GTA DS wordt niks natuurlijk. Dan krijg je van die animal crossing graphics of burnout graphics. Zoiets moet je niet op de ds doen. Maar dat is mijn mening
GTA DS word ik ook niet echt warm van. Vind het trouwens allemaal maar een hoop geouwehoer, weinig games. Wii Sports Resort, wat een verrassing....
Zie je die vrouw met d'r moeilijke gezicht, en dan oh shit ik moet lachen /Edit: Oh crap, weer meer minigames voor de 'nieuwe' controls
haha gta op de ds lijkt me wel vet. ik denk zelf dat ze dit van bovenaf gaan maken zoals GTA en GTA II. Dan zou het een leuk spel kunnen worden
Haha Wii Music werkt nog niet zo lekker? Je moet ook niet in de lucht drummen En die sax klinkt voor geen meter
volgens mij op de ign stream. Van die nieuwe wii sports wordt ik ook niet warm. Misschien als je het gratis bij motion plus ding krijgt.
Wat is dat voor mongool, man? Lekker boeiend, dat Wii Music, je kan er niet eens iets zelf mee maken.
Alleen voor drums Zag er eerlijk gezegd niet heel bijzonder uit. Leuk voor een keertje, maar daarna weer de kast in. Wel origineel, en geen GH/RB rip-off Hoe ze ook echt dat WiiSpeak nog een keer zo fantastisch kunnen vinden.. Speaking with your friends WORLDWIDE! :{ Enige leuke dat ik heb gezien was GTA DS, en de extra modes voor de DS áls ze het goed uitwerken.
Echt, dit slaat nergens op! Veel te langdradig allemaal. Damn, kijk ze dan staan allemaal. Hoe droevig.....