1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is ook de reden dat het wat minder gaat. XBox en PS2 geeft voor 95% massa spellen uit. Nintendo komt tenminste met toptitels. Ik heb toch echt liever 1 toptitel dat 10 massaspellen. En de Nintendo loopt in Japan niet slecht hoor. Dat is alleen in Europa en vooral in de USA.
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik heb ook een gamecube gehad, voor een paar spellen, Mario Kart, Super Smash en Zelda natuurlijk. Topgames, maar als zelda uitgespeeld is je Mario Kart gezien hebt en geen zin meer in Smash hebt. Dan heb ik het wel weer gezien met de gamecube. Ik heb hem ook voor een paar spellen aangeschaft en plezier van gehad. Het was een leuke ervaring maar er kwam niks boeiends meer dus heb ik hem van de hand gedaan. En daar ben ik nu blij mee ook. Want er was toch niks meer uitgekomen. Geef mij dan maar die "massa spellen" van de xbox. Toch vind ik een massa spel meer een The Sims met 200 uitbreidingen of een Enter The Matrix dan PDO, Doa3, Halo (2), Mercenaries, Ninja Gaiden. Dus over dat xbox 95% massaspellen uitbrengt ben ik het niet helemaal eens. Ook een hoop nintendo games worden gepoort hoor. En ik denk dat Xbox ongeveer evenveel toppers heeft, misschien wel meer dan de Gamecube. En ik ben geen Fanboy ofzo, ik heb zelf ook een GC gehad waar ik goede ervaringen mee heb gehad, maar ik ben het gewoon niet met je eens.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mario Kart is een leuk spel alleen geen spel waarop ik echt op zit te wachten.
    Zelda is wel leuk
    Metroid Prime vind ik niks aan. Ben wel een fps fan maar dit vind ik dus niks.
    Animal Crossing vind ik niks aan.
    Tales of Symphonia vind ik ook niet veel aan.
    Baten Kaitos heb ik nog niet gespeeld.

    Zoals je ziet, het is maar waar je intresses liggen.
     
  4. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid is ook geen FPS Pur Sang
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het zijn wel de games waarvoor iemand een NGC zou halen...
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Smash?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die staat niet in de post van WHAT ;)
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja het is maar wat voor iemand het is he. Waar zijn voorkeuren liggen. Ik vind alleen dat het niet echt een breed assortiment games heeft. Ik bedoel goeie fps games of race games. Het heeft ook niet echt zoveel sport games als de XBOX heeft. Dit zijn meer spellen waar ik me voor intresseer (fps,race,sport) en dat ondersteund nintendo niet echt met de Gamecube.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Marktanalist Michael Pachter heeft in een interview enkele opvallende uitspraken gedaan.

    ''When the US publishers start to weigh the economics of chasing the Xbox 360...even if the installed base is twice as big as the Revolution, if the cost is twice as much, then the US publisher should be indifferent as to whether they make one game for the 360 or two games for the Revolution.

    I talked to Nintendo and their strategy is to try to ensure that all the big games that are made for 360 and PS3 are also made for Revolution. If they succeed at that, they're going to do very well.''

    Als Xbox 360 en PlayStation 3-spellen ook op de Revolution zouden verschijnen zou Nintendo het nog wel eens zeer goed kunnen doen, aldus Pachter.

    Daarnaast zouden de ontwikkelingskosten voor de Revolution volgens Pachter veel lager zijn als bij de Xbox 360 en PlayStation 3.

    Lees hier het hele interview: http://www.gamespot.com/news/2005/05/20/news_6126354.html

    Goed nieuws voor Nintendo.

    Mogelijke releaselijst Revolution

    Mogelijke releaselijst Revolution

    Hoewel Nintendo nog niets heeft vrijgegeven en dat voorlopgi ook nog niet van plan is, hebben we toch een mogelijk releaselijst voor je klaar liggen...

    Een releaselijst die gebaseerd is op feiten of op hoop? We hebben geen idee, maar het is in ieder geval wel een lijst die, bij mij persoonlijk, als muziek in de oren klinkt. Nieuwe Mario, nieuwe Zelda, nieuwe Metroid, nieuwe Super Smash Bros, nieuwe... Pff, eigenlijk zijn alle onderstaande titels al op voorhand AAA+ en dat allemaal op óf nabij de launch van de Revolution. Uiteraard moet je het voorlopig nog met een korreltje zout nemen aangezien Nintendo nog niets heeft bevestigd, maar diegene van wie deze lijst afkomstig is heeft al wel vaker bij het rechte eind gehad.

    Daarnaast heb je wel eens van die berichten waarbij iets van binnen tegen je zegt: "Dit moet gewoon waar zijn, het is enkel alleen nog maar wachten op meer informatie over de Revolution en de bevestiging van Nintendo." Voor mijn gevoel is dit zo'n bericht. Mierzoet en toch lekker!


    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------

    Super Smash Bros. Revolution
    *Projected Launch Title
    *Little Mac, Captain Olimar, & Pit likely candidates to lead new character entries
    *WiFi Enabled
    *HAL Labs Development Team

    Super Mario Bros. Revolution
    *Projected Launch Title
    *New EAD Kyoto Team or Tokyo Sunshine/Jungle Beat Team

    Original IP Revolution
    *Projected Launch Title
    *Pikmin EAD Team?

    Animal Crossing Revolution
    *In Early Development
    *Compatible with Animal Crossing DS
    *WiFi Enabled
    *Near Launch Release
    *EAD - Animal Crossing Team

    Metroid Prime 3
    *In Early Development
    *Possible Third Person?
    *Expanded Multiplayer?
    *Near Launch Release
    *Prime 2 Echoes Team

    Wario Ware Revolution
    *Likely Release Candidate
    *WiFi Enabled
    *Near Launch Release

    Golden Sun Revolution
    *In Early Development
    *Near Launch Release
    *Golden Sun Development Team

    The Legend of Zelda
    *In Planning Stages
    *Post-Launch Release
    *Team Aonuma

    Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution
    *In Early Development
    *WiFi Enabled
    *Near Launch Release
    *Square-Enix

    www.gameqube.nl

    Laten we asjeblieft hopen dat dit waar is! _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  10. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat bedrijven die hoge ontwikkelingskosten tegemoet zien, bijv. spellen voor xbox/xbox360 of ps3, wel gefinancieerd worden. Dat moet zoiezo wel, ook omdat microsoft/sony grote titels exclusief willen houden, daar staat toch altijd een groot bedrag tegenover.
     
  11. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat final fantasy alsjeblieft stukken beter worden dan als op de cube, want wat een klote rpg was dat zeg.
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    The Legend of Zelda komt op de cube uit is (al zéér lang bekent) :D
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De titel word trouwens: Princess Twilight
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    hahaha, ik lach me nog steeds kapot als iemand weer gaat zeggen dat metroid prime een fps is. En Halo is een racegame, omdat je er in een warthog kan rijden. |:-

    en GForce: Het wordt Twilight Princess, niet Princess Twilight :p
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    My Bad |:- En Metroid is idd geen FPS. Ik zou eerder zeggen dat het een RPG is.
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Metroid is zeker geen FPS, geen RPG, maar een first person adventure :cool:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg ook niet dat het een RPG is maar dat het daar het meeste op lijkt. Het heeft toch best veel RPG elementen. Volgens mij is hier niet echt een genre voor (iig geen standaard genre).
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe pics van revolution"

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kunnen dus de oude controllers en memory cards gebruikt worden want de openingen hiervoor zijn het zeflde als van de NGC?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij wel ja. De openingen zijn inderdaad hetzelfde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina