Best-selling game system yeah yeah... alleen alle hardcore gamers die het tijdperk Sega en Nintendo hebben meegemaakt) nemen Nintendo echt niet meer serieus, althans ik in iedergeval niet.
Waarom staat iedereen altijd in die Wii reclames? Alsof je zo speelt... /Edit: ohja, als ik dat zeg komt er een reclame waarin ze zitten /Edit: Rayman zuigt
Gamespot, net achter elkaar 3 reclames: Star Wars: Clone Wars, Rayman kutkonijnen deel zovee, CoD: World at War. Nu een vrouw over DS - Guitar Hero en Spore
Hij zei iets van met duizenden titels zal het in de komende maanden toenemen... uhm yeah right! Dat is serieus onmogelijk, de 360 heeft nog geen eens duizend titels. Daarnaast hebben ze niet genoeg developers die spul uitbrengen voor de Wii...
Wat een irritant mens zeg....... Het is tot nu toe allemaal crap over hoe geweldig Nintendo wel niet bezig is en ze laten crapgames zien.
DS gaat iig de goede kant op Wii kan me niet zoveel meer schelen, maar dat DS/PDA achtig iets ziet er goed uit. Die vrouw is inderdaad vervelend /Edit: en nu is ze weg *)