1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 Nintendo] De Revolution.

Discussie in 'Games' gestart door rikkel, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Die openingen zitten wel op erg irritante plekken aangezien je hem recht op moet zetten, of zijn er ook draadloze controllers?

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik Dacht dat er wel Draadloze Controllers zou voor dat ding Uitkomen maar hoe die eruit zien... is nog niet bekend.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee dat is een van Nintendo's troeven die ze niet willen verspelen. Overigens zul je hem wel neer kunnen leggen, kijk maar op het tweede plaatje van rikkel. :)

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    De blauwe lijn is wel mooi alleen als die controller inputs zo kut zitten moet je heb dus zijwaarts neerzetten, anders krijg je problemen met die draden tenzij er natuurlijk draadloos komt.

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ze zullen toch niet zo gek zijn om onder dat klepje dat aan de voorkant zit nog controler ports te maken? of zou het de nes/snes ingang zijn?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo Revolution; sterkste spelcomputer?

Donderdag 26 mei 2005 |
    De Revolution zal dankzij IBM vier 2,5 gigahertz PowerPC G5-class processors bevatten, zo schrijft de website TechTree. Als dit waar is zal volgens TechTree de Nintendo Revolution krachtiger zijn dan de PlayStation 3 en Xbox 360.

''It seems in this war of new consoles the only clear profit-maker is IBM. IBM has made the PowerPC-based core(s) for the Xbox 360, the Cell processor for Sony in conjunction with Sony and Toshiba, and also the Power-PC G5 based processor(s) for the Nintendo Revolution. Not one, but four! Yes, apparently the Revolution will feature FOUR 2.5 GHz PowerPC G5-class processors, codenamed "Broadway", and a graphics processor by ATI, codenamed "Hollywood", the dual-core RN520, with 16MB of frame buffer DRAM. Technically, this makes the Revolution a bit more powerful (2.5 x 4 > 3.2 x 3, 16 > 10). The Revolution also features 512 MB of memory.''

TechTree is betrouwbaar te noemen. Al eerder kwamen ze met de specificaties van de Nintendo GameCube die later waar bleken te zijn. Nintendo heeft echter nog niet gereageerd op dit gerucht. Je kunt het volledige artikel van TechTree over de Revolution hier lezen

www.insidegamer.nl

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    kan die revo ook online :confused:

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    4 stuks is wel veel. Maar of dat in dat design past? Dat is namelijk best klein en zou de prijs omhoog halen.

Ik weet dat je het niet zo kan beredeneren maar toch:

4 x 2.5 = 10
    3 x 3.2 = 9,6

Verschilt niet zo veel O-)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Denk niet dat je het zo kan beredeneren. De CPU's van de xbox 360 en de Revolution verschillen in architectuur, dus ik denk dat je het niet zo kan vergelijken. Eerst moeten deze geruchten maar eens bevestigd worden, alhoewel het redelijk geloofwaardig is, gezien de historie van de bron.
    Maar ik denk dat het wel in de Revolution past. De Gecko in de GC is ook een superkleine processor, dus IBM kan denk die dingen behoorlijk klein maken.

Nintendo heeft al aan gegeven dat ze de prijs laag zullen houden. Volgens verschillende bronnen zal dit ongeveer tussen de 160 en 200 dollar zijn.

Ja, Iwata heeft belooft dat Super Smash Brothers een launchtitel op de Revolution zal zijn en dat deze online speelbaar zal zijn.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het zou natuurlijk mooi zijn, maar een console met zo'n prijskaartje bij de launch kan ik me toch echt niet voorstellen. Dan zou je pas echt over een "Revolution" kunnen spreken :+

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    De internet functie op de revolution is toch gratis ?

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel het wel leuk klinkt dat de Revo zo sterk zal zijn is de kans wel klein,anders had the big "N" dit wel op de E3 verkondigd.

ik neem het verhaal iedergeval met een korreltje zout.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Gamecube kostte bij de launch ook maar 219 euro, dus het zou wel degelijk kunnen. Bij sommige winkels was ie zelfs 209 euro.

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb de GC in het begin gekocht en betaalde toen 230 euro.... :mad: .Deze keer wacht ik zeker een halfjaar

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan ben je flink genaait want de lauchprijs was 219 euro.
    Ps, toch maar vergist en de 250 euro in 230 euro veranderd? ;)

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    dat had ik dus ook begrepen :mad:

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo heeft op de E3 gezegd dat ze niet met specs gaan lopen smijten, omdat dit niet het belangrijkst is.
    Ik heb meer het idee dat de de echte onthulling zal plaatsvinden op de Tokio Gameshow dit jaar.

18. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Als de Revolution zo super zal worden, laat ik hem tog aan mij voorbijgaan. Ze hebben me gewoon te weinig ingelicht over de mogelijkheden en al die zooi.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat hebben ze bewust gedaan. Ze hebben express zo weinig bekend gemaakt. Puur omdat er nog niet voldoende was om dat ding volledig te presenteren, en omdat ze de revolutie die het apparaat moet teweegbrengen zo lang mogelijk geheim willen houden voor de concurrentie. Ik vind dat nou niet echt een reden om een console niet te kopen.
    Ik verwacht eigenlijk dat ie volledig zal worden gepresenteerd op de Tokyo Game Show deze herfst.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje belachelijke opmerking. Als er dadelijk spellen uitkomen die beter zijn dan alle spellen die ooit uit zijn gekomen dan haal jij de console niet omdat ze je niet goed voorgelicht hebben. Er komt vast wel een spel van 'die MOET ik hebben' en dan kom je er achter dat die op de Revolution is. Verder kun je alleen klassieke Nintendo titels ook nog een downloaden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina