E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Worden echt dure tijden....

Fable 2
    Gears of War 2
    Lips
    Banjo
    Vina Pinata 2
    Resident Evil 5
    Final Fantasy XIII
    Prince of Persia

En dan te bedenken dat ik mijn 360 bij de launch heb gekocht en in totaal 4 games in mij n bezit heb. 8)

2. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niks over motion sensor.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eindelijk wat RPG's!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De 360 is gewoon ''the place to be'' geworden voor RPG's! Wie had dat ooit gedacht.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig niks over motion sensor.

:+

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is er eigenlijk al wat bekend over de overige content van Bringing it Home?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof het niet..

Echt geweldig dit, zit al de hele ochtend (shit het is al middag 8)) nieuwtjes en filmpjes te checken. Meestal beleefde ik de E3 wat passiever, en las ik naderhand wel wat er gebeurd was. Nu kan ik echt niet wachten om vanavond Nintendo en Sony te horen, met de stiekeme hoop dat Microsoft nu eigenlijk al de winnaar van de E3 is. Netflix is echt huge, al is het er nog niet voor ons, hiermee maakt Microsoft een enorme stap in de goede richting en onderscheidt het zichzelf door meer te zijn dan alleen een gameconsole, maar toch als gameconsole alleen gebruikt kan worden. Of als media-centre. Of hoe je maar wil. Verder is met de zo langzamerhand onvermijdelijke overgang van Square Enix, met 2 exclusives en Final Fantasy, de tijd aangebroken dat Japan misschien eindelijk de Xbox 360 verkiest boven de PS3 voor JRPG's. Ze zullen daar dan wel niet zo groot worden als de Wii, maar een tweede plaats is daar zéker verdienstelijk.

Maar goed, eerst maar eens kijken of Sony niet met een monsterpresentatie komt :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    NetFlix is idd huge...zo huge dat ik er echt niet bij kan dat wij wel full pull voor Live moeten blijven betalen :mad:

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor Netflix moet je extra betalen ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee hoor, als je een gold abo hebt zit NetFlix er bij in ;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope het is en en .. je moet dus en een abbo hebben op netflix en een abbo op Xbox Live Gold om Netflix te kunnen gebruiken

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees nog eens ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ooow...dan boeit het me niet zoveel meer...filmpjes zijn toch beneden dvd kwaliteit -_-

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Netflix = ?

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een soort videotheek via de post, en nu dus via download :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn impressie:

[​IMG]Gisteravond heeft Microsoft haar E3 persconferentie gehouden. Ik moet toegeven dat ik verrast was door de vele aankondigingen. De grootste verrassing werd als laatste bewaard.
    Vandaag komen de persconferenties van de andere console makers. Kan Sony en Nintendo de persconferentie van Microsoft overtreffen of moeten beiden straks hun wonden gaan likken?

Fallout 3
    Wat heeft Microsoft in petto voor de Xbox 360? De show begon met Fallout 3. Er werd een nieuwe trailer getoond en men demonstreerde het spel. Zo liet men zien dat je het spel in Third en First Person kan spelen. Het spel ziet er bloederig uit. Het spel stond nog niet op mijn verlanglijst, maar na het zien van deze beelden wil ik deze game toch niet missen. De Xbox 360 krijgt exclusieve content.Later komt er ook downloadable content.Een game om in de gaten te houden.
    Resident Evil 5
    Daarna werd kwam er een demonstratie van Resident Evil 5. Deze game zal dan voor het eerst op de Xbox Console te spelen zijn. Met Resident Evil 5 wordt het ook mogelijk om samen via on-line co-op het spel uit te spelen. Ik ben geen zombie liefhebber, dus ik denk dat ik deze game links laat liggen.
    Fable 2
    Fable 2 is af en klaar om verscheept te worden. De online co-p werd gedomstreerd en Peter Monlyneux legde uit hoe gemakkelijk het is om vrienden uit te nodigen. Deze game is een must buy voor mij. ik hoop dat ik de tijd heb om deze te gaan spelen.
    Gears of War 2
    Een andere game waar ik mijn vingers bij af lik is Gears of War 2. Cliff Bleszinski speelde een level 2 player Co-Op en liet zien hoe je de Locust om zeep kan helpen. Er wordt een nieuwe Co-Op game mode aangekondigd genaamd de Horde. Het is nu mogelijk om met vijf personen het op te nemen tegen een legioen van Locust. Ik kan niet wachten tot November, want dan ligt de game in de Nederlandse schappen.
    Video Market Place
    Microsoft heeft tijdens de persconferentie bekend gemaakt dat ze nog een aantal contracten hebben afgesloten met verschillende filmmaatschappijen. Ze kunnen dan nog meer films distubueren. Helaas hebben we hier in Nederland nog geen Video Marketplace. Toch heb ik de hoop dat we in eind 2008 begin 2009 een film van Market Place kunnen downloaden.
    Xbox 360 Dashboard
    De grootste verrassing was wel de remake van de Xbox 360 Dashboard. John Schappert kwam op het podium en toonde de nieuwe dashboard. Het dashboard ziet er nu fris en fruitig uit. Je zal nu gebruik kunnen maken van Avatars. Je persoonlijke "IK". Avatars zijn een beetje te vergelijken met de Nintendo Mii's, maar lijkt me beter uitgewerkt. Je kan je karakter eigen looks geven en verschillende kleren aantrekken. Daarnaast kan je je karaketer in verschillende spellen gebruiken. Van Prime Time tot Xbox 360 games (als Scene it 2) Zo is het nu mogelijk als Party Xbox Live te verkennen. Zo kan je samen een spel gaan spelen of op je dashboard browsen. Tevens wordt het nu mogelijk om met 8 mensen te chatten, van game naar game te hoppen, foto's bekijken en video's bekijken.
    Tijdens de presentatie kwam een bekende Nederlandse naam naar voren. Endemol gaat namelijk hun Server Based Games presenteren. Je kan dan met je karakter het opnemen in het spel 1 tegen 100. Je speelt dan tegen 100 andere live gamers. Je kan dan ook echte prijzen winnen. Een zeer interessante ontwikkeling. Ik ben benieuwd wanneer we deze in Nederland krijgen.
    Xbox 360 Guide
    Liefhebbers van het blade design zullen deze terug zien in de vernieuwde en in mijn ogen verbeterde Guide. Ik ben echt benieuwd hoe het party systeem gaat uitpakken.
    Xbox Live Arcade
    Na de presentatie van de Dashboard was het de beurt aan Xbox Live Arcade. De volgende spellen werden gepresenteerd:
    • Geometry Wars 2 Retro Evolved - Je kan nu ook Co-Op met elkaar gaan spelen. Leuk spel en zeker de moeite waard
    • Galaga Legions – Galaga krijgt een Pac Man CE behandeling. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken
    • Portal Still Alive – Portal Still Alive zal exclusief op Xbox Live Arcade verschijnen met oude en nieuwe levels. Deze game had ik niet verwacht
    • South Park Xbox Live Arcade - Tja, ik ben niet echt een Sothpark fan dus ik weet niet wat ik hier van moet vinden
    • Banjo Kazooie Xbox Live Arcade - Het oigineel verschijnt dit jaar ook op Xbox Live Arcade. Nooit gespeeld ... maar eens moet de eerste keer zijn

Scene It! Box Office Smash

Scene It! Box Office Smash is de eerste game welke gebruik gaat maken van de Avatars. De game is een op volger van het eerste deel. Tevens kan je nu ook vragen via Xbox Live downloaden. Deze game is voor mij een must buy, want dit is een van de games die ik vaak speel. Een zeer leuke game om je vrienden en vrouw uit te dagen. Hopelijk kan je deze nu ook via Xbox Live spelen.

You're in the Movies

Voor het eerst in tijden word de Vision Camera weer eens gebruikt. De camera ligt al een tijdje bij mij stof te happen, dus het wordt tijd dat ik hem weer eens uit de kast haal. In You're in The Movies akan je zelf een B film maken en deze aan vrienden tonen. Op zich grappig gedaan en ik ben benieuwd of er film talenten naar voren komen. Daarnaast krijgt You're in the Movies een aantal mini-games. De game is niet helemaal mijn ding, maar misschien moet ik het eerst zien en dan pas een oordeel geven.

Lips
    Ik ben erg onder de indruk van het spel Lips. Lips is namelijk het eerste spel waar je met je eigen Muziek Collectie kan meezingen. Daarnaast heeft Lips een motion sensing microfoon met grappige licht effecten. Ik ben benieuwd hoe mijn vrouw dit spel gaat vinden, als ze met Bon Jovi kan mee zingen.

Square Enix
    Mocht de show afsluiten en demonstreerde een aantal van hun RPG's. De groet aankondiging was dat de exclusieve PS3 game Final Fantasy XIII ook naar de Xbox 360 komt. Het was een geweldige show met heel veel nieuwtjes.

Ik ben benieuwd het onafhankelijke Bungie woensdag gaat aankondigen. Er is al een teaser on-line geplaatst.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice Fardo!

Waar kan ik vanavond het beste heen voor een live verslag?

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina