Bij gamespot werkt die ook niet, misschien zijn ze nog niet begonnen. edit begonnen op ign Dit ziet er te goed uit.
is bij jullie ook de livewire down atm? Ik kreeg net heel even beeld van de RE5 demo, maar zit nu weer in het basisscherm..
ik had zonnet nog beeld nu ineens niet meer, iemand daar ook last van? (IGN kijk ik het) @Jingga, Heb hetzelfde probleem...
whaha, kreeg nu heel even beeld van die chick die af zat te wachten, en dat is nu weer weg. Zullen we technische problemen hebben edit: toevallig
Vond die grote gast met die hamer best wel vet xD, co-op kan toch best wel boeiend worden. Alleen moet je het dan ook echt met een standaard vriend ofzo spelen.
Ze moeten haar super slim maken want anders kan het echt verkeerd uitpakken. Die host moest het wel afkappen anders hebbben ze geen tijd meer voor fallout en bia.
Eigenlijk alleen Ratchet & Clank voor mijn persoonlijk. God of War 3 is heel tof, maar een CGI trailertje zit ik niet zo op te wachten. Had liever gameplaybeelden gezien. Gemiste kans van Sony, dan had Sony een echte killergame gehad, een knaller. Nu hebben ze die niet.