E3 van Nintendo was echt zwak. Je moet gewoonmaar wat drukken bij Wii music. En GTA zou toch teminste op de Wii moeten komen.
Dit was een van de slechtste dingen die ik ooit heb gezien. En ik dacht dat Nintendo vorig jaar triest was. Geen nieuwe Zelda, Mario, Metroid? Geen Wii Ware? Geen leuke DS titels? Geen originele echte games?Wii sports Resort pas in spring 2009? WTF
Lekker van Nintendo, kunne de gene met een Wii weer lekker lang crap games spelen. Waarom komen ze nooit aan met een grote nieuwe game, altijd mario, zelda, samus enz.
Helemaal niks bijzonders voor de Wii... Animal Crossing is wel leuk, maar nou niet echt een grote aankondiging. GTA voor de DS is vet, maar ja, de handheld markt hebben ze toch al "in de pocket".
Hahahahahahahahaha; dat is echt het enige wat ik te zeggen heb na de slechtste conference ooit . Jammer dat ik die van Sony niet kan bekijken, die zou tenminste nog een beetje interessant kunnen worden.
Wii sport resort is de enige titel die mij aanspreekt. Had liever een Wii sport 2 gezien , maar dat vind Nintendo weer te makkelijk....
Weetje van wat ik van de Wii heb gelezen was het allemaal casual shit, dus ik weet nu wel gaat als een gek aanslaan bij de menigte maar niet bij de gamers.
Mijn god, wat een ontiegelijk slechte show van Nintendo? Waar waren in godsnaam de games? Heb alleen maar crap gezien en geblaat over hoe geweldig Nintendo wel niet verkoopt. Slechtste presentatie die ik ooit heb gezien. Hoe durven ze nog op dat podium te staan en te vertellen dat alles zo geweldig is..... Hoop dat Sony nog wat laat zien.
Ik verwacht van Sony wel een aantal aankondigingen voor Volgend Jaar (welke uitgesteld gaan worden naar het jaar daarna).. maar er zullen wel een paar bommen getoond worden