Vond het sowieso raar dat er nagenoeg geen aandacht aan Killzone 2 en MotorStom werd besteed. Ik bedoel, ze hadden al zo weinig om te laten zien...
Vind het wel zwaar lame dat ze met bungie het op zo'n manier doen =/ iedereen verwacht wat en nu krijg je zoiets als dit...
Nee dankje. Iedere titel wordt slechter... Als je de eerste delen van die games hebt gespeeld is het niet meer raar. Grafisch leuk, gameplay scoort richting de 0
http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26986/Sonic_Unleashed__E3_Trailer.html Nieuwste sonic trailer, ik heb zo mijn twijfels over dat wolf gebeuren maar kwa snelheid en alles zit het volgens mij wel goed. http://www.gamersyde.com/news_6829_en.html Nieuwe beelden van de naruto game...
Ik vind het nieuwe dashboard eigen wel leuk... Die Avatars niet maar het 3D dashboard vind ik best nice! Ik had wel meer verwacht van M$...Iets met hardware ofzo..
Ik moet zeggen, dat na alle 3 de pressconferences gezien te hebben, ik Sony als winnaar eruit vind komen. Waarom? Nintendo heeft met die muts van een moeder echt de weg van kiddie computer. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ze met z'n 5en de Mario song aan het spelen waren. Die console is niets voor mij. Leuk om een keer te ervaren. Maar ik heb geen enkele game gezien die ik zou willen spelen. Echter over de ds heb ik wel een positief gevoel; GTA en Spore zie ik wel zitten om te spelen. (toch nog een klein pluspuntje) Sony had een erg goede presentatie, veel show en daar hou ik wel van. De presentator had de meest oprechte manier van brengen en vond hem alles behalve slaapverwekkend. Het kwam niet super nep voorbereid over, met de standaard ingestuurde grappen (zie tante Sidonia van Nintendo). De online functie met filmkanaal zagen er goed uit moet ik zeggen (komt dit ook in europa? is dit nu al beschikbaar?)Resistance 2 zag er erg tof uit. Infamous trouwens ook (komt die dit jaar?). De andere games komen voorlopig niet is mijn mening. Daarom heb echter het meest vertrouwen in Microsoft. De games die ze lieten zien komen dit jaar uit. Online ziet er goed uit. Echter hadden ze voor mij ook een beetje meer het meerjarenbeleid mogen uitstippelen op gebied van Harware en Games. Hier hebben ze iets laten liggen in mijn optiek. Laat wat spektakel zien. Kortom Sony de beste show/presentatie en MS blijft mijn stem hebben als eerste/beste console.
Ik zie liever een show van niks met veel goed nieuws, als een geweldige show met een inhoud van niks. Echter zal dat persoonlijk zijn. Microsoft heeft de mensen lekker gemaakt met dingen die over 2-6 maanden op de markt te verkrijgen zijn. En geen natte dromen met exclusieve beelden voor games die misschien over 2 jaar uit komen zoals Sony dat deed. Op de volgende E3 kan Sony die games nog niet concreet laten zien . (zoals ik het begrepen heb).
Ik ben nu ook de conference aan het kijken van Microsoft en ik ben 15 min verder en ik heb al 4 games gezien, bij Sony en Nintendo waren ze nu nog aan het lullen over hun verkoop.
Heb jij een andere E3 gezien? Tof uit zien? Misschien moet jij dan alleen tech-demo's kopen Die zien er allemaal tof uit. Wat boeit de gameplay toch? Als ik maar lekker naar een game kan kijken. Start de game en leg de controller neer en geniet.....of zien daar nou gewoon films voor uit gevonden?
Dat van bungie gaat niet meer door: http://www.bungie.net/defaultsi.aspx edit: ow goeiemorgen dat was al lang gepost my bad
Sony heeft hem gewonnen wat mij betreft... goed idee cijfers opdreunen met little big planet op de achtergrond, geweldig. Killzone 2 ziet er FENOMENAAL uit.. niet normaal meer... M.A.G. heeft de hype al te pakken, resistance 2, etc. MS deed het ook goed, maar de 1e 3 titels zijn gewoon ook op de PS3 te koop, wel heel erg tof dat FF13 ook gewoon op de 360 komt. Nintendo... ik zeg maar niks.
Heb ik iets gemist? op die laatste trailert van de E3 heeft het mij nog steeds niet kunnen overtuigen, laten we niet vergeten dat deel 1 ook niet meer dan een middelmatige shooter was.
Zag die M.A.G. laatst lopen toen had ie em ook te pakken hoor die hype... Vond het er nou niet erg spectaculair uitzien.. Evenals DC Universal, de animaties daarvan zagen er erg houterig uit (zal ook wel een vroege build zijn geweest) Enige game van de sony conference die mij aansprak was Rachet and Clank voor 15 dollar op PSN. Leuk initiatief om zo de games aan te bieden tegen een gereduceerd tarief.
Volgens mij nu nog niet, althans ik heb ze niet zien springen of andere bewegingen zien maken als in deel 1. Maar idd het zal vast de beste PS3 shooter zijn van de E3, maar Far Cry 2 ziet er toch echt veel beter uit ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn, en die is gewoon multi platform
Tja, dat jij dat VIND is je goed recht. De verkoopcijfers, aantal matches gespeeld op Live, de velen unieke spelers die iedere keer weer inloggen, de vele downloads van extra maps etc. wijzen anders uit... Inderdaad, ik denk dat Bungie zich diep schaamt voor de velen fans die het spel nog steeds spelen..... NOT