1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ieder zijn ding, maar om Halo nou slecht te noemen vind ik ook wat ver gaan. Ik kan me vele malen slechtere shooters herinneren. Halo heb ik me zeker mee vermaakt vooral co-op is het geweldig! Maar een Halo 4 hoef ik nou niet zo erg, zie liever een nieuwe franchise van Bungie ben benieuwd of ze daar ook toe in staat zijn.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Bungie staat bij mij in hoog aanzien (niet alleen door Halo maar ook hoe ze met hun fanbase omgaan, communicatie etc).
    Ik hoop stiekem wel op een Halo 4 maar heb ook liever eerst een andere franchise van ze. Laat Halo vier maar als launch game voor de volgende Xbox uitkomen \o/

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ironie? :+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar staat dat ik dat VIND? Het is een FEIT......

Als je nog niet lang games maakt ben je nog een newbie op dat gebied. Hoeveel games hebben ze nu gemaakt? En hoeveel goede? Zegt genoeg. Dat veel mainstream noobs de games kopen en spelen zegt niet of een game goed of slecht is. Want dan is NFS Underground dus 1 van de beste games ooit! LOL NOT!! GET UR FACTS STRAIGHT....

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb je helemaal gelijk in wat betreft de fanbase ze doen leuke dingen om de fanbase warm te houden. Denk aan dat met die bijen toen met die site waar je dingen moest opsporen, en nu weer iets met een logo of iets dergelijks. Kan die manier van reclame maken wel waarderen! Mogen van mij meer developers doen! :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fanbase? Je bedoelt fanboys toch?

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja volgens mij is dat hetzelfde toch! ;) Fanboys is niet per definitie een slecht woord, je kan gewoon fan zijn van een bepaalt product en daar een hart voor hebben. Als je dan een jongen bent ben je al snel een fanboy, lijkt me logisch. We hebben meer vrouwen nodig in de game wereld, misschien ontstaat er dan wel eens een fangirl zou leuk zijn! :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is het niet helemaal hetzelfde maar goed ;) Was ook voor Xwon bedoelt ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh , .. dus als je al 18 jaar games maakt en 15 titels hebt uitgebracht ben je nog steeds newb?

10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Resistance 2 zag er tof uit vind ik. Laten we ook niet vergeten dat Fallout 3 en Resident Evil 5 waar MS mee zat te pronken ook uitkomen voor de PS3 (twee van de vier games die dit jaar uitkomen) de andere mainstream games en music games doen me niets. Portal op xboxlive is geweldig nieuws.

Vind dus dat PS3 zeker geen verliezer is op de E3 ze hebben de journalisten en de mainstream voor zich proberen te winnen. Ik denk dat dat gelukt is.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Of mis ik nou iets? Dat is zeer weinig in 18 jaar. 18 jaar geleden maakte ze games in een nacht >< Waar het op neer komt is dat naast Halo 1 geen goede game gemaakt hebben. Halo 2 en 3 waren geen Halo 1 plus iets extra's. Wat is er nu aan de engine veranderd? Niks! Halo 3 was grafisch voor nextgen echt te matig.

En de MP? Hoeveel fouten zaten (uh zitten) daar nog is? Veels te veel. Zelfs fouten die 10 geleden standaard waren in games zitten ineens weer in Halo 2? Dat is dus gewoon omdat er amateur programmeurs tussen zitten. Damn wapens door muren heen pakken? Dat kon 10 jaar geleden al niet meer. Laat staan het host idee met standby.....failed again en zo kan ik nog wel door gaan met newbee fouten.

Dus antwoord op je vraag: Ja!

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Gaaaaaaaap, :lol: arrogant *edit* te persoonlijk ;) dat niet kan genieten van de leuke dingen in het leven :):

/Mod Alsof wij het voor de edit niet gelezen hebben... OW voor jou - the Matrix

Hahahaha, dus omdat iemand fan is van een game noem je hem fanboy....?? Sorry dat ik mn passie hier deel met mensen.
    Halo 1 speelde ik op Xbox Connect en ik genoot ervan, Halo 2 op Live en ik genoot ervan (met wat irritaties), nu speel ik nog steeds een aantal keer per maand Halo 3 en ik geniet ervan. Voor jou een "noob" die niet snapt wat een "echte" game is :b:

Dus je valt mensen persoonlijk aan op een forum omdat ze iets anders leuk vinden dan wat jij leuk vind...?? Kom eens achter je vader zn pc vandaan en geniet van het leven dude.....
    Dat zegt dan meer over jou, je bent niets meer dan een trol en voegt niets toe hier behalve je kinderlijke gedrag :thumbs:

Vind je het ook zo jammer dat Bungie zn grote aankondiging niet heeft gedaan.....?? :+

Edit: Ik denk het wel.... Je hebt namelijk 1000 gamerpoints gehaald in die "newbee" game Halo 3 :thumbs: _O_ :lol:
    Why als het zo'n klote game is als ik mag vragen?

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Euh... ik hoop toch niet dat je hiermee bedoelt dat de mensen die Halo 3 niet boeiend vinden "noobs" zijn? :+

Bungie is verre van de beste ontwikkelaar wat enginering betreft, dat zie je gewoon aan de technische kanten van hun games en daarmee zijn ze eigenlijk niet beter dan de doorsnee ontwikkelaar. Ze blinken er echter tussen uit doordat ze hun games leuk en boeiend houden (voor de meeste mensen dan toch) en dat is waar games uiteindelijk om draaien en dat is waar de meeste ontwikkelaars in falen (recent voorbeeld: Assassin's Creed, technisch echt geweldig maar niet direct de meeste boeiende game).

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is Jack een beetje gefrustreerd.....:emo:

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, desondanks SE wel wist dat ze veel meer gingen verdienen met FFXIII ook op de 360 uit te brengen twijfel ik er niet aan dat MS ook diep in de buidel heeft moeten tasten (en niet alleen voor FF, maar ook voor die andere RPG's van SE).

Het enigste dat ik als antwoord kan geven op de response van Tretton is : "No shit sherlock" en dat het gewoon een response is om een response te geven.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mag ik iedereen die wil discussiëren over Halo verzoeken om te verhuizen naar het Halo 3 topic of de thread voor de nieuwe onbekende Halo game. Hier hebben we het over de E3! Ruzie maken doe je maar ergens anders! :mad:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het niet echt een verrasing dat FFXIII naar de X360 komt. MS heeft al een tijdje goede banden met SE en aangezien alles om geld draait was het gewoon afwachten. Toch goed dat er nu meer jRPG's komen en gelukkig komt de volgende al in September.

Is er trouwens al bekend wanneer die party chat komt? Er waren destijds op de Xbox al geruchten dat het zou komen. Snap sowieso niet dat ze dat niet al meteen gedaan hadden maar er zal wel een reden voor zijn...

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gelukkig ik was al bang dat je op de ps3 wel direct films kon downloaden: Films zijn regio locked

Home wordt ook regio gebonden dus je kan niet met je neef in Amerika Home beleven :eek:

Exacte datum is nog niet bekend ... maar deze wordt veracht met de "Fall update". Ik verwacht hem in September/october

Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tja dat home regiogebonden is was te verwachten, ik verwacht dat ook voor de avatars van de 360 aangezien die ws ook aan bepaalde content verbonden zijn.

Je reply lijkt ergens op aan te willen sluiten, maar krijg niet helemaal mee waaraan......

wat is je bron ed voor die films?

Wel balen en ik vraag me ook af hoe ze dat voor elkaar krijgen....

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Komt er dus op neer dan voor de ps3 en xbox 360 we nog geen HD/SD films kunnen downloade >_>. Hoop dat ze echt snel met deze functie komen want het loop toch als een trein in amerika.

Deel Deze Pagina