1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht Forza MotorSport 3 wel eigenlijk.

2. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is de dashboard 2D. 3D betekent gewoon een extra dimensie.
    Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar voor 3d spellen heb je toch ook niet een 3d tv nodig.

Iig laten ze de dashboard eerst maar sneller maken! Wat is dat ding soms traag!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Shaun White Snowboarding van Ubisoft staat er niet tussen. :D

4. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we Gears of War 2 niet vergeten ik denk dat er ook heel veel informatie beschikbaar komt over deze game. De filmpjes die ik tot nu toe gezien heb zijn echt bruut dus ik verwacht wel iets van deze game.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als er nu al filmpjes zijn uitgekomen, dan zullen de journalisten bijna zeker een hands on krijgen.

6. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen zien zoals ik hier las komt maandag 13 juli microsoft dus ik ga live kjijken via internet als het mogelijk is:D

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    GoW2, Too Human, Halo Wars en misschien (Mijn absolute meest natte droom) een nieuwe Halo(4?)!

8. Patrick NL

Patrick NL Age of Conan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Microsoft nu eindelijk eens een Internet browser op die Xbox dondert, want dit kan echt niet. Microsoft, grootste op het gebied van pc's, maken een console waar geen Internet Browser op zit, maar PS3 en Wii hebben dit wel. Belachelijk. Weet wel dat Micro gezegt heeft dat ze duidelijke scheiding willen tussen xbox en pc, maar pc heeft nu ook Live dus wat dat betreft.. =\

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gaan genoeg geruchten over een nieuwe Halo. Je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan dat er een nieuwe Halo gaat komen.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als MS en Epic slim zijn gooien ze inderdaad een aantal multiplayer sessie open voor iedereen zodat men hier mee wederom de "talk of the town" is....

Ik ben nooit zo weg geweenst van de multiplayer van Gears 1 maar kijk hier toch wel naar uit als ik die filmpjes zo zie \o/

Het lijkt me sterk dat het echt een Halo 4 is... Hopelijk (en ik denk) dat men het project van Peter Jackson uit de doeken gaat doen. Een echte Halo 4 lijkt me te vroeg en stiekem denk ik dat men die aan wil kondigen voor de volgende Xbox ergens in 2010 of zo ;)

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3D gaming maar dat was toch al bekend? Niet de TV dan maar met een 3D bril.

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Top Ten Most Anticipated Games of E3 2008

[gt]35928[/gt]

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet veel soeps dus :mad:

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja opzich niet veel soeps, alles hierin wisten we al. Maargoed ik kijk dan ook liever uit naar de verrassingen die mogelijk bekend worden gemaakt.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet veel soeps?
    Ik kan niet wachten op meer info over de nieuwe Prince of Persia of Mirror's Edge _O_

Gears 2, Fallout 3 en RE 5 zijn ook niet mis.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mirrors Edge ziet er wel echt vet uit zeg. Hopelijk komt daar meer info over (een releasedatum).

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd die opmerkingen snap ik niet zo goed....RE5, Fallout 3 (moet Gforce toch aanspreken;)), Gears 2, Chainsaw, Res2, Pop (damn wat een beelden!), Beyond good and Evil (!!!) etc dit zijn toch stuk voor stuk supergames?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ze ook in het begin zeggen is dat ze een top 10 hebben gemaakt van games die al bekend zijn gemaakt en waar nog niet veel informatie over is.

Ik zit btw ook erg te wachten op een game van mijn geliefde studio Gearbox, Borderlands.
    We hebben een jaar geleden voor het laatst iets gehoord dat was volgens mij ook op de E3

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe lijkt als of je me kent :) Idd Fallout 3 en RE% zit ik op de wachten. De rest zijn weer mainstream kaskrakers die voor het geld gemaakt worden. Jammer maar zo zit het tegenwooridg in elkaar :mad:

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo zat het al in elkaar hoor. Voor niets gaat de zon op.

Deel Deze Pagina