ooooh Trophies /me valt zo in slaap hoop nog wel dat er een flinke knaller komt, .. leukste tot nu toe was die DLC voor R&C en weer LBP Home = de nieuwe DNF
Home blijft er leuk uit zien, maar ik vraag me af hoeveel huizen er leeg blijven. Zou sony wel aan heel europa gaan leveren? On day one he's welcoming Sony Pictures, Fox Television and FIlm, Warner, Disney, MGM, Lionsgate, 20th Centure and FUnimataiont
Ik geloof het wel, dadelijk nog wat ingame footage van KLillzone en GT5. Ik ga Ice Cube maar eens aanschouwen in het popcentrum :b:
"it depends on your bandwith speed but it will take about an hour to download a movie in standard def" wat een BS hoe kun je dat nu zeggen als je net zegt dat t van je bandbreedte afhangt 1550 MB is niet door iedereen in een uur te downloaden
O gelukkig ook HD is dit ook in Nederland beschikbaar? Want dan heb ik op eens een reden om een PS3 te kopen
Nu PSP. Ik hoop dat ze daarna nog nieuwe grote aankondigingen gaan doen, anders was ook deze conference een fiasco.
grote aankondigingen gaan ckr nog wel komen, ze moeten toch wel een comeback maken van microsoft's FFXIII aankondiging xD..