E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Yup, en het is dus hetzelfde. Maar goed...

2. Shizzel

Shizzel Guest

maar het is toch een half uur lang?

edit: **** *** IGN, **** ***.

/Mod Het mag de volgende keer wel wat subtieler. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2008
  3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Nee dus, het is alweer pleite! :lol:

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee staat in principe ook nergens. Ik dacht eerst ook van wel. Het begint alleen om het half uur 8) Sommige filmpjes duurde maar 4 minuten.

Maar goed hij speelde nu weer en op een andere manier. Van mij mogen ze die demo online zetten, iedereen heeft hem toch al gezien laat hem ons maar spelen!

Morgen bungie met de *mysterieuze aftelling* oftewel een trailer van halo wars, een screenshot of iets in die richting :+

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ja, ik ben ook wel benieuwd naar Bungie's mysterieuze gedoe; Halo Wars en Halo Blue of...? :)

/Edit: Een bericht van Bungie op Bungie.net, zie hieronder.

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ook hier:

In mijn ogen geen overduidelijke winnaar na deze E3.

Microsoft doet pogingen om meer casual gegaan. Maar het ziet er geforceerd uit. Die avatars en dashboard wennen wel, maar zijn toch een rip-off. Avatars van Mii's en Home, en dashboard van apple. Dan de muziek en film (eye-toy) game. Ook niet echt origineel.
    Toch had Microsoft voor mij persoonlijk wel de leukste games, hoewel er ook multiplatformtitels geshowed werden. RE5 (co-op:thumbs:), GOW2(_O_) en Banjo&Kazooie zagen er leuk uit. FF was een leuke aankondiging, maar niet voor mij. Uiteindelijk gemengde gevoelens.:confused:

Nintendo gaat te casual, en komt weer met een expansion. Best wel smerig. Nintendo was toch bang of wilde de concurrentie voor zijn (wel leuk dat Microsoft niks "motion controlled" aankondigde). En de wiimote was kennelijk niet precies genoeg. Wel leuk dat de uitbreiding geshowed werd met minigames met zwaarden. Terwijl juist in het begin van de Wii geshowed werd hoe goed het wel niet werkte met dat spel van Ubisoft. Games waren er verder ook niet veel. Animal Crossing is leuk, maar niet baanbrekend, en GTA voor de DS was verrassend maar we hebben er nog niets van gezien. Verder was die geforceerde smile van iedereen echt vervelend. Uiteindelijk dus een negatief gevoel.:'-(

Sony is altijd hetzelfde. Veel praatjes, maar weinig schokkends. Maar gaan wel meer hun eigen weg vind ik toch. Little big planet blijft leuk en de presentatie was vet gedaan. Hadden ze heel de show maar zo gedaan. Die sackboys (heten ze toch?) zouden ze beter als "avatar" kunnen gebruiken. Die zijn echt vet. Maar hou op met die PS2. Het is wel leuk dat die zo'n lange levensduur heeft, maar ik vind eigenlijk dat die kunstmatig in leven gehouden wordt, zodat ze hun woord kunnen houden. Home ziet er aardig uit. Dan de games; GoW3 teaser, dus die zien we pas over twee jaar. MAG is ook weer niets voor mij. Maar heeft wel potentie. Zoiets heeft de 360 niet (raar toch, als nr.1 online console). Net als DC online trouwens. Grote online spellen verwacht je op de 360. Dus op punten wint Sony voor mij.:eek:

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo staat al 2 jaar lang te verkondigen hoe ''geweldig'' de Wii remote wel niet is en hoe fantastisch hij wel niet werkt. En nu komen ze met een uitbreiding die eigenlijk aangeeft dat de Wii remote niet ok was. Erg smerig en typisch Nintendo. Boris zei het op Gamekings ookal, Nintendo was gewoon erg bang dat Microsoft een motioncontroller zou aankondigen.

Nintendo vond ik overal echt belabberd. Amper games en de games die ze lieten zien waren echt ronduit crap, echt bagger games. Het was alleen maar ''kijk eens hoe goed Nintendo bezig is en hoe succesvol en goed we zijn'' en dat allemaal met een overdreven geforceerde vrolijk. Die vrouw is de meest verschrikkelijke en irritantste host die ik ooit op een show heb gezien. Vraag me na deze E3 af waarom ik nog een Wii heb.....Echt een lachertje deze show.....Nintendo is in mijn ogen echt compleet de weg kwijt......Ik ben volledig klaar met Nintendo.

Sony is voor mij de grootste telleurstelling op deze E3. Ze hadden echt een belabberde show. Ze hadden zoveel belooft en ze hebben niets waar gemaakt. Er zouden grote aankondigingen komen en grote verrassingen, ik heb ze niet gezien. Teveel geblaat over hoe goed de PS3, Blu-ray, Cell etc wel niet zijn, boeit mij niet. Leuk voor Sony dat de PS2 nog goed verkoopt, maar vond dat er teveel nadruk op de PS2 lag tijdens deze conference. Vind niet dat je aan een console die al zo oud is, zoveel aandacht op zo'n grote show moet geven. Snap het wel, want het programma moest opgevuld worden, want voor de PS3 hadden ze weinig. Erg weinig (toffe) PS3 games. Resistance 2 viel tegen, trage gameplay en grafisch een stuk minder dan de teaser trailer waarvan men claimde dat hij ingame was. Leuk dat God of War 3 officieel aangekondigd word, maar kom dan niet met een gare CGI trailer aanzetten zeg! Laat gewoon gameplaybeelden zien. Maarja, die game zien we voorlopig nog niet. Maar ach, Sony heeft een keer geleerd en heeft tenminste niet geclaimed dat de beelden van God of War 3 ingame waren. :emo:
    Heb niets met MMO's, dus DC online is totaal mijn game niet, vond het er niet spectaculair uitzien. MAG, tja, leuk maar ook weer CGI, zien we dus niets aan. Daarnaast vraag ik me echt af of 256 man online op PSN gaat werken. Ik bedoel, er is al lag met Battlefield Bad Company en Unreal Tournament 3. En daarnaast vraag ik me af of ik uberhaupt wel met 256 man online wil spelen. Is ook niet mijn game. Blijft dus niet voor me over. Enige toffe game die ik heb gezien is de nieuwe Ratchet & Clank (PSN game). Die zag er tof uit. Verder heb ik niets gezien, Infamous viel ook tegen. Ben dus echt zwaar telleurgesteld na deze belabberde show van Sony. Er waren gewoon totaal geen toppers, geen klappers, niet de games waar je stil van word. Echt een belabberde show. En dan moet dit HET jaar van de PS3 worden volgens Jack, met de meeste games en de meeste exclusives......Geloof je het zelf Jack?! Jack die overigens geforceerd grappig probeerde te zijn (was ie totaal niet) en Jack stond er dit jaar als een zoutzak bij. Begin er aardig klaar mee te raken op deze manier...Is dit het nou Sony?!!

Microsoft had een goede show! Men liet veel games zien, met veel toppers en realtime demo's: Fallout 3, Fable 2, Gears of War 2, Resident Evil 5. Daarnaast waren er games zoals Banjo, Viva Pinata 2 etc. Nieuwe games zoals Lips, You're in the Movies etc. Daarnaast ook een nieuw dashboard met veel nieuwe toffe features. Ook nog de fantastische ondersteuning van Square-Enix met maar liefst vier RPG's, waarvan twee exclusief voor de 360, eentje tijdelijk exclusief voor de 360 en natuurlijk de grote klapper op RPG gebied, Final Fantasy XIII naar de 360. Het grootste nieuws op deze E3 voor mij en de grootste verrassing op de E3 voor mij, had ik niet verwacht. Was echt een enorme klap voor Sony. De show zelf stak ook goed in elkaar en Matrick deed het totaal niet onaardig (Tom Cruise look a like)! ;) Alhoewel het geen Peter Moore is die een show echt kan maken. Hoorde dat de EA show met Moore echt een show was. Veel goede games, ingame beelden, nieuwe toffe features, nieuw dashboard met toffe features, nieuwe games, vertrouwen (ontbrak het Sony totaal aan), videomarketplace die er tof uit zag met goede ondersteuning en de waanzinnige ondersteuning van Square-Enix.

Winnaar E3: verruit met kop en schouder Microsoft.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Microsdot zou beter moeten weten en zien die niemand op een motion controller zit te wachten. Echte games zijn juist blij dat een Wii game met GC controller gespeeld kan worden ><

Ben zelf manager van een grote gameshop geweest en zag vanaf de launch van de PS3 dat het slecht ging. Consoles werden niet verkocht en ook niet veel meer toen de prijs omlaag ging. Verder liepen de games al helemaal niet. Zal ook niet veel beter worden met 4 goede titels en de rest rotzooi...

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

:eek: ,.. wie is "our publisher" in dit geval ,.. als dat m$ is zouden ze deze game achter de hand houden om Sony op de TGS of Leipzig een tik uit te delen?

heel benieuwd wat hier achter zit

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk zelf aan een Halo kaart of dansspel.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Microsoft dus. :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zal wel Leipzig worden dan. Is strategische keuze geweest. Denk dat Sony nog een klap gaat krijgen op Leipzig.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk eerlijk gezegt dat er helemaal niks nieuws is......ze schamen zich gewoon omdat ze zelf helemaal niks nieuws of speelbaars konden laten zien. Bungie is een nog steeds een newbie op het gebied van programeren en zelfs ook nog maar een matige gamestudio vergeleken met anderen. Toen ze slechts 1 game aan het maken waren (Halo :cool: ging het al mis....laat staan als ze er 3 tegelijker tijd aan het ontwikkelen zijn..

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar zijn ze nu mee bezig dan? Want Halo Wars wordt niet door hun ontwikkeld :)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De publisher is vermoedelijk microsoft of toch iemand anders?

De vraag is welk jaar ... MAG ziet er op papier mooi uit, maar ik verwacht hem pas in 2011 of zo :eek:

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Bungie als troef achter de hand werd gehouden. Nu blijkt dat die troef niet nodig is, houdt Microsoft die lekker nog even vast.

O ja, ik weet wat de troef is, maar ga het lekker niet zeggen. Het zijn overigens 2 troeven en niet voor 2008. (Wij willen liefst enkel tonen wat we nu en echt waar kunnen maken, geen vapourware zoals Sony dat graag doet)

Ik wil niet lullig doen over 2009, maar 2009 gaat net als 2008 en 2007 worden qua games: Nintendo met een beperkt aantal casual games, Sony met een beperkt aantal exclusives en Microsoft met een shitload aan goeie titels.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eerst maar eens zien en dan pas geloven, 256 man online. PSN heeft nu al lag met Battlefield BC. Daarnaast, wil je wel echt met 256 man in squads van 8 online spelen?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay dan is Microsoft dus de uitgever ;)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.827
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina