deze spellen de revolutionaire features ondersteunen.

Een console met een paar spellen is natuurlijk niet genoeg, ik zal voor mezelf nog een overweging moeten maken tussen PS3 en X360 (student). Welke dat gaat worden weet ik nog niet. Ik wil in ieder geval wachten totdat ze beide wat goedkoper zijn. Voorlopig heeft de PS3 mijn voorkeur, omdat ik nog nooit spellen heb gespeeld die exclusief zijn van Sony.

Voorlopig zal ik houden bij mijn Xbox, er komen immers nog 200 spellen uit op de Xbox. Dit betekend denk ik, dat de spellen tot en met Q3 2006 en misschien wel Q4 2006 uit zullen komen voor Xbox.

9. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Myamoto met 'niet teveel spellen in hetzelfde genre' twee goede dingen bewerkstelligt:

1. Minder spellen in 1 genre, betekent meer spelers die hetzelfde spel spelen. Online zorgt dat voor meer multiplayer, meer uitdaging & meer lol.

2. Hoe minder spel per genre, hoe meer genres er bedacht moeten worden. Of te wel, de creativiteit van de ontwikkelaars wordt extra geprikkeld.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je straks alle oude Nintendo games kunt downloaden of spelen op de Revolution dan wordt dat voor mij de vetste next-gen console!

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal deze console zowiezo niet.. de games spreken me totaal niet aan, 't uiterlijk spreekt me niet zo aan en ik heb niet 't gevoel dat ik wat mis als ik deze niet haal. Dan houdt 't voor mij al snel op. Die mario-spellen ben k echt helemaal zat.. altijd 't zelfde.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er komen toch nog andere titels uit die niet bekend zijn. Misschien dat er straks gewoon master titels en dan haal je de console alsnog. Ik zou hem alleen al halen om de retro games te kunnen spelen. Al weet ik niet of dat alleen de titels die door Nintendo uitgegeven waren of alle titels ooit op de retro consoles verschenen.

13. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vrees dat Revolution gaat pwnen met de ps3... en xbox 360 gaat het niet halen

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? En console boeit mij helemaal niks. Als er een vet spel is op een console dan haal ik die console gewoon. Puur voor de spellen. De consoles kunnen me echt niks boeien.

Ik wil PD0 spelen dus haal ik een XBox360. Het boeit mee zelfs niet eens als er maar 1 titel uitkomt die ik moet hebben. Als het exclusief is bestaat er geen andere keuze.

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ kevin. waarom dan? Ik heb juist het geveol dat de revolution gaat falen. Want Nintendo brokkelt langzaam af op console gebied. Spellen maken ze nog wel leuke voor sommige mensen. Alleen qua keuzes op gebied van developers en die dinger maken ze veel fouten vind ik, kijk maar naar de Gamecube. Dat was ook niet goed gelopen.

16. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo brokkelt langzaam af op console gebied? Gebasseerd op het feit dat de gamecube niet als Nr.1 console is doorgestroomd? Er zijn genoeg goede spellen voor verschenen om het de moeite waard te maken. Daarbij is de Revolution veelbelovend. Ik kan me niet voorstellen dat je je niet kan vermaken met een Gamecube. Op elke console zijn wel goede titels verschenen.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je niet geintresseerd bent in Nintendo games dan heb je zowat niks te zoeken op de Gamecube behalve Metal gear solid en Resident evil 4. Veel third party ontwikkelaars die gingen nauwelijks meer voor de Gamecube ontwikkelen. En online was de Gamecube al helemaal nergens. Ik zelf vind dat de Gamecube is gefaald. Misschien dat ik zei dat Nintendo afbrokkelt wat te groot is gezegd maar ik heb niet veel vertrouwen in de Revolution.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het nooit bij nintendo, aan de ene kant zijn hun spellen altijd revolutonair en gewoon topspellen, aan de andere kant blijft het altijd maar een klein groepje met spellen die ze ontwikkelen. Ik had laatst een filmpje gezien over een 3d bril en een persfilmpje van nintendo revolution, nu is wel gebleken dat dat filmpje niet echt is, maar als ze echt weer eens met iets revolutionairs komen ben ik bereid om daar een xbox360 of een ps3 voor te laten liggen, ze moeten gewoon hun eigen weg inslaan, dat je giganten als ms en sony nooit meer kan inhalen op console gebied is voor mij 1 ding wat overduidelijk is, maar als ze weer met iets revolutonairs komen en hun imago een beetje veranderen inplaats van kiddy console, kan nintendo het op een gegeven moment we halen

( PS mischien heeft Nintendo nog wel een grotere verassing dan de cell chip van sony...... )

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mario Kart : Double Dash :confused:
    Super Smash Brothers Melee :confused:
    Zelda the Windwaker :confused:
    Metroid Prime 1&2 :confused:
    Animal Crossing :confused:
    Tales of Symphonia :confused:
    Baten Kaitos :confused:

IK heb me meer met de NGC titels kunnen vermaken als met XBox titels...

20. Azumanga

Azumanga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd superspellen, alleen geen spellen voor de massa.

Goed nieuws, thirdparty support van Bandai onlangs gefuseerd met Namco. Meer Anime spellen voor de Revolution!, hoewel dat alleen mij persoonlijk meer doet dan de willekeurige gamer.

Nintendo maakt volgens mij meer spellen voor het japanse publiek dan voor de rest van de wereld. Maar dat weet ik niet zeker, opvallend genoeg komt third party support voornamelijk van japanse bedrijven except metroid prime en nog enkele.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina