E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn god zeg, de E3 word steeds ''beter'' voor Sony....Echt compleet kansloos dit.....

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vraag me af wat dat probleem dan zal zijn?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Krijg net via msn "Delaystation" door maar dat terzijde. Ik vraag mij idd ook af wat die grote fout dan wel niet is. Dit is niet de eerste keer dat een spel wordt uitgesteld omdat er weer allerlei fouten zijn opgetreden. Het gebeurt nu wel te vaak vind ik dat uitstellen. Op de E3 waren verder ook geen geweldige titels aangekondigt. LBP is wel tof maar ook die is al weer zo'n lange tijd in ontwikkeling...

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gekke is dat de laatste preview versie van de game nagenoeg af oogde, niemand snapt dus ook waarom het zo lang duurt met deze game. Sony wil er zelf helaas ook geen duidelijkheid verschaffen over het uitstel.

WipEout HD is nu ookal een aantal keer uitgesteld. Eerst zou het Q4 2007 worden, toen weer Q1 2008 (en volgens mij vergeet ik er nog een paar), toen weer eind mei en nu weet niemand het....

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis wat...een racespel met 8 hele banen.....Ze hadden opnieuw kunnen beginnen met ontwikkelen en nog klaar kunnen zijn!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Lol, gaat ie lekker flamers? :+

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Het online verhaal zal nog wel niet in orde zijn.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat idee heb ik ook, aan de graphics zal het volgens mij niet liggen.

9. SysanApse

SysanApse Guest

Haha :lol:
    Ik hou van dit forum 8)

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben serieus hoor. Volgens mij is WipeOut HD allang af.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij denkt hij verhaal aan een story line ofzo lol. Ik denk iig dat de game niet op een standaard BR kan en dat ze nu voor Dual Layer aan het kijken zijn.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Betwijfel ten zeerste dat dat een groot technisch probleem noch dat het een daadwerkelijke uitstelling zou nodig hebben.

Waarschijnlijk onverwachten problemen in de game die zijn opgetreden met de nieuwste (bèta) firmware ofzo.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom zeggen ze niet gewoon 2010 want je weet toch wel dat die uitgesteld word ( is niet grappig bedoeld)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony kennende zal MAG inderdaad wel meerdere malen uitgesteld worden.
    Wat is eigenlijk jullie favoriete game van de E3? Er zijn er voor een hoop: Fable 2, Banjo, Gears of War 2, Fallout 3, Final Fantasy XIII, Resident Evil 5, Infinite Undiscovery, The Last Remnant, Star Ocean 4, Mirrors Edge, Viva Pinata 2 om er een paar te noemen. Maar als ik er eentje moet kiezen (en dat is echt heel erg lastig met al deze toppers), dan kies ik voor Fallout 3. Deze game ziet er zo tof uit!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Van dit jaar: Fallout 3, Gears 2, Mirror's Edge en ik denk toch wel Fable 2.

Begin volgend jaar: Star Ocean 4, FFXIII, God of War 3 en misschien RE5.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Game van de show vind ik toch Brothers in Arms het is een game waar ik al lang op wacht en waar nu veel info over komt. Over die andere games kan ik nog geen oordeel over geven het is maar 4 min gameplay en een trailer, ik heb een andere interpretatie over het idee ''game van de show".

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit jaar: Fallout 3 + Infinite Undiscovery

Volgende jaar: Star Ocean 4 + FFXIII + RE5

Snap alleen nog steeds niet wat mensen in God of War zien. Vond bijna vorige delen echt matig en vooral nageaapt van andere games...

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dit jaar: Fable 2, Far Cry 2 en Flock (geweldige XBL game die er ook voor de PS3 en pc is binnekort)
    Volgend jaar: Resident Evil dan maar, maar eigelijk zijn het Project Offset en Alan Wake maargoed die stonden allebei niet op de E3.

19. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je de twee God of War delen al eens gespeeld? Ik moet zeggen dat de GOW franchise echt top is. De game heeft een filmisch karakter en de game loopt over van de kwaliteit (grafix, voice-acting en gameplay). Geen enkele game is uniek en heeft wel iets gejat. Maar dit is dan een voorbeeld van goed gejat!

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jazeker beide gespeeld. En ook de PSP versie. Zie alleen nageaapte mainstream crap. Leuke graphix maar daar speel ik niet voor. Beetje een game zoals Heavenly Sword.

Deel Deze Pagina